چاپ روی پارچه طرح برند -چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه | فابریک سنتر



چاپ روی پارچه با طرح برند، یکی از روش‌های محبوب برای تولید پوشاک و محصولات دیگر با برند خاص است. در این روش، طرح برند روی پارچه چاپ می‌شود تا به محصول نهایی شخصیت و شناسایی خاصی بدهد.

برای چاپ روی پارچه، روش‌های مختلفی مانند سیلک اسکرین پرینتینگ، چاپ دیجیتال و چاپ حرارتی وجود دارد. اما به طور کلی، چاپ دیجیتال برای چاپ طرح‌های پیچیده با رنگ‌های مختلف و سیلک اسکرین پرینتینگ برای چاپ در حجم بالا و با رنگ‌های محدود مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای چاپ با کیفیت بالا، نیاز به طراحی مناسب و فایل با کیفیت بالا دارید. همچنین، پارچه مورد استفاده باید از کیفیت بالا و با توجه به نوع چاپ انتخاب شود. برای مثال، در چاپ دیجیتال بر روی پارچه‌های پلی استر، پارچه باید کاملاً صاف و بدون چروک باشد تا چاپ به درستی انجام شود.

در کل، چاپ روی پارچه با طرح برند، یک فرآیند پیچیده و دقیق است که نیاز به تجربه و تخصص دارد. بهترین راه برای داشتن چاپ با کیفیت بالا، انتخاب یک شرکت چاپ معتبر با تجربه و تخصص در این زمینه است.

چاپ روی پارچه طرح برند-  چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه -چاپ روی پارچه طرح برند خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات قیمت پارچه لنین طرح دار-مدل مانتو با پارچه لنین طرح دار-پارچه ریشه دار وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد خرید پارچه طرح حاشیه سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

چاپ روی پارچه طرح برند خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( موضوعات اسم چاپ روی پارچه طرح برند - مراکز چاپ پارچه در تهران - دستگاه چاپ روی پارچه نخی - چاپ عکس روی پارچه  )

چاپ روی پارچه طرح برند -چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه | فابریک سنتر

چاپ روی پارچه طرح برند؟

به چاپ و انتقال طرح یا نقش بر روی موارد مختلف برای تزیین به‌وسیله‌ی قالب، مهر و قلم‌موی آغشته به رنگ و یا موم را چاپ سنتی می‌گویند که مرسوم‌ترین نوع از چاپ سنتی، چاپ بر روی پارچه می‌باشد.

به‌طور کلی هر نقشی در چاپ پارچه به‌وسیله قلم‌مو، موم و رنگ‌های مختلف روی انواع پارچه قابل انتقال است که با استفاده از چاپ سنتی می‌توان مقدار زیادی از پارچه را در مدت کوتاهی نقش‌اندازی و رنگ‌گذاری کرد.

انواع چاپ سنتی

در یک دسته‌بندی کلی چاپ سنتی به دو روش چاپ مستقیم و چاپ غیر مستقیم انجام می‌شود که هر کدام از این روش‌های چاپ دارای زیرشاخه‌هایی می‌باشند که در نمودار زیر به طور مختصر نمایش داده شده و در ادامه به آن‌ها پرداخته شده است.

چاپ مستقیم:

در این نوع چاپ نقوش به ‌‌وسیله‌ی قالب یا شابلون (وسیله‌ای مسطح از جنسی مقاوم است که نقش‌ها به‌صورت مشبک در آن بریده شده است) و رنگ‌ها به‌طور مستقیم روی پارچه منتقل می‌شود. این روش آسان‌ترین و ارزان‌ترین نوع چاپ بوده که پیش از روش‌های دیگر به کار گرفته می‌شود. پارچه‌های چاپ قلمکار نمونه‌ی بارز این نوع چاپ به شمار می‌روند. در چاپ قلمکار نقوش می‌توانند گیاهی، انسانی، حیوانی و یا کاملا انتزاعی باشند.

چاپ غیرمستقیم:

عمل نقش اندازی در این نوع چاپ در دو مرحله اجرا می‌شود که به دو شیوه‌ی چاپ برداشت و چاپ مقاوم رایج است.

چاپ برداشت: در این روش ابتدا با مواد رنگ بَرنده، جای نقش‌ها را روی پارچه رنگی سفید می‌کنند و در مرحله‌ی بعدی رنگ دیگری را جایگزین می‌نمایند.

چاپ مقاوم: در این روش نقوش با زمینه‌‌ی مورد‌نظر را با موادی مقاوم، مانند موم که در مقابل رنگ نفوذ ناپذیرند را می‌پوشانند تا به هنگام رنگرزی از جذب رنگ در آن قسمت‌ها جلوگیری شود. چاپ کلاقه‌ای از جمله‌ی این روش چاپ به شمار می‌رود.

کاربرد چاپ سنتی

از پارچه‌هایی که با چاپ سنتی تزیین شده‌اند در تهیه پوشاک، پرده،توسینی، رومیزی، سفره، جانماز، سجاده، کیف و کفش، چادر و خیمه، تابلو، جداکننده، چراغ رومیزی (آباژور) استفاده می‌شود.

چاپ روی پارچه طرح برند- چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه - ما در این مطلب به موضوعات موضوعات اسم چاپ روی پارچه طرح برند - مراکز چاپ پارچه در تهران - دستگاه چاپ روی پارچه نخی - چاپ عکس روی پارچه   پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله خرید پارچه طرح حاشیه با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله خرید پارچه طرح حاشیه را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.