چاپ روی پارچه ساتن -چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه | فابریک سنتر



چاپ روی پارچه ساتن یکی از روش‌های پرکاربرد در چاپ دیجیتال است. پارچه ساتن از جنس پنبه و پلی استر ساخته شده و بافت نرمی دارد که باعث می‌شود چاپ بر روی آن به خوبی نفوذ کند. این نوع پارچه به دلیل صاف بودن و توانایی چاپ رنگ‌های درخشان، برای چاپ تصاویر با کیفیت و جزئیات بالا مناسب است. همچنین پارچه ساتن در صنعت لباس‌سازی، حریر مصنوعی، پوشاک و تزئینات خانگی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با چاپ روی پارچه ساتن، می‌توانید تصاویری با کیفیت بالا و رنگ‌های زنده و درخشان بسازید که برای تزئینات داخلی، آویزان کردن بر روی دیوار، پارچه‌های تزئینی، پوسترها، پارچه‌های لباس‌های شخصی و تجاری، پارچه‌های پوشاک، پارچه‌های تزئینی و سایر محصولات پارچه‌ای استفاده می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های پارچه ساتن می‌توان به نرمی، کشسانی، انعطاف‌پذیری و مقاومت در برابر شستشو و پوسیدگی اشاره کرد. همچنین در دمای پایین‌تر از ۳۰ درجه سانتی‌گراد، می‌توان آن را با اتوی بخار یا حتی آب شستشو داد.

برای چاپ روی پارچه ساتن، از دستگاه‌های چاپ دیجیتال استفاده می‌شود که به کامپیوتر وصل شده‌اند و تصاویر و الگوهای مورد نظر را بر روی پارچه چاپ می‌کنند. در نهایت، پارچه چاپ شده را می‌توانید برای دوخت پوشاک، تزئینات خانگی، تزیین دکوراسیون داخلی و سایر کاربردها استفاده کنید.

چاپ روی پارچه ساتن-  چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه -خرید پارچه طرح حاشیه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات قیمت پارچه لنین طرح دار-مدل مانتو با پارچه لنین طرح دار-پارچه ریشه دار وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد خرید پارچه طرح حاشیه سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

خرید پارچه طرح حاشیه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( چاپ عکس روی پارچه کتان-چاپ پارچه بازار تهران-چاپ دیجیتال پارچه تهران)

 

چاپ روی پارچه ساتن -چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه | فابریک سنتر

پارچه ساتن چیست
ساتن به نوعی از پارچه‌ای گفته می شود که رویه‌ای صاف، لیز و براق دارد که خاص‌بودنِ خود را مدیون آن است و رویه‌ای مات و غیربراق در بافت پشتی‌اش داراست. در گذر زمان و با تولید الیاف های متفاوت، شکل‌های متنوعی از پارچه ساتن تولید شد. پارچه ساتن در اصل از الیاف ابریشمی بافته می‌شد. اما این‌روزها، از الیاف دیگری مانند ریون و پلی‌استر هم در بافت ساتن استفاده می‌کنند.
پارچه ساتن به دلیل سبکی و براقیت استفاده های زیادی در صنعت پوشاک دارد و از ان برای دوخت لباس های مجلسی و پیراهن و … استفاده می شود.
همچنین از پارچه ی ساتن به دلیل ماندگاری بالا در موارد دیگری از جمله چاپ پرچم های بزرگ و کوچک استفاده میشود که میتوانید مقاله مریوط به ان را در بخش چاپ دیجیتال پرچم مطالعه نمایید.
از انواع مدل های پارچه ساتن میتوان به موارد زیر اشاره داشت:
ساتن آمریکایی
ساتن استات
ساتن ال ایکس
ساتن کش
ساتن آرامیس
ساتن عاشقی
و….
پارچه ساتن از منظر چاپ
پارچه ساتن یکی از پرکاربردترین پارچه ها در تولید لباس های بانوان و تولید پرچم می باشد.
پارچه ساتن به دلیل دارا بودن پلی استر و براقیت بسیار زیاد یکی از موفق ترین متریال ها از نظر چاپ سابلیمیشن می باشد.
پارچه ساتن بعد از چاپ طرح و رنگ ها را با وضوح و کیفیت بالا و با شفافیت زیادی به نمایش میگذارد و از این رو پارچه ساتن طرحدار عضوی جدایی ناپذیر از لباس مورد استفاده بانوان و پرچم گردیده است

چاپ روی پارچه ساتن- چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه - ما در این مطلب به موضوعات چاپ عکس روی پارچه کتان-چاپ پارچه بازار تهران-چاپ دیجیتال پارچه تهران پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله خرید پارچه طرح حاشیه با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله خرید پارچه طرح حاشیه را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.