چاپ پارچه طرح هاوایی -چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه | فابریک سنتر



چاپ پارچه با طرح های هاوایی شامل طرح های گل، برگ، نقاشی، پرنده و دیگر طرح های مرتبط با جزایر هاوایی است. این طرح ها اغلب با رنگ های درخشان و زنده به همراه پس زمینه سبز و آبی ترکیب می شوند که به یک حس تعطیلاتی و روحیه پرشور کمک می کند. این نوع چاپ پارچه برای پوشاک تابستانی، لباس های شنا و محصولات دیگر مرتبط با فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ پارچه طرح هاوایی -چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه | فابریک سنتر

طرح هاوایی معمولاً شامل الگوها و طرح‌های گل، پروانه، مرغ و ... بر روی پارچه‌های رنگارنگ و پرطرفدار مانند پارچه‌های تریکوتاژ، لیوانه، پنبه و ... است. این طرح‌ها معمولاً با رنگ‌های زنده و شاد و برای لباس‌های مجلسی، پوشاک تابستانی، لباس‌های ورزشی و لوازم خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در انتخاب پارچه با طرح هاوایی، بهتر است به کیفیت پارچه و نوع چاپ طرح توجه کنید تا بتوانید از پوشیدن آن بهترین لذت را ببرید.

چاپ پارچه طرح هاوایی-  چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه -خرید پارچه طرح حاشیه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات قیمت پارچه لنین طرح دار-مدل مانتو با پارچه لنین طرح دار-پارچه ریشه دار وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد خرید پارچه طرح حاشیه سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

چاپ پارچه طرح هاوایی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( چاپ پارچه طرح دخترانه - چاپ پارچه طرح برگ - چاپ پارچه طرح گل ریز - چاپ پارچه طرح پوست)

 

چاپ پارچه طرح هاوایی -چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه | فابریک سنتر

پیراهن هاوایی چیست؟

امروزه به سبکی از پیراهن های مردانه ی یقه دار و دکمه داری که معمولا آستین کوتاهی دارند و در دوخت آن از پارچه های طرح داراستفاده می شود، پیراهن هاوایی می گویند. معمولا پارچه های به کار رفته در این سبک از پیراهن ها نخی است که بسیار خنک و سبک است و گاهی اوقات از مواد مصنوعی  مناسب نیز استفاده می شود.

طرح های به کار رفته در پیراهن های هاوایی معمولا گل، گیاه، برگ درخت نخل، خورشید، میوه های استوایی، ماهی، دریا و سایر نماد های زندگی ساحلی هاوایی است. این سبک از پیراهن های مردانه یکی از بهترین انتخاب ها برای سپری کردن تابستان گرم، تعطیلات و سفرهای روزهای گرم آخر هفته ای است.

پیراهن هاوایی چیست؟

 پیراهن هاوایی چطور سر از کمد مردان درآورد؟

داستان چگونگی پیدایش پیراهن های هاوایی به سبک امروزی آن بسیار جالب و شنیدنی است که در این قسمت سعی می کنیم به طور اختصار به آن اشاره کنیم. همانطور که از اسم این سبک از پیراهن ها مشخص است باید ریشه و محل شکل گیری پیراهن هاوایی را در فرهنگ جزیره هاوایی واقع در ایالت متحده آمریکا جست و جو کرد، اما نه در فرهنگ اصیل بومیان منطقه بلکه در واقع پیراهن هاوایی امروزی که بومیان به آن «آلوها» نیز می گویند محصول جمعیت چند فرهنگی این ایالت است. این گونه که از سال های 1920 و 1930  مهاجران به هاوایی  با منسوجات و پارچه های سرزمین خود وارد این ایالت شدند و کم کم در کنار منسوجات بومیان  با طرح های بلوکی هندسی که برای ساختن لباس های خود استفاده می کردند، پارچه ی کیمونو روشن از ژاپن و ابریشم از چین، پارو تاهیتی (پوشش تک جنسیتی) و بارونگ تاگالونگ (پیراهن گشاد، گشاد نشده) از فیلیپین، و پیراهن رنگی کلاسیک نیز قرار گرفت.

بنابراین با ترکیبی از طراحی پیراهن های بومیان و پارچه های کیمونو و هنر دست خیاطان ژاپنی پیراهن های اولیه هاوایی از جنس ابریشم و کرپ کاب و با طرح های آسیایی به وجود آمدند. موقعیت توریستی و تجاری هاوایی و استقبال گردشگران ثروتمند از پیراهن های نوظهور جزیره، پای سرمایه گذاران عرصه پوشاک را وارد وادی پیراهن هاوایی کرد. سرمایه گذاران جدید ترجیح دادند، پیراهن هاوایی به جای طرح های آسیایی برای مدت طولانی تم گرمسیری به خود بگیرد.

