چاپ پارچه طرح عروسکی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



برای چاپ پارچه با طرح عروسکی، می‌توانید به یکی از چاپخانه‌هایی که خدمات چاپ پارچه ارائه می‌دهند، مراجعه کنید. این چاپخانه‌ها با استفاده از تجهیزات مدرن و نوین، قادر به چاپ تصاویر با کیفیت بالا بر روی انواع پارچه‌ها هستند.

در این مرحله، بهتر است تصویر مورد نظر خود را در فرمت‌های JPEG، PNG یا PDF به چاپخانه ارائه دهید و از آن‌ها بخواهید تا تصویر را بر روی پارچه با کیفیت بالا چاپ کنند.

همچنین، می‌توانید از یکی از سایت‌های چاپ آنلاین استفاده کنید که خدمات چاپ پارچه با طرحات مختلف را ارائه می‌دهند. در این سایت‌ها می‌توانید طرح عروسکی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس پارچه را با طرح انتخابی خود چاپ کنید.

چاپ پارچه طرح عروسکی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات چاپ روی پارچه تهران-چاپ روی پارچه نخی-چاپ دیجیتال پارچه تهران-چاپ عکس روی پارچه وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد چاپ پارچه طرح عروسکی سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

چاپ پارچه طرح عروسکی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( چاپ روی پارچه تهران-چاپ روی پارچه نخی-چاپ دیجیتال پارچه تهران-چاپ عکس روی پارچه)

