چاپ طرح دلخواه روی روسری خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



چاپ طرح دلخواه روی روسری یکی از روش‌های تزیینی برای روسری‌هایی است که می‌تواند طرح‌هایی شامل متن، نقش، عکس، لوگو و ... را بر روی روسری چاپ کند. برای چاپ روی روسری می‌توان از دو روش زیر استفاده کرد:

۱. چاپ دیجیتال: در این روش، طرح دلخواه با استفاده از پرینتر دیجیتال بر روی روسری چاپ می‌شود. این روش برای تولید کمیت کمی از روسری‌ها مناسب است و می‌تواند در طرح‌های چند رنگ نیز موثر باشد.

چاپ سیلک‌اسکرین: در این روش، یک تمام رنگ روی صفحه‌ی نقش‌برداری تهیه شده و پس از آن طرح مورد نظر بر روی صفحه چاپگر (چاپگر سیلک‌اسکرین) قرار می‌گیرد. سپس رنگ از روی صفحه، به روی روسری منتقل می‌شود. این روش برای تولید کمیت بالای روسری‌ها، مناسب است و همچنین برای طرح‌هایی با تعداد رنگ بیشتر نیز موثر است.

چاپ طرح دلخواه روی روسری، می‌تواند برای تزیین روسری‌های هدیه، روسری‌های خاص برای مراسمات عروسی، روسری‌های تبلیغاتی، روسری‌های مذهبی و ... استفاده شود. همچنین، این روش می‌تواند برای ایجاد یک هویت برند جدید، تبلیغات و تبلیغات محیطی موثر باشد.

چاپ طرح دلخواه روی روسری خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات چاپ دیجیتال شال و روسری-چاپ شال و روسری تعداد پایین-قیمت دستگاه چاپ روسری خانگی وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد چاپ طرح دلخواه روی روسری سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

چاپ طرح دلخواه روی روسری خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( چاپ دیجیتال شال و روسری-چاپ شال و روسری تعداد پایین-قیمت دستگاه چاپ روسری خانگی )

 

