خرید آنلاین پارچه نخی چاپی طرح راه راه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



پارچه نخی چاپی با طرح راه راه، می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای دکوراسیون داخلی و پوشش مبلمان و پرده باشد. این نوع پارچه از نخ‌های طبیعی تهیه می‌شود و به دلیل خواص ضدحساسیتی که دارد، به‌عنوان پارچه اصلی برای دوخت پوشش‌های بسیاری در داخل خانه استفاده می‌شود.

چاپ روی این نوع پارچه باعث می‌شود که طرح و رنگ‌ها به شکل بسیار واضح و با جزئیات بالا نمایش داده شوند. علاوه بر این، پارچه نخی چاپی با طرح راه راه به دلیل نرمی و قابلیت خمیری که دارد، برای تهیه لوازم خانگی مختلف نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید آنلاین پارچه نخی چاپی طرح راه راه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات پارچه های مانتویی راه راه-خرید آنلاین پارچه حریر-خرید اینترنتی پارچه نخی-خرید اینترنتی پارچه ترک وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد خرید آنلاین پارچه نخی چاپی طرح راه راه سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

خرید آنلاین پارچه نخی چاپی طرح راه راه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( پارچه های مانتویی راه راه-خرید آنلاین پارچه حریر-خرید اینترنتی پارچه نخی-خرید اینترنتی پارچه ترک)

خرید آنلاین پارچه نخی چاپی طرح راه راه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

