کرپ الیزه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



کرپ الیزه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده | فروشگاه فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماید که کرپ الیزه را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران به صورت عمده تقدیم خریداران عزیز می نماید. شاید شما با جستجوی کرپ الیزه برای چی خوبه_قیمت پارچه کرپ الیزه درجه یک_قیمت پارچه کرپ الیزه مشکی_پارچه کرپ الیزه طرح دار وارد این سایت شده اید لطفا با ما همراه باشید.

کرپ الیزه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات کرپ الیزه برای چی خوبه_قیمت پارچه کرپ الیزه درجه یک_قیمت پارچه کرپ الیزه مشکی_پارچه کرپ الیزه طرح دار وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد کرپ الیزه سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

کرپ الیزه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( کرپ الیزه برای چی خوبه_قیمت پارچه کرپ الیزه درجه یک_قیمت پارچه کرپ الیزه مشکی_پارچه کرپ الیزه طرح دار)

 

کرپ الیزه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

کرپ الیزه یا crepe Elizeh یک نوع پارچه است که از مرکبی از الیاف پنبه و پلی استر ساخته شده است. این پارچه نسبتاً سبک و نرم است و برای دوخت پوشاک مانند لباس‌های خانگی، شومیز، تونیک و ... استفاده می‌شود. همچنین، به دلیل ظاهر نرم و براق آن، برای تولید محصولات خانگی دیگر مانند پتو و روتختی نیز کاربرد دارد. در برخی منابع، کرپ الیزه به عنوان نام تجاری خاصی ذکر شده است، اما در عموم موارد به عنوان یک نوع پارچه شناخته می‌شود.


پارچه کرپ الیزه یا پارچه کریپ الیزه (Crepe Elastane Fabric) یک نوع پارچه‌ی ترکیبی از الیاف مصنوعی و الاستیک است که از آن برای ساخت لباس‌های زنانه و مردانه استفاده می‌شود. این پارچه، دارای طرح خاصی است که به آن جعبه‌ای (boxy) می‌گویند که به وسیله‌ی نخ‌های معمولی و الاستیک هم‌پوشانی شده است. پارچه کرپ الیزه نرم، انعطاف‌پذیر و راحت است و به خاطر ترکیب الاستیک، کشیدگی و پوستی بافتی دارد که به بدن نزدیک می‌شود. برای این که پارچه کرپ الیزه به شکل خود باقی بماند، نباید آن را اتو کرد و بهتر است به جای شستشو با دست، از ماشین لباسشویی استفاده نشود.

کرپ الیزه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات کرپ الیزه برای چی خوبه_قیمت پارچه کرپ الیزه درجه یک_قیمت پارچه کرپ الیزه مشکی_پارچه کرپ الیزه طرح دار پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله کرپ الیزه با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله کرپ الیزه را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.