چاپ طرح دلخواه روی روسری خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

چاپ شال و روسری چیست؟
چاپ شال و روسری در حال حاضر یکی از نیازهای مهم در صنعت چاپ و پارچه محسوب می شود. یکی از جذاب ترین و زیباترین پوشش ها برای خانم ها که اتفاقاً طرح ها و نقش های متنوعی هم دارد، شال و روسری است. امروزه شاهد آن هستیم که خیلی از خانم‌ها از شالها و روسری های مختلف با طرح ها و نقش های گوناگون استفاده می‌کنند. به همین دلیل می‌توان گفت صنعت تولید شال و روسری یکی از صنایع پر سود و پر کاربرد در کشور محسوب می‌شود. در واقع نیمی از جامعه نیازمند استفاده از این محصول هستند. از این رو جامعه هدف آن بسیار بزرگ است.
چرا چاپ شال و روسری با تعداد پایین اهمیت دارد؟
اهمیت چاپ به تعداد پایین به این خاطر مهم است که با یک مقیاس کوچک مثلاً ۵۰ عدد میتواند تست اولیه فروش در آن انجام میشود ، به همین دلیل خیلی از افراد به دنبال چنین موضوعی هستند یعنی برای آغاز کسب و کار خود همواره نیاز دارند با یک مقیاس کوچک و با برند شخصی آنرا آغاز کنند.
اهمیت پارچه در تولید شال و روسری
یکی از نکات بسیار مهم در هنگام تولید شال و روسری استفاده از پارچه مناسب است. در کارگاه چاپ شال و روسری یکی از اصلی ترین لوازم، پارچه مرغوب و مناسب است. ( البته برخی از کارگاه ها چاپ شال و روسری تعداد پایین را در دستور کار خود قرار می دهند). همان‌طور که می ‌دانید هر پارچه ای برای شال و روسری مناسب نیست. به عبارت دیگر متناسب با هر فصل باید از شال و روسری مناسب استفاده کرد. عمدتاً در ایام تابستان که هوا گرم است استفاده از روسری و شالی مناسب تر است که جنس نازکی دارد. این موضوع در زمستان برعکس است. در زمستان نیاز به استفاده از شال و روسری ضخیم تری است. این موضوع معمولا در کارگاه تولیدی روسری باید مدنظر گرفته شود.
نوع پارچه برای چاپ شال و روسری
برای فصول گرم سال معمولاً استفاده از پارچه نخی و پارچه ابریشمی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه های نخی بخاطر وجود بافت نازک و سبک، باعث کاهش دمای بدن و گردش هوا می‌ شوند. اما چروک شدن آنها یکی از معایب آن محسوب می شود. از طرفی پارچه ابریشمی پارچه ای است که قیمت بالاتری دارد و هم در فصول گرم و هم در فصول سرد سال از آن استفاده می‌ شود. برای ایام سرد سال پارچه پشمی می‌ توانند گزینه مناسبی باشند. پارچه های پشمی به واسطه خاصیت کشسانی و الیاف طبیعی که دارند می‌توانند باعث ایجاد گرما شده و به ندرت دچار ساییدگی می‌شوند. از این رو در پاییز و زمستان می‌توان از آنها استفاده کرد. همچنین رنگ های متنوعی نیز برای آنها وجود دارد که به زیبایی آن ها می افزاید.
به جز موارد گفته شده، استفاده از پارچه ساتن نیز بخاطر براق بودن و سطح صافی که دارد جزو پارچه های مناسب برای شال و روسری است که عمدتاً در مجالس و مهمانی ها از این نوع پارچه استفاده می شود.
پارچه حریر نیز به علت اینکه نوعی پارچه ابریشمی نازک است و جنس لطیفی دارد مورد استقبال خیلی از خانم های شیک پوش برای حضور در مجالس و مهمانی ها قرار می گیرد. البته این نوع پارچه یک نقطه ضعف دارد. آن هم این که از روی سر، اصطلاحا سر می خورد. در واقع نوع پارچه به این صورت است که اصطکاک زیادی با موها ندارد و سر می خورد. البته بسیار با کیفیت است و به همین دلیل نسبت به دیگر پارچه ها گرانتر است. این موضوعات باید در هنگام تولید شال و روسری مدنظر گرفته شود تا به همان میزان فروش خوبی نیز داشته باشند. خیلی از فروشندگان خرید عمده روسری از کارخانه را ترجیح می دهند. چرا که سود بیشتری برای آنها دارد.
رنگ پارچه برای چاپ شال و روسری
از مسائل مهم در هنگام انتخاب و چاپ شال و روسری، رنگ آن است. بانوان به واسطه سلیقه های مختلف رنگهای متفاوتی را نیز برای شال و روسری انتخاب می‌کنند. می‌ توان به رنگ ‌های مختلفی مانند ترکیب سایه روشن رنگ آبی، ترکیب رنگهای روشن، رنگ قرمز تیره، رنگ های متفاوت و شاد و حتی رنگ های مکمل اشاره کرد.
ترکیب سایه روشن رنگ آبی برای خانم هایی که علاقه‌مند به ست کردن هستند، بسیار مناسب تر است. چرا که شلوار جین با این شال و روسری تلفیق زیبایی دارد و جلوه خاصی به لباس‌ های آن ها می‌ دهد. رنگهای روشن نیز برای خانم‌ های سرزنده و شاد بسیار جذاب است و باعث استقبال آنها از این رنگ شده است. (رنگ قرمز تیره به خاطر جذابیتی که برای همه خانم ها دارند مورد استقبال آنها قرار می‌گیرد). از آنجایی که رنگ قرمز تیره با لباس مشکی جلوه بسیار زیبایی دارد خیلی از خانم‌ها برای شال و روسری از آن استفاده می‌ کنند.
ترکیب اصلی از رنگ ها در کنار یکدیگر باعث جذابیت زیادتر لباس ‌ها می‌شود و خانم های خوش سلیقه و شیک پوش همواره از رنگ های جذاب به عنوان مکمل رنگ های مناسب فصل و همچنین رنگ های متفاوت و شاد استفاده می‌کند تا ترکیب زیبا و خیره کننده ای از لباس‌های خود داشته باشند .