طراحی لباس راه راه از یک سو می تواند بسیار آسان باشد و از سوی دیگر چالش های زیادی را نیز به همراه دارد زیرا شما باید بدانید که بنا بر هر اندامی از چه ترکیب و طراحی استفاده نمایید. از آنجایی که مردان و زنان معمولاً هنگام پوشیدن لباس‌های شیک می‌خواهند رفتاری جدی و تجاری نشان دهند، دو مدل الگوی محبوب بیش از حد برای آنها مورد استفاده است، در همین راستا لباس های ساده و راه راه دو مدل پر طرفدار می باشند.
آشنایی با طراحی لباس راه راه
راه راه ها مجموعه ای از خطوط موازی هستند که از یکدیگر عبور نمی کنند. آنها در جهت گیری های مختلف در لباس مردانه یا زنانه یافت می شوند. به طور معمول، کت و شلوارها و پیراهن ها دارای راه راه های عمودی هستند، اگرچه لباس های راه راه افقی نیز وجود دارد. به دلیل عدم تعامل بین خطوط، طراحی لباس راه راه عموما آسان می باشد. به عبارت دیگر آنها رسمی تر هستند. از ترکیب رنگ ها اغلب برای ایجاد الگوهایی با نام های متفاوت در طراحی لباس استفاده می شود که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
قبل از اینکه وارد بحث سبک های طراحی لباس راه راه شویم، مهم است که برخی از اصطلاحات رایج در این حوزه را مرور کنیم. اصطلاحات زیر عبارات رایجی هستند که در طراحی لباس راه راه با آنان روبرو می شوید:
راه راه پارچه
در این نوع طراحی لباس، یک «راه راه» به جای اینکه چاپ شود یا بعداً اضافه شود، جزء لاینفک بافت است. Seersucker نمونه ای از پارچه های راه راه است عموما از این مورد برای طراحی لباس هایی که مکررا پوشیده شده و شستشو می شوند، استفاده می گردد.
تارهای راه راه
راه راه های عمودی که با تغییر رنگ یا افزایش تعداد نخ های تار (عمودی) در لباس ایجاد می شوند. بیشتر لباس‌های راه راه مردانه از این دسته می باشند. برای طراحی لباس پیراهن مردانه می توانید از این مورد بهره ببرید. راه راه های افقی که با تغییر نخ های پود (افقی) در لباس ایجاد می شوند. اینها بیشتر برای طراحی دامن های زنانه مورد استفاده قرار می گیرند.
انواع رایج راه راه در طراحی لباس
راه راه های متعادل
دارای الگوی متقارن است که نشان می دهد پس زمینه و نوار از نظر عرض برابر هستند. برای طراحی لباس راه راه پیراهن های زنانه عموما از این مورد استفاده می شود. پارچه های بنگال یک مثال خوب از این نوع پارچه ها هستند.
راه راه های نامتعادل
دارای الگوی نامتقارن است که نشان می‌دهد عرض نوار یا باریک‌تر یا گسترده‌تر از پس‌زمینه است. در واقع منظور این است که فاصله‌های راه راه به‌طور یکنواخت نیست. در طراحی لباس های مدرن این مورد بیشترین کاربرد را دارد.
راه راه فانتزی
این اصطلاح صنعتی برای بافت یا طرح هایی که با هیچ تعریف خاص دیگری مطابقت ندارند، استفاده می شود. در برخی موارد ممکن است همان نوار متعادل باشد.
تاریخچه طراحی لباس راه راه
توجه داشته باشید که راه راه ها هم برای کت و شلوارها و هم برای پیراهن ها الگوی دلپذیری هستند. این مورد از سال 1936 میلادی مورد توجه قرار گرفت که در اغلب کت و شلوارهای شیک استفاده می گردید. در آن زمان برای طراحی لباس های راه راه از الگوهای متفاوتی استفاده می نمودند که برخی از آنها در ادامه ذکر شده است:
راه راه بنگال
یک الگوی عمودی دو رنگ که در آن زمینه و نوار با عرض یکسان است. راه راه بنگال از نوار های ساده پهن تر است. معمولا طراحی لباس ها با این پارچه با رنگ سفید و یک رنگ دیگر انجام می شود. این الگو را به این دلیل بنگال می خوانند چون پارچه آن در ابتدا از بنگال (کلکته)، هند به بازارهای جهانی ارسال شد. این اصطلاح برای توصیف پارچه های پیراهنی استفاده می شود.
راه راه های ساندویچی
این مورد یک نام مستعار برای سبک طراحی لباس راه راه های عمودی پررنگ است که معمولاً حدود 0.5 اینچ راه راه های آن عرض دارند. برای طراحی لباس ژاکت‌های ورزشی، شلوار و لباس‌های بیرونی عموما از این طراحی استفاده می‌شود اما هرگز برای پیراهن ها گزینه خوبی نیستند.
راه راه سایبانی یا راه راه کابانا
راه راه های برجسته، عمودی و متعادل که شبیه مواد مورد استفاده برای سایبان ها و مبلمان فضای باز هستند و معمولاً در لباس های ورزشی نیز یافت می شوند. هرگز برای طراحی لباس راه راه پیراهن نباید از این مورد استفاده نمود. در این طراحی ها نوارهای بسیار عریض، سیاه و سفید و افقی مورد استفاده قرار می گیرند. این الگو در ابتدا در اواسط قرن 18 معرفی شد. جالب است که با ایده اولیه آن این بود که زندانیان فراری به راحتی قابل شناسایی باشند. استفاده از آن در اواسط قرن بیستم کاهش یافت و در آن زمان تا حد زیادی با لباس های تک رنگ نارنجی یا رنگ های مشابه جایگزین شد.
راه راه راگبی
این نوع طراحی لباس دارای نوارهای افقی، شبیه به نوارهای سایبان است و معمولاً در پیراهن‌های غیررسمی‌تر، به‌ویژه پیراهن‌هایی که به‌طور سنتی توسط بازیکنان راگبی پوشیده می‌شوند، مشاهده می گردد. عموما برای راه راه ها از رنگ سفید استفاده می شود. همچنین به عنوان یک الگو روی کراوات نیز می توان از آنها بهره برد. البته گفتنی است که نسخه‌های دو رنگ گاهی اوقات با یک نوار سفید باریک‌تر به‌عنوان یک طرح کلی برجسته می‌شوند، بنابراین از نظر فنی در چنین مواردی می توان طرح ها مدرن تر نیز استفاده کرد.
الگویی که در آن رنگ پس زمینه ثابت می ماند، اما رنگ راه راه ها ثابت نمی ماند، اغلب در طراحی لباس پیراهن ها استفاده می شود. اما به صورت کلی در نظر داشته باشید که در طراحی لباس راه راه بسیار مهم است که شما بدانید کدام نوع پارچه و طرح مناسب ایده ذهنی شما است. از همین رو در این مقاله تلاش شد تا برخی از مدل ها و پارچه های معروف که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، معرفی گردد تا بتوانید بهترین مورد را برای کار خود برگزینید.
خرید آنلاین پارچه نخی چاپی طرح راه راه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات پارچه های مانتویی راه راه-خرید آنلاین پارچه حریر-خرید اینترنتی پارچه نخی-خرید اینترنتی پارچه ترک پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله خرید آنلاین پارچه نخی چاپی طرح راه راه با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله خرید آنلاین پارچه نخی چاپی طرح راه راه را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.