قیمت عمده پارچه ابروبادی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



قیمت عمده پارچه ابروبادی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده | فروشگاه فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماید که قیمت عمده پارچه ابروبادی را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران به صورت عمده تقدیم خریداران عزیز می نماید. شاید شما با جستجوی پارچه مرویجت برای کت و شلوار_قیمت پارچه مرویجت اندونزی_کرپ مرویجت الیزابت وارد این سایت شده اید لطفا با ما همراه باشید.


قیمت عمده پارچه ابروبادی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات پارچه مرویجت برای کت و شلوار_قیمت پارچه مرویجت اندونزی_کرپ مرویجت الیزابت وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد قیمت عمده پارچه ابروبادی سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

قیمت عمده پارچه ابروبادی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( پارچه مرویجت برای کت و شلوار_قیمت پارچه مرویجت اندونزی_کرپ مرویجت الیزابت)

 

قیمت عمده پارچه ابروبادی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

پارچه ابروبادی یک نوع پارچه سبک و لطیف است که برای فصل گرم سال مناسب است. این پارچه‌ها معمولاً از نخ تهیه می‌شوند و دارای رنگ‌های شاد و تابستانی هستند. آن‌ها به خوبی آبرفت و اتو رفت نمی‌شوند و از کم شدن سایز پارچه در اثر شستشو یا اتوکشی جلوگیری می‌کنند.

پارچه ابروبادی یا ماربل، جزء این نوع پارچه‌های سبک محسوب می‌شود. این پارچه‌ها در لباس‌های مختلف و همچنین در کوسن‌ها و مبلمان نیز استفاده می‌شوند. طرفداران زیادی در سال‌های اخیر برای این نوع پارچه‌ها پیدا شده‌اند، زیرا ظاهر شاد و زیبایی دارند و ترکیب‌های رنگی چشم‌نوازی را به ارمغان می‌آورند.

نکته مهمی که باید توجه کرد، این است که رنگ‌های مختلف در پارچه ابروبادی با یکدیگر ترکیب نمی‌شوند و رنگ جدیدی ایجاد نمی‌کنند. در واقع، رنگ‌ها به طور هنرمندانه و با دقت ترکیب می‌شوند تا ظاهر زیبا و هماهنگی داشته باشند. البته در طرح‌های جدید پارچه‌های ابروبادی با سبکی نو، جنس پارچه از نوعی سایه‌روشن تشکیل شده است که به آن ابروبادی نیز گفته می‌شود و در این مورد از رنگ‌های متعددی استفاده نشده است.

در بازار، پنج نوع اصلی پارچه ابروبادی وجود دارد که تقریباً ویژگی‌های مشابهی دارند و مشترکاً برای فصل گرم مناسب هستند

از آن‌ها می‌توان به شرح زیر اشاره کرد:

  1. پارچه ابروبادی نخی: این نوع پارچه از نخ تهیه می‌شود و دارای ساختاری نرم و لطیف است. ظاهری شفاف و بافتی مشابه با تردستی دارد.

  2. پارچه ابروبادی پلی استر: این نوع پارچه از الیاف پلی استر ساخته می‌شود. به دلیل خواص خنک کننده و خوش‌دستی که دارد، برای فصل گرم سال بسیار مناسب است.

  3. پارچه ابروبادی ویسکوز: این پارچه از الیاف ویسکوز تولید می‌شود که از مواد طبیعی مانند سلولز استخراج می‌شوند. پارچه ابروبادی ویسکوز دارای خواص نرمی، خنکی و جذب رطوبت بالا است.

  4. پارچه ابروبادی پنبه‌ای: این نوع پارچه از الیاف پنبه تهیه می‌شود که دارای خواص نرمی، تنفس پذیری و خنکی است. پارچه ابروبادی پنبه‌ای مناسب برای فصل گرم و روزهای گرم و آفتابی است.

  5. پارچه ابروبادی لینن: این نوع پارچه از الیاف لینن تهیه می‌شود که از ساقه گیاه کتان به دست می‌آید. پارچه ابروبادی لینن دارای خواص تنفس پذیری، خنکی و جذب رطوبت بالا است و برای فصل گرم سال بسیار مناسب است.

به طور کلی، پارچه‌های ابروبادی به دلیل خواص خنک‌کنندگی، لطافت و ظاهری زیبا، در طراحی و ساخت لباس‌های تابستانی، کوسن‌ها و مبلمان استفاده می‌شوند.

قیمت عمده پارچه ابروبادی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات پارچه مرویجت برای کت و شلوار_قیمت پارچه مرویجت اندونزی_کرپ مرویجت الیزابت پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله قیمت عمده پارچه ابروبادی با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله قیمت عمده پارچه ابروبادی را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274   تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.