چاپ رنگ روی پارچه -چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه | فابریک سنتر



چاپ رنگ روی پارچه یک روش چاپ دیجیتال است که در آن رنگ به وسیله دستگاه های چاپ دیجیتال روی پارچه چاپ می‌شود. این روش به دلیل سرعت بالا، قابلیت چاپ بر روی پارچه های مختلف، تنوع رنگی و کیفیت بالای چاپ بسیار محبوب است.

این روش چاپ برای تولید پرچم، پارچه تبلیغاتی، پارچه چاپی، پوستر و سایر محصولات چاپی بر روی پارچه استفاده می‌شود. همچنین، برای چاپ نقاشی ها و عکس های دیجیتالی بر روی پارچه و تولید محصولات دکوراتیو نیز از این روش استفاده می‌شود.

چاپ رنگ روی پارچه-  چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه -خرید پارچه طرح حاشیه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات قیمت پارچه لنین طرح دار-مدل مانتو با پارچه لنین طرح دار-پارچه ریشه دار وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد خرید پارچه طرح حاشیه سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

خرید پارچه طرح حاشیه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( انواع چاپ روی پارچه-چاپ سابلیمیشن روی پارچه-چاپ روی پارچه تهران)

چاپ رنگ روی پارچه -چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه | فابریک سنتر

مواد لازم

تیشرت اسپان ( تیشرتی که غالبا جنس پلی استر در آن بکار رفته باشد)

کاغذ سابلیمیشن

پرینتر رنگی

اتو

چسب نسوز

برای چاپ تیشرت این یکسری مواد لازم جهت یک چاپ تیشرت فوری و زیبا کافی است و شما با تهیه این چند مورد ساده و در دسترس به راحتی می توانید یک چاپ تیشرت ارزان و با کیفیت ایجاد بکنید.

چاپ تیشرت می تواند یک هدیه زیبا و به یادماندنی برای اتفاقات خاص می تواند باشد.

ما سعی میکنیم در این مقاله آموزش چاپ تیشرت بصورت گام به گام بهمراه یکسری توضیحاتی را در این مورد برای شما بیان میکنیم و امیدوار هستیم با مطالعه یکسری گام های ساده به نکات لازم در این مورد برسید

چاپ عکس روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

روش چاپ تیشرت

گام اول: تهیه تیشرت

در این گام کافی است شما یک تیشرت اسپان که اکثر مواد تشکیل دهنده آن پلی استر باشد باید تهیه بکنید و سعی کنید هیچ طرح و نوشته و لوگویی روی تیشرت نداشته باشد زیرا در هنگام چاپ تیشرت به مشکل می خوریم

گام دوم: انتخاب عکس

در این گام کافی است شما طرح دلخواه را انتخاب بکنید و این طرح ها می توانید از عکس های خانوادگی و به یادماندنی و یا از یکسری عکس های خاص و زیبایی که مورد علاقه شما می باشد را می توانید انتخاب بکنید.

 چاپ عکس روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

 گام سوم: پرینت عکس

در این گام شما باید عکس انتخابی خودتان را برروی کاغذ سابلیمیشن کاغذی که مخصوص چاپ تیشرت می باشد که در بسیاری از شرکت ها و یا تامین کننده های مواد اولیه چاپ تیشرت می توانید آن را تهیه بکنید. پس تهیه آن کاغذ می توانید طرح دلخواه خودتان را توسط پرینتر های حتما رنگی و جوهر افشان چاپ بکنید اگر جوهر بکار رفته در آن جوهر مخصوص سابلیمیشن باشد وضوح و خروجی خیلی بهتری به شما خواهد داد.

گام چهارم: قرار دادن روی تیشرت

در این روش کافی است طرح مورد نظر خودتان روی تیشرت قرار بدهید بهترین کار این است که طرح دلخواه شما ۴ انگشت پایین تر از یقه قرار بگیرید و توسط چسب که بهتر است چسب نسوز باشد تصور را روی تیشرت مهار بکنید.

گام پنجم: اتو را روی طرح قرار بدهید

در این روش حالت بخار اتوی خودتان حتما را خاموش بکنید زیرا بخارات موجود در اتو سبب خراب شدن تصویر می شود. دمای اتوی خودتان را در بالاترین سطح قرار بدهید و هر نقطه ای را چیزی در حدود یک دقیقه با دمای بالا اتو را روی آن قرار بدهید. سعی بکنید طرح شما در هنگام اتو جابجا نشود چون سبب تار شدن تصویر شما می شود.

با انجام همه مراحل بالا شما در نهایت یک عکس بسیار زیبا و به یادماندنی روی تیشرت خود خواهید داشت و می توانید این کالای با ارزش را به دیگران هدیه بدهید.

چاپ رنگ روی پارچه- چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه - ما در این مطلب به موضوعات انواع چاپ روی پارچه-چاپ سابلیمیشن روی پارچه-چاپ روی پارچه تهران پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله خرید پارچه طرح حاشیه با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله خرید پارچه طرح حاشیه را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.