قیمت پارچه ابروبادی ساده خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



قیمت پارچه ابروبادی ساده خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده | فروشگاه فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماید که قیمت پارچه ابروبادی ساده را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران به صورت عمده تقدیم خریداران عزیز می نماید. شاید شما با جستجوی پارچه مرویجت برای کت و شلوار_قیمت پارچه مرویجت اندونزی_کرپ مرویجت الیزابت وارد این سایت شده اید لطفا با ما همراه باشید.

قیمت پارچه ابروبادی ساده خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات پارچه مرویجت برای کت و شلوار_قیمت پارچه مرویجت اندونزی_کرپ مرویجت الیزابت وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد قیمت پارچه ابروبادی ساده سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

قیمت پارچه ابروبادی ساده خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( پارچه مرویجت برای کت و شلوار_قیمت پارچه مرویجت اندونزی_کرپ مرویجت الیزابت)

 

قیمت پارچه ابروبادی ساده خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

پارچه ابروبادی ساده به نوعی پارچه ابروبادی اشاره دارد که بدون الگوها، طرح‌ها یا زیورآلات مزین شده است. این نوع پارچه به صورت ساده، یکنواخت و بدون الگوهای تزئینی می‌باشد.

ویژگی‌های پارچه ابروبادی ساده شامل موارد زیر است:

  1. رنگ واحد: پارچه ابروبادی ساده به طور عمومی در یک رنگ واحد، مانند سفید، مشکی، خاکستری و ... قابل یافتن است. این رنگ واحد به آن امکان می‌دهد که ظاهری ساده و کلاسیک داشته باشد و به راحتی با لباس‌های دیگر ست شود.

  2. بافت یکدست: پارچه ابروبادی ساده دارای بافت یکدست و یکنواخت است. این به آن معناست که ندارد تزئینات یا نقوشی که الگوهای خاصی را به آن افزوده کند. این باعث می‌شود که پارچه به صورت ساده و خالص مشاهده شود.

  3. پوشش محافظ: پارچه ابروبادی ساده نیز، همچنین با ویژگی‌های پوشش محافظ مشابه پارچه ابروبادی دیگر مانند مقاومت در برابر سرما و باد برخوردار است.

  4. استفاده چندمنظوره: به دلیل ظاهر ساده و یکنواخت خود، پارچه ابروبادی ساده برای مختلف لباس‌ها و پروژه‌ها قابل استفاده است. می‌توان آن را در دوخت مانتوها، پالتوها، کت‌وشلوارها، لباس‌های مجلسی و حتی لباس‌های روزمره استفاده کرد.

استفاده از پارچه ابروبادی ساده، به معنای ایجاد یک ظاهر ساده، اما شیک و کلاسیک است

قیمت پارچه ابروبادی ساده خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات پارچه مرویجت برای کت و شلوار_قیمت پارچه مرویجت اندونزی_کرپ مرویجت الیزابت پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله قیمت پارچه ابروبادی ساده با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله قیمت پارچه ابروبادی ساده را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.