خرید پارچه طرح خالدار و چهارخونه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



چاپ پارچه یک روش چاپ بر روی بافت پارچه است که برای تولید لباس، پوشاک، روسری، رومیزی، پرده، روانداز، زیرانداز و ... استفاده می‌شود. طرح‌های مختلفی مانند طرح گل، خالدار، چهارخونه و... بر روی پارچه‌ها چاپ می‌شود.

خرید پارچه طرح خالدار و چهارخونه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

در چاپ پارچه، از تکنولوژی‌های مختلفی مانند سیلک اسکرین، دیجیتال و حتی نقاشی دستی استفاده می‌شود. در هر روش، پارچه تحت فشار قرار داده شده و رنگ‌ها بر روی آن اعمال می‌شوند. با استفاده از این روش، طرح‌های مختلفی بر روی پارچه‌های مختلف قابل چاپ هستند و می‌توان از این طرح‌ها در تولید محصولات متنوع استفاده کرد.

خرید پارچه طرح خالدار و چهارخونه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات قیمت پارچه چهارخونه قرمز مشکی-پارچه چهارخونه تابستانی-انواع پارچه چهارخونه-قیمت پارچه چهارخونه پاییزه وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد خرید پارچه طرح خالدار و چهارخونه سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

خرید پارچه طرح خالدار و چهارخونه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

خرید پارچه طرح خالدار و چهارخونه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( قیمت پارچه چهارخونه قرمز مشکی-پارچه چهارخونه تابستانی-انواع پارچه چهارخونه-قیمت پارچه چهارخونه پاییزه)

خرید پارچه طرح خالدار و چهارخونه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

انواع روش چاپ روی پارچه:
چاپ طرح یا عکس روی پارچه به ۳ روش کلی تقسیم می‌شود:
۱: چاپ مستقیم
در این روش طرح مستقیماً توسط رنگدانه روی پارچه چاپ می‌شود. طرحی که با این روش چاپ می‌شود، کیفیت بالایی دارد. اگر زمینه روشن باشد، به آن روچاپ میگویند. تولید رنگ نهایی مد نظر به این صورت است که رنگ زمینه با رنگ جدیدی که روی آن چاپ می‌شود ترکیب می‌شود و رنگ نهایی را تولید می‌کند.
۲: چاپ تخلیه
این روش به نوعی عکس روش مستقیم عمل می‌کند. یعنی یک پارچه از قبل از رنگی کاملاً پر شده و بعد بسته به طرح مد نظر، بخش‌هایی از رنگ پارچه توسط مواد شیمیایی پاک می‌شود.
۳:چاپ مقاوم
در این روش قسمت‌های لازم بسته به طرح، با خمیر یا مواد شیمیایی پوشانده می‌شود. بعد که رنگ ریخته می‌شود، جاهایی که از خمیر پوشیده نیستند رنگی می‌شوند.
در ادامه به روش‌های مختلف چاپ روی پارچه اشاره می‌کنیم، که بعضی از آن‌ها بنا به نوع پیاده‌سازی، جزو یکی از ۳ روش بالا هستند. بعضی نیز چون چند راه پیاده‌سازی دارند، می‌توانند جزو ۲ یا ۳ روش بالا باشند.

خرید پارچه طرح خالدار و چهارخونه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر
 روش حرارتی
این روش چاپ جدیداً خیلی روی بورس است و نمونه کار آن را غیر از پارچه، روی لیوان، موس پد و … دیده‌اید. در این روش اول طرح روی یک کاغذ مخصوص توسط چاپگر چاپ می‌شود. بعد در حین این که کاغذ و پارچه از بین یک سری غلطک رد می‌شوند، طرح توسط حرارت از کاغذ به پارچه منتقل می‌شود. نکتۀ مهم در این روش، انتخاب دما و فشار مناسب برای چاپ است که باید بنا به نوع پارچه تنظیم شود.
 روش سیلندری (غلطکی)
در دستگاه‌های چاپ سیلندری همۀ شابلون‌ها در یک ردیف قرار میگیرند. در این روش که غلطک‌ها به صورت عموی چیده شده‌اند، پارچه روی یک سطح متحرک به طور افقی از زیر این شابلون‌ها رد می‌شود. رنگ‌های مورد نیاز توسط پمپ‌های رنگ چاپ می‌شوند. بعد از این که طرح‌ها چاپ شدند، پارچه یک راست به قسمت خشک کن می‌رود. سرعت این روش چاپ زیاد به نسبت خیلی از روش‌های دیگر بیشتر است.

