قیمت پارچه هندوانه ای خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



پارچه هندوانه ای یکی از طرح های جذاب و شادابی است که برای تولید انواع پوشاک و لوازم دکوری استفاده می شود. این پارچه با زمینه ای رنگی درجه یک همراه با طرح هایی شبیه به پوست هندوانه، چاقوی بریدن هندوانه، برگ هندوانه و چندین طرح دیگر طراحی شده است.

این پارچه عموماً با رنگ های قرمز، سبز، سفید و صورتی طراحی شده و در ساخت انواع پوشاک شامل مانتو، شلوار، کیف و کفش و همچنین لوازم دکوری نظیر رومیزی، رومیزی آشپزخانه، حوله، روپوش و پرده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با توجه به طرح و رنگ جذاب این پارچه، معمولاً در دکوراسیون داخلی فضاهای کودکانه و نوجوانانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این پارچه در تابلو فرش و تابلو دیواری نیز به کار می‌رود.

با توجه به محدودیت‌های پارچه های پرینتی، از شست و شوی این پارچه با آب گرم بیش از حد خودداری شود تا از رنگ و شادابی آن حفظ شود. همچنین برای اطمینان از کیفیت پارچه و عدم تغییر رنگ آن در هنگام شستشو، بهتر است از برندهای معتبر و با تجربه خرید کنید

قیمت پارچه هندوانه ای خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات پارچه نخی طرح هندوانه شب یلدا-قیمت و خرید پارچه ست مخمل سوییت و مازراتی یلدا-پارچه یلدایی وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد قیمت پارچه هندوانه ای سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

قیمت پارچه هندوانه ای خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( پارچه نخی طرح هندوانه شب یلدا-قیمت و خرید پارچه ست مخمل سوییت و مازراتی یلدا-پارچه یلدایی)

قیمت پارچه هندوانه ای خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

یک بالش جالب هندوانه برای شب یلدا و تابستان درست کنید! ببینید چگونه این کار به راحتی کنار هم قرار گرفت تا بتوانید بالش هندوانه خود را بسازید یا حتی الهام بگیرید تا طرح بالش میوه خود را بسازید.
وسایل مورد نیاز برای ساخت بالش هندوانه :
پارچه ی سفید
قیچی
ریسمان
مداد
رنگ اکریلیک به رنگ صورتی (قرمز)، سبز، سفید
پارچه مشکی
الیاف یا پنبه
برس رنگ و رنگ
مراحل درست کردن بالش هندوانه:
دو لایه پارچه را به هم بچسبانید و مرکز را پیدا کنید، یک دایره بکشید. برای اینکه می خواهیم دایره بزرگ بکشیم و دهانه ی پرگار کوچک است من از مداد و نخ یا ریسمان برای ترسیم آن استفاده کردم به این صورت سر نخ را به مداد گره بزنید و طرف دیگر ریسمان را با یک چیز ثابت کنید و در مرکز دایره قرار بدهید و دایره را رسم کنید. پارچه را طبق دستورالعمل گرد برش دهید. اندازه ی ریسمانتان کوچکتر کنید و مانند قبل یک دایره با همان مرکز داخل دایره بکشید همین کار را دوباره انجام بدهید ولی این بار خیلی کمتر نخ را کوچک کنید و با همان مرکز دایره بکشید. (این مراحل را می توانید به صورت نیم دایره بکشید در این صورت باید پارچه تان 2 لا باشد.)
دایره دوم را با رنگ سفید رنگ کنید و بعد رنگ سبز را رنگ کنید سعی کنید قطر رنگ سبز بیشتر باشد زیرا میزانی از آن هم دوخت می شود.
در آخر رنگ قرمز را وسط دایره بزنید و اجازه بدهید رنگ ها کاملا خشک شوند.
قسمت رنگ را به یک قسمت پارچه 1 رنگ آمیخته و با استفاده از دستورالعمل هایی که در مرحله قبل انجام داده اید، هندوانه خود را رنگ کنید. صبر کنید تا رنگ سبز قبل از ادامه رنگ صورتی خشک شود. من در ابتدا فقط قصد استفاده از رنگ صورتی و سبز را داشتم ، اما تصمیم گرفتم با مخلوط کردن رنگ سفید و مقداری سبز رنگ سبز روشن اضافه کنم. بعد از رنگ آمیزی صبر کنید تا خشک شود.
دانه های هندوانه را روی پارچه های مشکی بکشید و برش بزنید و روی قسمت های قرمز بچسبانید.
در این مرحله پارچه هندوانه را رو به داخل تا بزنید و اطراف آن را بدوزید فقط به اندازه ی 2 سانت باز بگذارید تا آن را برگردانید و داخل آن را پر کنید.
زمانی که دوختید چرت هایی را روی قسمت دایره بزنید که زمانی که آن را برگردانید خوب بایستد.
و سپس آن را برگردانید و با پنبه یا الیاف آن را پر کنید و قسمتی که باز بود را بدوزید و از بالش هندوانه ای خود لذت ببرید. این بالش را می توانید به بچه ها هدیه بدهید.
قیمت پارچه هندوانه ای خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات پارچه نخی طرح هندوانه شب یلدا-قیمت و خرید پارچه ست مخمل سوییت و مازراتی یلدا-پارچه یلدایی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله قیمت پارچه هندوانه ای با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله قیمت پارچه هندوانه ای را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.