قیمت پارچه ابروبادی اشکی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



قیمت پارچه ابروبادی اشکی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده | فروشگاه فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماید که قیمت پارچه ابروبادی اشکی را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران به صورت عمده تقدیم خریداران عزیز می نماید. شاید شما با جستجوی پارچه مرویجت برای کت و شلوار_قیمت پارچه مرویجت اندونزی_کرپ مرویجت الیزابت وارد این سایت شده اید لطفا با ما همراه باشید. 

قیمت پارچه ابروبادی اشکی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات پارچه مرویجت برای کت و شلوار_قیمت پارچه مرویجت اندونزی_کرپ مرویجت الیزابت وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد قیمت پارچه ابروبادی اشکی سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

قیمت پارچه ابروبادی اشکی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( پارچه مرویجت برای کت و شلوار_قیمت پارچه مرویجت اندونزی_کرپ مرویجت الیزابت)

قیمت پارچه ابروبادی اشکی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

 

پارچه ابروبادی اشکی یک نوع پارچه است که به طور عمده برای ساخت لباس‌ها و محصولات دیگر استفاده می‌شود. این نوع پارچه معمولاً از الیاف مصنوعی مانند پلی استر یا نایلون تهیه می‌شود و دارای ویژگی‌هایی همچون براقیت و درخشندگی است. نام "ابروبادی اشکی" به دلیل شباهت ظاهری این پارچه به اشک‌ها و براقیت آن انتخاب شده است.

پارچه ابروبادی اشکی به طور گسترده در لباس‌های مجلسی، لباس‌های شب، لباس‌های عروس و مجالس و مراسم ویژه استفاده می‌شود. همچنین، ممکن است در تزیینات دکوراسیون داخلی مانند پرده‌ها، روبان‌ها و لوازم تزیینی دیگر نیز استفاده شود.

این پارچه معمولاً در رنگ‌های متنوعی در دسترس است، از جمله سفید، مشکی، نقره‌ای، طلایی و رنگ‌های زنگ‌دار مختلف. البته، رنگ‌های موجود بستگی به تولیدکننده و نمونه‌ای از پارچه ممکن است متفاوت باشند.

پارچه ابروبادی اشکی دارای ویژگی‌های زیر است:

  1. براقیت: این پارچه به دلیل استفاده از الیاف براق، درخشندگی و براقیت زیادی دارد. این ویژگی آن را برای موقعیت‌ها و رویدادهای ویژه مناسب می‌سازد.

  2. نرمی: اغلب پارچه‌های ابروبادی اشکی از الیاف نرم و لطیف ساخته شده‌اند، که باعث تجربه راحتی برای کسانی که آن را به تماس می‌آورند می‌شود.

  3. انعطاف‌پذیری: پارچه ابروبادی اشکی به خوبی انعطاف‌پذیری دارد، به این معنی که می‌تواند به راحتی تنظیم شود و با حرکات بدن همراهی کند.

  4. مقاومت: از آنجا که این پارچه معمولاً از الیاف مصنوعی مانند پلی استر یا نایلون تهیه می‌شود، دارای مقاومت مناسب در برابر رطوبت، چروک‌زدگی و کشش است.

  5. آسانی در نگهداری: پارچه ابروبادی اشکی به طور کلی ضد چروک است و برای اینکه ظاهر درخشان خود را حفظ کند، نیاز به امکانات ویژه ندارد. معمولاً می‌توانید آن را با روش‌های معمول شستشو کنید.

  6. رنگ‌بندی گسترده: پارچه ابروبادی اشکی در رنگ‌های متنوعی در دسترس است، از جمله سفید، مشکی، نقره‌ای، طلایی و رنگ‌های زنگ‌دار مختلف. این انواع رنگ‌ها می‌توانند انتخاب‌های گسترده‌تری در تزیینات و طرح‌های مختلف فراهم کنند.

 

قیمت پارچه ابروبادی اشکی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات پارچه مرویجت برای کت و شلوار_قیمت پارچه مرویجت اندونزی_کرپ مرویجت الیزابت پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله قیمت پارچه ابروبادی اشکی با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله قیمت پارچه ابروبادی اشکی را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274   تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.