خرید پارچه طرح خالدار و چهارخونه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر
روش روتاری
این روش مثل همان روش غلطکی است و فقط ظاهر دستگاه‌ها تفاوت دارند. یکی از این تفاوت‌ها این است که غلطک‌ها در روش روتاری به طور افقی چیده شده‌اند. در این روش هر یک رنگ وارد یک غلطک (که جنسشان از نوعی الیاف است) می‌شود و آن‌ها طرح را روی پارچه می‌اندازند. سرعت این روش و روش قبل بسیار بالاست و می‌توان طرح را روی مقدار خیلی زیادی پارچه در مدت زمان معقولی با کیفیت بالا چاپ کرد.
 روش سیلک اسکرین
همان‌طور که می‌دانید، سیلک به معنی ابریشم است. در روش سیلک اسکرین یک تور ابریشمی در یک چهارچوب فلزی یا چوبی قرار می‌گیرد (به جای ابریشم می‌توان از جنس دیگری هم استفاده کرد، اما رایج‌ترین آن ابریشم است). این تور به ماده‌ای که دارای ژلاتین حساس به نور است، آغشته می‌شود. زیر این چهارچوب پارچه‌ای که قرار است طرح روی آن چاپ شود قرار دارد.
در مرحۀ بعد شخصی که می‌خواهد طرح را روی پارچه بیاندازد، با یک کاردک، رنگ‌های لازم را به سطح این پارچۀ توری منتقل میکند. فرآیند انتقال طرح توسط یک منبع نوردهی مثل لامپ انجام می‌شود. بنا به طرح مد نظر، از قبل بخش‌هایی که قرار نبوده رنگ بگیرند با مادهای مثل موم پوشانده شده‌اند. در نتیجه، رنگ فقط به بخش‌هایی که پوشانده نشده منتقل می‌شود. بعد از این که طرح روی پارچه افتاد، آن مادۀ ژلاتینی شسته می‌شود. از این روش بیشتر برای چاپ یک تصویر روی پارچه استفاده می‌شود.

خرید پارچه طرح خالدار و چهارخونه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر
 روش دیجیتالی
عملکرد این روش را از اسم آن می‌توان حدس زد. در این روش اول طرح مورد نظر در کامپیوتر طراحی یا ادیت می‌شود. بعد این طرح توسط پرینترهای DTG روی پارچه چاپ می‌شود. نهایتاً هم پارچه در یک دستگاه پرس یا تونل حرارتی خشک می‌شود.
این روش سریع است و کیفیت بالایی دارد. اما طرحی که از این روش روی پارچه چاپ می‌شود، ممکن است بعد از چند دفعه شست و شو کم کم از بین برود. به علاوه برای هر جنس پارچه‌ای نمی‌توان از این روش استفاده کرد.
 روش سابلیمیشن
این روش شباهت‌هایی با روش حرارتی دارد. سابلیمیشن یعنی تصعید (تبدیل مستقیم جامد به گاز). ساز و کار اصلی این روش این است که اول جوهرهای رنگی جامد روی کاغذهای مخصوص طرح را می‌اندازند. بعد این کاغذ روی پارچه قرار می‌گیرد و این رنگ‌های جامد در دمای ۲۰۰ درجۀ سانتیگراد، در حین تبدیل به گاز، طرح مورد نظر را روی پارچه می‌اندازند.
از لحاظ هزینه، کاغذ این روش ارزان‌تر ولی جوهر آن خیلی گران‌تر از روش‌های دیگر است. این روش هم روی هر پارچه‌ای جواب نمی‌دهد.
 روش اسپری
همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید، در این روش، شابلونی از طرح مورد نظر روی پارچه قرار می‌گیرد. بعد با استفاده از اسپری‌های مخصوص حاوی رنگ‌های لازم روی پارچه پاشیده می‌شوند.

خرید پارچه طرح خالدار و چهارخونه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر
 چاپ قالبی (استنسیل)
این روش شبیه روش اسپری است، ولی وقتگیرتر! چون رنگ‌ها به جای اسپری با روشی به اسم لاک زدن روی شابلون کشیده می‌شوند. به همین دلیل از این روش برای تعداد کارهای محدود استفاده می‌شود.
 روش نوری (پرتوی)
عملکرد این روش شبیه چاپ عکس از نگاتیو است. به این صورت که اول پارچه را با موادی شیمیایی حساس به نور آغشته می‌کنند. بعد به آن نور می‌تابانند. قسمت‌هایی که آن ماده را نداشتند، رنگی نمی‌گیرند.
 روش باسمه
از این روش برای چاپ طرح‌های سنتی استفاده می‌شود. عملکرد این روش به این صورت است که طرح مورد نظر روی قالب‌های چوبس یا مسی کنده‌کاری می‌شوند. بعد رنگ‎های لازم روی این قالب ریخته می‌شوند و با فشردن قالب روی پارچه، طرح به پارچه منتقل می‌شود.

خرید پارچه طرح خالدار و چهارخونه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر
خرید پارچه طرح خالدار و چهارخونه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات قیمت پارچه چهارخونه قرمز مشکی-پارچه چهارخونه تابستانی-انواع پارچه چهارخونه-قیمت پارچه چهارخونه پاییزه پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله خرید پارچه طرح خالدار و چهارخونه با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله خرید پارچه طرح خالدار و چهارخونه را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.