چاپ پارچه طرح هاوایی -چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه | فابریک سنتر

پیراهن هاوایی چیست؟

 به مرور با ورود پارچه های ریون با انعطاف بیشتر طرح ها هم از جنب و جوش بیشتری برخوردار شدند. در دهه 1950 طرح‌های انتزاعی و پارچه‌های نخی وجود داشت و در دهه 1960 پیراهن آلوها با چاپ معکوس ساخته شد تا شبیه پیراهن‌های رنگ و رو رفته‌ای باشد که موج‌سواران می‌پوشند. در حالی که این نوع چاپ مورد توجه گردشگران واقع نشد، مردم محلی بلافاصله آنها را به عنوان نشان هاوایی پذیرفتند. پیراهن آلوها بر صنعت پوشاک آمریکایی تأثیر گذاشته است. تولید پیراهن‌هایی با چاپ معکوس که بیشتر مردان در هاوایی برای کار می‌پوشند، با پیراهن‌های پر جنب و جوش‌تر که برای مناسبت‌های غیررسمی‌تر پوشیده می شوند، همگام شد.

از جمله کارهای فرهنگی که باعث شد پیراهن هاوایی بیش از پیش بین مردم به خصوص گردشگران جا بیافتد مراسم «هفته ی آلوها» بود، در ۱۹۴۷، با راه‌اندازی فستیوال “هفته ی آلوها” در هاوایی این لباس ها از اهمیت فرهنگی و اقتصادی بهره‌مند شدند. در این فستیوال مردم و توریست ها، به موسیقی سنتی هاوایی، دست سازه ها، بازی های قدیمی و جشن و پایکوبی می پردازند و همه لباس های آلوها به تن می کنند. مراسم هفته ی آلوها، در ۱۹۹۱ به “فستیوال آلوها” تغییر نام داد. مراسم هفته آلوها، تاثیر زیادی بر صنعت تولیدات پوشاک آلوها در هاوایی گذاشت.

مراسم دیگری که در هاوایی براساس اهمیت فرهنگی پوشاک آلوها ایجاد شد، “جمعه ی آلوها” نام دارد. در ۱۹۶۲ یک اتحادیه تولیدی اقدام به راه‌اندازی کمپینی به نام جمعه های آلوها کرد که در آن به کارمندان اجازه داده می شد که در تعدادی از ماه های سال، در آخرین روز کاری یعنی جمعه، با پیراهن مردانه هاوایی سرکار حاضر شوند. در دهه ۱۹۹۰، مراسم جمعه های آلوها، به سراسر کالیفرنیا هم گسترش یافته بود.

انواع پیراهن هاوایی:

براساس نوع طراحی و چاپ به مدل های سرتاسری، مرزی، مهندسی شده، قابی و منظره ای تقسیم بندی می شوند.

1- پیراهن هاوایی با طرح سرتاسری:

در این نوع از طراحی پارچه در تمام پارچه چاپ یک طرح تکرار می شود‎ و معمولا این طرح تکرار شونده تکرار طرح یک گل، شکوفه، برگ و یا یک میوه با تم هاوایی است. 

پیراهن هاوایی چیست؟

2- پیراهن هاوایی با طرح مرزی:

در این نوع از چاپ یک  طرح و منظره با فاصله مشخص، در قسمت میانی لباس تکرار می شود.

چاپ پارچه طرح هاوایی -چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه | فابریک سنتر

پیراهن هاوایی چیست؟

3- پیراهن هاوایی با طرح قابی:

در این مدل از پیراهن هاوایی طرح به صورت عمودی در هر دو قسمت پیراهن و یا تنها در یک طرف پیراهن قرار دارد.

پیراهن هاوایی چیست؟

4- پیراهن هاوایی با طرح منظره ای:

در این نوع از طراحی، طرح تکرار شونده شامل یک منظره ساحلی هاوایی است به عبارت دیگر ترکیبی از طراحی سراسری و مرزی است، منظره تکرار شونده در این مدل از پیراهن هاوایی نسبت به مدل مرزی کوچکتر است.

پیراهن هاوایی چیست؟

5- پیراهن هاوایی با طراحی مهندسی شده:

در این نوع از پیراهن های هاوایی که به نسبت دیگر پیراهن ها هم گران تر است، تنها یک طرح بدون تکرار به صورت یکپارچه در سرتاسر پیراهن هاوایی دیده می شود.

پیراهن هاوایی چیست؟

چطور با پیراهن هاوایی استایل شیکی داشته باشیم:

پیراهن هاوایی با طرح های گوناگون و طیف رنگ زمینه متنوع یکی از بهترین انتخاب ها برای فصول گرم است. در دنیای مد و فشن امروزه که انتظارات کاربران و متقاضیان صنعت پوشاک با توجه به تنوع زیاد این عرصه بالا رفته، روی آوردن به دنیای متنوع پیراهن هاوایی یکی از بهترین اتخاب ها برای مشتریان تنوع طلب است. اما گرچه شعاع دایره انتخابی ما در مورد پیراهن هاوایی بزرگ است، بهتر است نکاتی را در مورد اتخاب بهتر پیراهن هاوایی در نظر بگیریم.

