پارچه طرح هندوانه -چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه | فابریک سنتر



پارچه‌های طرح هندوانه، معمولاً با طرحی از هندوانه‌های بزرگ و رنگارنگ طراحی می‌شوند. این طرح‌ها معمولاً با رنگ‌های سبز، قرمز و صورتی تنظیم می‌شوند تا به زیبایی و جذابیت این میوه و احساس تازگی و تابندگی که به ذهن مردم می‌آورد اشاره کند.

پارچه‌های طرح هندوانه می‌توانند در انواع مختلفی از پارچه‌ها تولید شوند، مانند پارچه‌های پنبه‌ای، پارچه‌های لطیف و نرم مانند پنبه نخی، پارچه‌های شب، پارچه‌های کتان و غیره. این پارچه‌ها معمولاً برای تزئین میزهای غذا خانگی، دکوراسیون اتاق‌های خانه، تزئین کارهای دستی، شال و روسری و غیره استفاده می‌شوند.

در طرح هندوانه، شکل و شمایل هندوانه می‌تواند به شکل بریده شده و قرار داده شده در روی پارچه باشد، یا به صورت پراکنده و منظم در روی پارچه چاپ شود. همچنین، طرح هندوانه می‌تواند با ترکیب با رنگ‌های دیگر نیز استفاده شود تا ظاهری زیبا و متفاوت داشته باشد.

پارچه طرح هندوانه-  چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه -پارچه طرح هندوانه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات قیمت پارچه لنین طرح دار-مدل مانتو با پارچه لنین طرح دار-پارچه ریشه دار وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد خرید پارچه طرح حاشیه سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

پارچه طرح هندوانه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( پارچه طرح هندوانه برای شب یلدا - پارچه طرح هندوانه برای اشپزخانه - پارچه طرح هندوانه جنس نخی - پارچه طرح هندوانه جنس کرپ)

پارچه طرح هندوانه -چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه | فابریک سنتر

 

برای خرید  اینترنتی پارچه ارزان :
از معتبر بودن فروشگاه مشتریان عزیز باید دقت بفرمایند که , بعضی از واسطه های پارچه فروش موجود در بازار بزرگ غیر اقدام به راه اندازی سایت های فروشگاه فروش پارچه کرده , و به دروغ شروع به فعالیت و فروش پارچه میکنند در حالی که خود را تولید کننده و دارای کارخانه پارچه معرفی می کنند . این در حالی است که این واسطه ها این پارچه ها را با قیمت ارزان خریده و با قیمت های بالاتر به مشتریان عزیز بخصوص مشتریان شهرستان عزیز بفروش می رسانند . شرکت فابریک سنتر یکی از محدودترین فروشگاه های فروش پارچه می باشد که بصورت مستقیم اقدام به فروش پارچه بصورت مستقیم و بدون واسطه و از طریق نمایندگی می نماید .
برای ارتباط با نمایندگی های فابریک سنتر می توانید با آدرس و شماره های زیر و یا پائین صفحه تماس گرفته و سوالات خود را مطرح بنمایید .
همچنین شرکت فابریک سنتر در صورت داشتن سوال شما عزیزان آماده پاسخگویی در ساعات کاری در بازار بزرگ می باشد .
یک نکته خدمت مشتریان گرامی هیچ ارزانی بی حکمت نیست , و هیچ وقت گول قیمت های زیر کارخانه را نخورید . ارزان ترین قیمت های پارچه قیمت های ارائه شده از نمایندگی های فروش پارچه می باشد .
با ما در ادامه همراه باشید تا شما را با پارچه های برند فابریک سنتر و چه پارچه مناسب چه نوع لباسی میباشد آشنا کنیم .
پارچه ریون جودونخرید اینترنتی پارچه ارزان
پارچه ریون جودون یکی از تولیدات برند فابریک سنتر میباشد , این پارچه که با نخ ریون بافته شده بسیار لطافت خاصی دارد و نوع لباس هایی که با آن تولید میشود میتوان به شومیزی , تاپ , تونیک و …. اشاره کرد .
پارچه ریون جودون در چندین رنگ از جمله رنگ های مشکی , سرمه ای , زرشکی , بادمجانی و … تولید میشود .
پارچه ریون جودون بسیار شبیه یا خیلی نزدیک به پارچه ریون میباشد که یکی از تفاوت های آنها این است ک پارچه ریون جودون حالت کجراه دارد .
طاقه های پارچه ریون جودون برند فابریک سنتر در عرض های 150 و با متراژ های 3/20 یک کیلو تولید میشوند .
یکی دیگر از تولیدات برند فابریک سنتر پارچه ملانژ میباشد که با متراژ و کیفیت مناسب بسیار مناسب برای شلوار , شلوارک , تی شرتی های اسپرت و ساده میباشد .
پارچه ملانژ در 5 رنگ بندی زرشکی , نفتی , ارتشی , سفید و مدادی تولید میشود .
عرض طاقه های پارچه ملانژ 150 میباشد و متراژ آنها 3/20 یک کیلو میباشد .
پارچه کرپ لیون که با نخ پلی استر بافته میشود با متراژ 4/20 یک کیلو به بالا و عرض 160 بسیار مناسب کارهای زنانه میباشد که میتوان برای مانتو , تاپ , تونیک و … استفاده کرد .
پارچه کرپ لیون در چندین رنگ از جمله رنگ های مشکی , سرمه ای , بادمجانی , زرشکی , نفتی و …. تولید میشود
پارچه کرپ لیون با کیفیت و عرض و متراژی که دارد و قیمت آن نسبت به پارچه های دیگر ارزان تر و مقرون به صرفه تر میباشد .
پارچه غواصی که نسبت به پارچه های یاد شده در بالا از متراژ کمتری برخوردار است ( یعنی سنگین تر است ) بسیار مناسب برای فصل های پاییز و زمستان میباشد .
طاقه های پارچه غواصی در عرض های 150 و معمولا با متراژ 2/10 یک کیلو تولید میشوند .
طاقه های پارچه های غواصی برند فابریک سنتر معمولا در رنگ های مشکی است ولی طاقه هایی در رنگ های قرمز و آبی فیروزه ای و …. تولید میشوند .
همچنین شما عزیزان اگر رنگ خاصی مد نظر خود دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و سفارش آن رنگ برای پارچه مورد نظر خود را بدهید .(در نظر داشته باشید برای سفارش رنگ جداگانه باید حداقل سفارش پارچه بالای 300 کیلو گرم باشد )
پارچه لوییزی با متراژ 2/20 یک کیلو و عرض طاقه های آن 150 میباشد , گزینه مناسبی برای تولید کت و شلوار میباشد.
معمولا پارچه لوییزی در رنگ های مشکی , سرمه ای , زرشکی , خردلی , طوسی , سبز , ذغالی و …. تولید میشود .
اگر قصد تولید کت و شلوار های با کیفیت را دارید حتما این پارچه را به شما توصیه میکنیم .

پارچه طرح هندوانه- چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه - ما در این مطلب به موضوعات پارچه طرح هندوانه برای شب یلدا - پارچه طرح هندوانه برای اشپزخانه - پارچه طرح هندوانه جنس نخی - پارچه طرح هندوانه جنس کرپ پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله خرید پارچه طرح حاشیه با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله خرید پارچه طرح حاشیه را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.