درباره ما

فابریک سنتر جزو یکی از پرفروش‏ترین و نفیس ‏ترین پارچه های چاپی و گلدوزی ارائه شده در فروشگاه‏های پوشاک و مزون ها و مغازه های پارچه فروشی  در سراسر ایران است .

 در ابتدا عرض کنیم که برندفابریک سنتر در بخش زیر مجموعه برند پارچه گلاره هست.

به اطلاع شما مشتریان  عزیز میرسانیم این مجموعه فعالیت خود را از سال 92 آغاز نموده ایم و  هدف از تشکیل این مجموعه  بنا به نیاز  شما مشتریان برای  طراحی اختصاصی و چاپ سفارشات عمده تولید کنندگان و پارچه فروشان و انلاین فروشان در سراسر کشور  انجام شده است.

سعی بر این داشتیم با بهره گیری از فن اوری روز دنیا با افتخار کامل بهترین پارچه های خام را در کشور عزیزمان تولید کنیم و هر ساله حد اقل دو نوع پارچه به صورت کاملا اختصاصی به این مجموعه اضافه کنیم که با توکل و توسل و حمایت شما  توانسته ایم در براورده کردن نیاز شما سربلند و پیروز باشیم .لذا همیشه در حال تلاش هستیم تا بهترین پارچه ها را که در ایران امکان تولید نداشته است را با حمایت شما تولید و به بهره برداری برسانیم.

طراحان  فابریک سنتر به صورت تخصصی از همان ابتدا نیاز شما مشتری عزیز را سنجیده و هیچ گونه محدودیت نمونه گیری  و تغییر طراحی قبل از چاپ به احترام شما نداریم و مهمتر از همه بحث امانت داری  طرح های شما میباشد که در فایل شما نگهداری  و ذخیره میشود و به هیچ عنوان برای دیگران به نمایش گذاشته نمیشود .

این مجموعه از طریق  همکاری با افراد متخصص و استفاده از فن آوری روز دنیا به طراحی و چاپ پارچه و خدمت هرچه بیشتر به صنعت پوشاک کشور اهتمام دارد.