خصوصیات پارچه کرپ الیزه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



خصوصیات پارچه کرپ الیزه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده | فروشگاه فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماید که خصوصیات پارچه کرپ الیزه را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران به صورت عمده تقدیم خریداران عزیز می نماید. شاید شما با جستجوی خصوصیات پارچه کرپ الیزه برای چی خوبه_قیمت پارچه خصوصیات پارچه کرپ الیزه درجه یک_قیمت پارچه خصوصیات پارچه کرپ الیزه مشکی_پارچه خصوصیات پارچه کرپ الیزه طرح دار وارد این سایت شده اید لطفا با ما همراه باشید.

خصوصیات پارچه کرپ الیزه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات خصوصیات پارچه کرپ الیزه برای چی خوبه_قیمت پارچه خصوصیات پارچه کرپ الیزه درجه یک_قیمت پارچه خصوصیات پارچه کرپ الیزه مشکی_پارچه خصوصیات پارچه کرپ الیزه طرح دار وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد خصوصیات پارچه کرپ الیزه سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

خصوصیات پارچه کرپ الیزه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( خصوصیات پارچه کرپ الیزه برای چی خوبه_قیمت پارچه خصوصیات پارچه کرپ الیزه درجه یک_قیمت پارچه خصوصیات پارچه کرپ الیزه مشکی_پارچه خصوصیات پارچه کرپ الیزه طرح دار)

 

خصوصیات پارچه کرپ الیزه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

پارچه کرپ الیزه یک نوع پارچه نخی است که بافت آن به صورت ریز و خشک با ظاهری چینی و مات است. این پارچه از نخ‌هایی بافته شده است که شامل پنبه، پلی استر، ویسکوز و صد درصد پلی استر باشد.

خصوصیات پارچه کرپ الیزه عبارتند از:

  • بافت خشک و ریز با ظاهری چینی و مات
  • نرم و لطیف به لمس
  • تنفس‌پذیر و جذب آب کمتری نسبت به پارچه‌های دیگر
  • قابلیت پوشش دادن بالا و عدم نیاز به آویز برای شستشو
  • مقاومت خوب در برابر چروک و پلیک
  • قابلیت انعطاف پذیری بالا و جذب رطوبت کمتر
  • مقاومت متوسط در برابر پارگی و سایش.

این پارچه به عنوان پارچه لباس، پوشاک و دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود. همچنین برای تهیه پوشاک مجلسی، مانتو، بلوز، شال، روسری و دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خصوصیات پارچه کرپ الیزه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات خصوصیات پارچه کرپ الیزه برای چی خوبه_قیمت پارچه خصوصیات پارچه کرپ الیزه درجه یک_قیمت پارچه خصوصیات پارچه کرپ الیزه مشکی_پارچه خصوصیات پارچه کرپ الیزه طرح دار پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله خصوصیات پارچه کرپ الیزه با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله خصوصیات پارچه خصوصیات پارچه کرپ الیزه را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.