پیراهن هاوایی چیست؟

اصولا استفاده از پیراهن هاوایی در مراسم رسمی توصیه نمی شود، اما برخی افراد به تناسب شغل و جایگاه اجتماعی خود از پیراهن هاوایی حتی در مراسم رسمی مربوط به شغل و حرف خود استفاده می کنند. مانند استفاده بازیگران از پیراهن هاوایی در اکران و جشنواره های  فیلمی زیرا پوشیدن پیراهن هاوایی همیشه حسی از شادی، رفاه اجتماعی و حتی هنجار گریزی و فرار از عادات روزانه را با خود به همراه دارد. بنابراین پیراهن هاوایی برای سایر مشتریان به عنوان یک استایل غیر رسمی و خیابانی توصیه می شود.

چاپ پارچه طرح هاوایی -چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه | فابریک سنتر

شاید مهمترین موضوع در انتخاب پیراهن هاوایی انتخاب سایز مناسب باشد بخصوص در مورد پیراهن های هاوایی با چاپ مهندسی شده که نیاز است پیراهن به خوبی روی تن بخوابد و طرح چاپ شده به خوبی خود را نشان دهد. از آنجا که  پیراهن های هاوایی استایلی غیر رسمی دارند، تولید کنندگان این سبک از پوشاک با توجه به جنس پارچه آزادی های لازم را در هنگام دوخت آن در نظر گرفته اند، بنابراین نیازی نیست  برای راحتی بیشتر سایز های بزرگتر را انتخاب کنید.

پیراهن هاوایی را می توان با توجه به رنگ زمینه با انواع شلوار کتان رنگی ست کرد اما اگر رنگ زمینه ی پیراهن هاوایی تیره باشد، بهتر است با شلوار کتان یا جین تیره پوشیده شود. شما می توانید پیراهن هاوایی خود را با شلوار پارچه ای رنگ روشن و با جنس های خنک  مانند لنین و دوخت غیر رسمی هماهنگ کنید، همچنین در اینکه پیراهن هاوایی خود را داخل شلوار قرار دهید یا روی آن فقط سلیقه شخصی شما مهم است. ولی اگر اضافه وزن دارید توصیه این است که از شلوار راحتی راسته استفاده کنید و پیراهن هاوایی خود را داخل شلوار قرار ندهید چرا که این کار باعث می شود شما چاق تر به نظر بیایید.

بهتر است افراد با اندام ظریف و لاغر از پیراهن های با طرح های درشت تر و افراد چاق و درشت اندام از طرح های ریز تر استفاده کنند.

اگر شما هنوز جسارت این را در خود نمی بینید که یک پیراهن هاوایی با رنگ روشن و طرح های درشت را بر تن کنید توصیه ما به شما این است که حتما یک پیراهن هاوایی با رنگ زمینه تیره و طرح ریز را امتحان کنید و از حس راحتی و نشاطی که این سبک به شما خواهد داد لذت ببرید.

پیراهن هاوایی با چه کفشی مناسب است؟

پیراهن هاوایی را می توان با انواع کفش راحتی مانند کالج و یا اسنیکر پوشید و اگر در تعطیلات تابستانه و کنار دریا از پیراهن هاوایی استفاده می کنید می توانید پیراهن خود را با یک شلوارک مناسب رنگ و طرح پیراهن خود هماهنگ کرده و با پوشیدن یک جفت صندل یا دمپایی لای انگشتی استایل ساحلی خود را کامل کنید.

چاپ پارچه طرح هاوایی -چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه | فابریک سنتر

تیشرت هاوایی:

تیشرت های هاوایی از نظر طرح و ترکیب رنگ مانند پیراهن هاوایی هستند و تفاوت آن ها در این است که در طراحی یقه تیشرت هاوایی بجای یقه مردانه از یقه تیشرتی استفاده شده است و به جای اینکه جلو باز باشند یا کاملا بسته هستند با یقه گرد و یا چند دکمه در قسمت بالای سینه دارند. جنس تیشرت های هاوایی از اجناس معمول در تیشرت هاست مانند تریکو و جودون.

پیراهن هاوایی چیست؟

پیراهن هاوایی زنانه:

طرح های هاوایی در انواع برش ها و  لباس ها از تیشرت زنانه گرفته تا پیراهن و مانتوهای تابستانی همیشه مورد توجه خانم ها در فصول گرم سال بوده است.

طرح های هاوایی در انواع برش ها و  لباس ها از تیشرت زنانه گرفته تا پیراهن و مانتوهای تابستانی همیشه مورد توجه خانم ها در فصول گرم سال بوده است.

چاپ پارچه طرح هاوایی- چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه - ما در این مطلب به موضوعات چاپ پارچه طرح دخترانه - چاپ پارچه طرح برگ - چاپ پارچه طرح گل ریز - چاپ پارچه طرح پوست پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله خرید پارچه طرح حاشیه با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله خرید پارچه طرح حاشیه را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.