پارچه شب یلدا -چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه | فابریک سنتر



پارچه شب یلدا، معمولاً یک پارچه تزئینی است که برای جشنواره یلدا استفاده می‌شود. این پارچه‌ها معمولاً با الگوها و طرح‌هایی از نمادهای زمستانی و شبانه‌روزی طراحی شده‌اند. برخی از این طرح‌ها شامل تصاویری از ستارگان، قمر، آتش‌بازی، شکوفه‌های شب، وحشی‌های شبانه و غیره هستند.

پارچه شب یلدا معمولاً با رنگ‌های تیره‌ای همچون آبی تیره، سیاه، بنفش تیره، و رنگ‌های قرمز و سبز تاریک طراحی می‌شود تا به احساس شب و زمستانی بودن جشنواره یلدا بیشتر کمک کند. همچنین، این پارچه‌ها معمولاً با بافت‌های نرم و شفاف ساخته شده‌اند تا نور شمع‌ها و آتش‌بازی‌های یلدا از آنها عبور کند و جلوه‌ی زیبایی را ایجاد کند.

پارچه شب یلدا-  چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه -پارچه شب یلدا  خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات قیمت پارچه لنین طرح دار-مدل مانتو با پارچه لنین طرح دار-پارچه ریشه دار وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد خرید پارچه طرح حاشیه سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

پارچه شب یلدا  خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( جدیدترین مدل لباس شب یلدا دخترانه - مدل لباس شب یلدا ۱۴۰۰ - لباس شب یلدا از کجا بخریم - لباس سنتی شب یلدا)

 

پارچه شب یلدا -چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه | فابریک سنتر

معمولا در بین ایرانیان رسم است که در هر مراسم و جشن لباسی سنتی و مربوط به آن جشن را به تن کنند.  طولانی ترین شب سال، شب یلدا نام دارد که مردم ایران به خانه بزرگترین فرد فامیل می روند و آن شب با فال حافظ، انواع شیرینی، شکلات و مشوه جات را کنار هم جشن می گیرند. در این شب معمولا پوشیدن لباس های سنتی و یا لباس هایی که طرح میوه هندوانه دارند بین مردم معمول می باشد. شما در مجموعه عظیم فابریک سنتر می توانید انواع پارچه با طرح هندوانه و یا هر نوع پارچه دیگری پیدا کنید تا برای شب یلدا در کنار خانوادتان آماده شوید.

پارچه شب یلدا- چاپ عمده انواع پارچه با 30% تخفیف ویژه - ما در این مطلب به موضوعات جدیدترین مدل لباس شب یلدا دخترانه - مدل لباس شب یلدا ۱۴۰۰ - لباس شب یلدا از کجا بخریم - لباس سنتی شب یلدا پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله خرید پارچه طرح حاشیه با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله خرید پارچه طرح حاشیه را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.