چاپ دیجیتال روسری چیست؟
یکی از موضوعات بسیار مهم در صنعت پارچه کشور بحث طراحی و چاپ روی شال و روسری است. چاپ روی شال و روسری با طرح های مختلفی انجام می گیرد .
همانطور که میدانید طرح های خاص و جذاب، باعث زیبایی دو چندان و جلوه‌ای متفاوت به شال و روسری می شود. از این رو خیلی از خانم های خوش سلیقه سعی می‌کنند که طراحی روی شال و روسری را در دستور کار خود قرار دهد. گاهی اوقات در هنگام طراحی و چاپ روی شال و روسری از رنگهای اکریلیک استفاده می شود. همچنین طرح های مختلف با استفاده از شابلون روی پارچه رنگ آمیزی می شود که اتفاقا ماندگاری بسیار زیادی هم دارند.
چاپ شال و روسری امروزه از روش های زیادی صورت می گیرد. اما رنگ، جنس و بافت شال و روسری یکی از اصلی‌ترین مسائل در هنگام چاپ روی روسری است. مثلاً اگر رنگ یک شال، در ابتدا سفید باشد، به راحتی و بدون محدودیت می توانید روی آن چاپ را انجام دهید. در کل، چاپ روی شال سفید کیفیت بهتری دارد و ظاهر جذاب تری را نمایش می دهد. اما چاپ روی شال رنگی کمی حساس تر است و عمدتاً به صورت های دیگری انجام می‌ شود. به عبارت دیگر در ابتدا طرح مورد نظر را روی یک لیبل خاص چاپ کرده و پس از آن لیبل را با حرارت خاصی روی روسری چاپ می کنند. (همین موضوع سبب می شود خیلی از کارشناسان توصیه کنند برای شستشوی شال و روسری رنگ شده از آب سرد استفاده شود).
بسته به سن و سلیقه افراد، طرح‌ها و نقش‌های مختلف را می‌توان چاپ برای شال و روسری در نظر گرفت. خیلی‌ از تولیدی ها از طرح‌ هایی مانند گل یا طرح های رنگی برای خانمها استفاده می‌کنند. طرح های مدرن مانند چهارخانه چهاربندی، زنجیره‌ای و … نیز از دیگر طرح‌ های جذابی است که تولیدی های مختلف از آن استفاده می‌کنند. برخی کارگاه های تولیدی روسری نیز معمولاً از تک رنگ استفاده می کنند.
از آنجایی که معمولاً شال ها و روسری ها دارای پلی استر هستند، کیفیت خود را پس از چاپ نیز حفظ می کنند. پارچه ‌هایی که عمدتاً مخصوص شال و روسری هستند، بعد از اینکه طرح و رنگ خاص بر روی آنها اعمال می‌شود کیفیتشان افت نمی کند. به عبارت دیگر طرح و نقش جزو جدایی ناپذیر پارچه می شود.
تقریبا می توان گفت امروزه با توجه به سلیقه جوانان و نوجوانان شاهد استفاده بیشتر از شال و روسری های دارای طرح های مدرن هستیم. خیلی از سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع نیز با توجه به اینکه می‌توانند با سرمایه کم، چاپ شال و روسری را برای برند خود انجام بدهند و از این روش برای کارکنان خود استفاده می کنند.
مراحل تولید شال و روسری
همانطور که اشاره شد جنس‌ پارچه بسیار مهم است. هر پارچه را نمی‌توان برای شال و روسری انتخاب کرده و هر پارچه ای که برای چاپ شال و روسری مورد استفاده قرار می گیرد باید حتماً باید از جنس پلی استر باشد و قابلیت شسته شدن با آب سرد را داشته باشند.
روش های مختلف برای چاپ روی شال و روسری وجود دارد بعضی از چاپ دیجیتال، بعضی از چاپ سیلک، چاپ روسری سابلیمیشن و بعضی از چاپ قالبی و مستقیم استفاده می کنند. البته امروزه بیشتر برای چاپ روی پارچه، از چاپ دیجیتال استفاده می کنند که با استفاده از دستگاه است و دقت بسیار زیادی دارد.
برای چاپ روی شال و روسری یک روش به نام سابلیمیشن وجود دارد. پارچه شال در این روش عمدتا باید نازک باشد تا به راحتی باعث جذب رنگ شود.
شاید بپرسید چگونه طرح شال و روسری چاپ می شود؟ ابتدا با استفاده از پرینت، طرح مورد نظر روی کاغذی مخصوص چاپ می‌شود و سپس رنگ روی پارچه با استفاده از یک دستگاه و مطابق با طرح مدنظر، منتقل می‌شود. انتقال رنگ بر روی پارچه ، باعث ایجاد طرح بر روی خود پارچه می شود.
در کل پارچه هایی که از جنس الیاف پلی استر هستند بهتر می توانند جوهر را جذب کنند. از این رو خیلی از افرادی که در حوزه چاپ روی شال و روسری فعالیت می‌کنند از این پارچه ها استفاده می کنند تا بهتر بتوانند طرح و نقش مورد نظر خود را بر روی پارچه ها اعمال کنند. همچنین اگر در پارچه‌ ای از مواد مصنوعی استفاده شده باشد، باز هم می‌توان چاپ را بر روی آن انجام دهید.
دستگاهی به نام پلاتر وظیفه چاپ نقش و طرح روی پارچه را بر عهده دارد. این دستگاه از لحاظ حجم بزرگ است. در واقع پلاتر یکی از تجهیزات مهم در صنعت چاپ است. در کل همانطور که اشاره شد چاپ شال و روسری تعداد پایین نیز می تواند برای شروع یک تولیدی مناسب باشد.
چاپ طرح دلخواه روی روسری خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات چاپ دیجیتال شال و روسری-چاپ شال و روسری تعداد پایین-قیمت دستگاه چاپ روسری خانگی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله چاپ طرح دلخواه روی روسری با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله چاپ طرح دلخواه روی روسری را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.