چاپ گل روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



برای چاپ گل روی پارچه می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد. یکی از این روش‌ها، استفاده از چاپ دیجیتال است که با استفاده از پرینترهایی که مجهز به ماشین‌آلات چاپ بر روی پارچه هستند، انجام می‌شود. در این روش، مدل گل مورد نظر را در کامپیوتر طراحی کرده و به پرینتر ارسال می‌کنید تا روی پارچه چاپ شود.

روش دیگر، استفاده از جوهر برای چاپ گل روی پارچه است. این روش با استفاده از جوهرهای خاص و با کمک دستگاه‌های چاپ که مخصوص چاپ روی پارچه هستند، انجام می‌شود.

همچنین، روش دیگری که برای چاپ گل روی پارچه استفاده می‌شود، استفاده از روکش گل بر روی پارچه است. در این روش، گل روی یک روکش چاپ شده و سپس این روکش به پارچه چسبانده می‌شود.

چاپ گل روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات چاپ روی پارچه-انواع چاپ دستی روی پارچه-انواع چاپ روی پارچه وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد چاپ گل روی پارچه سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

چاپ گل روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( چاپ روی پارچه-انواع چاپ دستی روی پارچه-انواع چاپ روی پارچه)

چاپ گل روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

سلام دوستان عزیزم امیدوارم حالتون خوب باشه.امروز آموزش چاپ طرح گل بر روی پارچه براتون آماده کردیم.
مشکل بسیاری از ماست که وقتی به بازار برای خرید شال و لباس، تیشرت و کفش می رویم ، طرح های مورد پسند ما روی لباس ها وجود ندارد و یا گل یا منظره ویا لوگوی خاصی مدنظر ماست که علاقه مندیم آن را روی لباس خود هک کنیم . هنر نقاشی روی پارچه به ما این امکان را می دهد که طرح های مورد نظر خود را روی البسه خود بکشیم و یا چاپ کنیم.
رنگ ها ی مخصوص پارچه و تثبیت کننده های مخصوصی برای چاپ و نقاشی روی پارچه وجود دارد که طرح روی پارچه را برای مدت طولانی ای تثبیت و قابل شستشو می کند.
کسانی که در کشیدن نقاشی توانمند هستن اغلب طرح مورد نظر خودرا روی پارچه می کشند و کسانی که این توانایی را ندارند می توانند از استنسیل ها و شابلون های آماده در بازار استفاده کنند.
پس همراه ما باشید با آموزش چاپ طرح گل بر روی پارچه
وسایل و مواد لازم برای آموزش چاپ طرح گل بر روی پارچه
رنگ مخصوص پارچه به رنگ طلایی
لوله ی مقوایی
چسب
مرحله ی اول:
ابتدا استوانه مقوایی را به پنج قسمت کوچک از طول برش میزنیم و آن را با دست از حالت دایره به حالت بیضی (مانند گلبرگ ) در می آوریم . سپس آنها را در کنار هم به یک مرکز به شکل گل قرار داده و چسب میزنیم.
مرحله ی دوم:
آن را در رنگ میزنیم و سپس بر روی پارچه قرار میدهیم و فشار کمی وارد میکنیم تا طرح روی پارچه منتقل شود.
مرحله ی سوم:
صبر میکنیم تا رنگ خشک بشه
به سادگی نقاشی روی پارچه را تجربه کنید.
چاپ گل روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات چاپ روی پارچه-انواع چاپ دستی روی پارچه-انواع چاپ روی پارچه پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله چاپ گل روی پارچه با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله چاپ گل روی پارچه را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.