چاپ پارچه طرح عروسکی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

چاپ دیجیتال پارچه
چاپ دیجیتال پارچه جدیدترین نوآوری در صنعت چاپ پارچه می‌باشد. تعداد بیشتری از چاپخانه‌ها به دلیل مزایای رقابتی که این چاپ به آن‌ها می‌دهد و همچنین به دلیل سرعت بالای چاپ پارچه و امکان چاپ طرح های پیچیده روی پارچه در حال تبدیل دستگاه‌های خود به چاپگر‌های دیجیتال هستند.
پیش از تصمیم گیری در خصوص اینکه آیا چاپ دیجتال پارچه مناسب صنعت است یا خیر بهتر است با این نوآوری و پارچه‌هایی که قابلیت استفاده از این روش چاپ را دارند آشنا شوید.
فناوری چاپ دیجیتال روی پارچه:
چاپب دیجیتال پارچه یک روش چاپ مبتنی بر پرینترهای جوهر افشان است که این امکان را به پرینتر می‎دهد که طرح‌های بسیار با کیفیتی را روی انواع پارچه چاپ کند. با این تفاصیل، اما پارچه‌هایی هستند که امکان بهره‌مندی از این چاپ را ندارند. در این نوشته تلاش خواهیم کرد تا پارچه‌هایی که برای این چاپ مناسب هستند را به شما معرفی کنیم. شایان ذکر است درک علت عدم موفقیت این چاپ روی بعضی از پارچه‌ها نیازمند درک و آشنایی شما از فرآیند چاپ دیجیتال پارچه است.
فرآیند چاپ دیجیتال روی پارچه:
در چاپ دیجیتال روی پارچه نیاز است اقدامات خاصی پیش از قراردادن پارچه در ماشین چاپی که با سرعت زیاد کار می‌کند روی پارچه انجام شود. چاپگر دیجیتالی پارچه اطلاعات قابل چاپ را از کامپیوتر دریافت کرده و با انتخاب صحیح رنگ، طرح مورد نظر را با کیفیت بالایی روی پارچه چاپ می‌کند.
فرآیند چاپ دیجیتال روی پارچه از طریق رنگ آمیزی پارچه با قطرات بسیار ریز رنگ که از نازل‌های که روی هدهای دستگاه، خارج می شوند انجام می‌گیرد. هدهای پرینترهای دیجیتالی چاپ پارچه در فاصله بسیار کم (چند میلیمتری لایه پارچه) قرار می‌گیرند.
از چه پارچه‌هایی می‌توان در چاپ دیجیتال بهره برد؟
در چاپ دیجیتال روی پارچه علی‌رغم اینکه فروانی تعداد هدهای دستگاه امکان بهره‌مندی از کیفیت بالا و سرعت بالای چاپ پارچه را به ما می‌دهد اما به علت نزدیکی فاصله بین هد دستگاه چاپ و پارچه مورد نظر امکان استفاده از همه پارچه‌ها در این نوع از چاپ میسر نیست. به طور مثال پارچه‌هایی که از نخ‌های بسیار ظریف تنیده شده‌اند نمی‌توانند در چاپ دیجیتال پارچه مورد استفاده قرار گیرند زیرا ممکن است به ‌آنها آسیب وارد شود. می توان از روش چاپ دیجیتال روی پارچه، هم در محصولات دوخته و نهایی شده و هم در پارچه‌های خام استفاده کرد.
در ادامه پارچه‌هایی که قابلیت بهره‌مندی از این نوع چاپ را دارند نام برده خواهند شد.
کتان:
کتان یک پارچه طبیعی است که به علت بهره‌مندی از توانایی کنترل رطوبت، راحتی استفاده و دوام زیاد در صنعت مد و فشن بسیار استفاده می‌شود. با استفاده از دستگاه‌‎های چاپ دیجیتال روی پارچه می‌توان روی پارچه کتان چاپ را انجام داد. به منظور بهره‌مندی از بالاترین کیفیت در هنگام چاپ دیجیتال روی کتان لازم است که از جوهرهای به اصطلاح (واکنش‌گرا) در پرینتر‌های چاپ دیجیتال استفاده کرد زیرا این مدل از جوهرها بالاترین سرعت شسشتو را برای چاپ روی کتان فراهم می‌کنند.
پارچه ویسکوز:
پارچه طبیعی دیگری که به شکل گسترده در صنعت مد و فشن استفاده می‌شود و قابلیت بهره‌مندی از چاپ دیجیتال را داراست پارچه ویسکوز است. همانند چاپ روی پارچه کتان بهترین نتیجه از چاپ روی پارچه ویسکوز وقتی حاصل می‌شود که در پرینتر از جوهرهای ( واکنش‌گرا) استفاده شود.
پارچه‌های پشمی:
امکان چاپ دیجیتال روی پارچه‌های پشمی در چاپ دیجیتال فراهم است اما به نوع پارچه پشمی که در این چاپ استفاده می‌شود بستگی دارد. اگر هدف، چاپ روی پارچه‌هایی با ساختار مویی باشد، یعنی از رشته‌های بسیار زیاد تشکیل شده باشد نیاز است که هد پرینتر در حداکثر فاصله ممکن نسبت به پارچه پشمی قرار گیرد. ضخامت رشته‌های پارچه پشمی پنج برابر بیشتر از قطر نازل‌های هد پرینتر است و همین موضوع ممکن است باعث آسیب هد پرینتر شود. به همین منظور نیاز است برای این مدل از چاپ، پرینتری انتخاب شود که امکان فاصله دادن بین هد‌های نازل و سطح مورد نظر را می‌دهد.
پارچه‌های ابریشمی:
پارچه طبیعی دیگری که امکان چاپ دیجیتال روی آن فراهم است، ابریشم می‌باشد. در چاپ دیجیتال روی پارچه‌های ابریشمی، هم می‌توان از جوهرهای واکنش گرا و هم از جوهرهای دیگر استفاده کرد.
پلی آمید لیکرا:
پلی آمید لیکرا یکی دیگر از انواع پارچه است که در تهیه البسه شنا به کار می‌رود. چاپ دیجیتال روی پارچه‌های پلی آمید لیکرا انجام شدنیست و بهترین نتیجه وقتی حاصل می‌شود که از جوهر‌های اسیدی استفاده شود. با استفاده از این مدل از جوهرها بیشترین شفافیت رنگ حاصل می‌شود و بیشترین مقاومت در مقایل شتششوهای فراوان و کلر و نمک موجود در آب حاصل می‌گردد.
پلی استر:
در طی چند سال اخیر پلی استر تبدیل به محبوبترین پارچه در صنعت مد و فشن شده است و این در حالی است که جوهری که بیشتر روی این مدل از پارچه استفاده می‌شود، اجازه بهره‌مندی از سرعت بالا را در چاپ به چاپگران نمی‌دهد و همین موضوع می‌تواند باعث کاهش سرعت چاپ شود. یکی دیگر از مشکلات رایج از چاپ روی این پارچه آلودگی هدهای پرینتر در نتیجه غبار حاصله از جوهر است.
در نتیجه موارد ذکر شده از چاپ روی پلی استر، کمپانی‌های چاپ دیجیتال ترجیح می‌دهند از چاپ سابلیمیشن روی پلی استر بهره ببرند.
پارچه های ترکیبی:
پارچه‌های مختلط یا ترکیبی (پارچه‌هایی که از ترکیب 2 یا بیشتر از 2 نوع پارچه حاصل می‌شوند) به عنوان معضلی برای چاپ دیجیتال پارچه شناخته می‌شوند. در چاپ دیجیتال پارچه فقط می‌توان از یک نوع از جوهر استفاده کرد و از آنجایی که چاپ روی هر نوع از پارچه، جوهر خاص خود را میطلبد،این موضوع چالش بزرگی را بر سر راه چاپ روی این مدل از پارچه‌ها می‌گذارد و این بدان معناست که جوهر مورد استفاده روی یک پارچه ممکن است روی پارچه دیگر به درستی قرار نگیرد و باعث خرابی طرح و رنگ مورد نظر شود.
در حالت کلی از چاپ دیجیتال پارچه روی پارچه‌های ترکیبی فقط وقتی می‌توان استفاده کرد که نسبت استفاده از انواع مختلف پارچه 70 به 30 باشد. به طور مثال پارچه‌ای که از 70 درصد کتان و 30 درصد پلی استر تشکیل شده باشد می‌تواند در چاپ دیجیتال پارچه مورد استفاده قرار گیرد.
چاپ پارچه طرح عروسکی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات چاپ روی پارچه تهران-چاپ روی پارچه نخی-چاپ دیجیتال پارچه تهران-چاپ عکس روی پارچه پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله چاپ پارچه طرح عروسکی با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله چاپ پارچه طرح عروسکی را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.