قیمت پارچه شب یلدا خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



پارچه شب یلدا، یک نوع پارچه است که به مناسبت جشن یلدا با طرح‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شود. این پارچه‌ها معمولاً با رنگ‌های شاد و طرح‌های شگفت‌انگیزی طراحی شده و برای تزئین منازل و جشن‌های یلدا به کار می‌روند.

طرح‌های پارچه شب یلدا از موضوعات مختلفی مانند نقوش خلیج فارس، نقوش قهوه‌ای، مربع‌های رنگی، نقوش گل، دست‌خط‌های پارچه‌ای و ... استفاده می‌کنند. این پارچه‌ها معمولاً از جنس پارچه‌های نرم و لطیفی مانند پارچه‌های مخملی، پشمی و ... تولید می‌شوند.

پارچه شب یلدا می‌تواند به عنوان هدیه‌ای مناسب برای عید یلدا و جشن‌های دیگر به دوستان و خانواده‌ها اهدا شود. همچنین می‌توان از آن برای تزئین میز شام در جشن‌های یلدا و سایر مناسبت‌ها استفاده کرد.

قیمت پارچه شب یلدا خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات پارچه نخی طرح هندوانه شب یلدا-قیمت و خرید پارچه ست مخمل سوییت و مازراتی یلدا-پارچه یلدایی وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد قیمت پارچه شب یلدا سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

قیمت پارچه شب یلدا خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( پارچه نخی طرح هندوانه شب یلدا-قیمت و خرید پارچه ست مخمل سوییت و مازراتی یلدا-پارچه یلدایی)

قیمت پارچه شب یلدا خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

شاید انتخاب لباس مناسب برای شب یلدا جزو دغدغه های شما نیز باشد. طبق رسم و رسوم هایی که از قدیم تا الان بوده برای شب یلدا تم رنگی قرمز و سبز در نظر گرفته می شود بنابراین توصیه ما به شما این است که سعی کنید لباس هایی انتخاب کنید که بیش تر به رنگ قرمز متمایل باشند تا هم شما را جوان و شاداب نشان دهند و هم با رنگ این شب هماهنگ باشد. در ادامه چند ست پیشنهادی لباس برای شب یلدا برایتان فراهم کرده ایم.
پیراهن سبز با اکسسوری های قرمز رنگ
می‌توانید برای شب یلدای امسال خود یک پیراهن سبز را با اکسسوری‌های قرمز ست کنید. از آنجا که امسال پارچه گیپور در میان انواع پارچه بسیار مد و پرطرفدار شده می‌توانید یک پیراهن گیپور سبز را با کیف دستی قرمز یا کفش قرمز و یا حتی یک کمربند قرمز ست کنید تا یک استایل رسمی و جذاب برای شب یلدا داشته باشید.
بلوز قرمز + دامن کوتاه سبز
یکی از ساده ترین و جذاب ترین ست های ممکن برای شب یلدا، ست یک بلوز ساده قرمز با دامن سبز است. این استایل در عین مینیمال بودن، بسیار جذاب و خاص می باشد.اگر از دامن های کوتاه استفاده می کنید، به دلیل سرمای هوا می توانید از ساپورت های مشکی یا رنگ پا استفاده کنید.
سرهمی سبز + اکسسوری قرمز
برای اینکه در کنار تمام افرادی که در شب یلدا قرمز پوشیده اند بدرخشید، می توانید از یک سرهمی سبز رنگ استفاده کنید. اگر هم به سرهمی علاقه ندارید، می توانید از یک بلوز و شلوار سبز رنگ استفاده کنید. در نهایت هم می توانید از اکسسوری های قرمز رنگ استفاده کنید. با این استایل در عکس های شب یلدا، متفاوت ترین فرد جمع خواهید بود.
بلوز سفید با شلوار سبز
اگر می‌خواهید میزان استفاده از رنگ قرمز را در پوشش خود به حداقل برسانید می‌‌توانید از رنگ سبز و سفید در کنار هم استفاده کنید. به طور مثال اگر تیپ اسپرت مد نظر شما است می‌توانید یک بلوز سفید را با شلوار سبز ست کنید و در کنار از یک کلاه یا یک کیف دستی کوچک قرمز استفاده کنید. در عین سادگی و اسپرت بودن این تیپ می‌تواند گزینه مناسبی برای جشن شب یلدا باشد.
ست کردن کت و شلوار قرمز با پیراهن سفید
اگر جسارت این را پیدا کرده‌اید که یک تیپ شاد و جذاب قرمز رنگ برای مراسم شب یلدا امسال خود داشته باشید می‌توانید کت و شلوار خود را با یک شومیز سفید رنگ ست کنید و در کنار از یک جفت کفش پاشنه‌دار سفید و یا مشکی استفاده کنید تا یک تیپ کاملا مجلسی و رسمی داشته باشد. ترکیب رنگ سفید با قرمز باعث می‌شود تا کمی از جلب توجه رنگ قرمز کم شود و تیپ شما حس و حال ملایم‌تری داشته باشد.
کت سبز + دامن قرمز
شاید باور نکنید، اما ترکیب رنگ سبز و قرمز، کاملا جذاب است و به هیچ عنوان شما را مضحک و خنده دار نخواهد کرد؛ در عین حال مناسب ترین استایل برای شب یلدا می باشد. تنها کافی است تا کمی جسارت داشته باشید و یک کت یا بلوز سبز رنگ را با یک دامن جذاب قرمز ست کنید.
پیراهن کوتاه قرمز
پیراهن کوتاه قرمز با یک کیف دستی مشکی یکی از بهترین گزینه ها برای دختر خانم های جوان و شیک پوش است. می توانید این استایل زیبا و جذاب خود را با یک کفش مشکی و گوشواره کامل کنید.
شومیز قرمز + شلوار جین
اگر برای شب یلدا به یک جمع کوچک خانوادگی دعوت شده اید، می توانید از یک شومیز قرمز به همراه یک شلوار جین روشن استفاده کنید. شومیز قرمز یک لباس مناسب شب یلدا بوده و شلوار جین نیز بسیار راحت و زیبا می باشد. این استایل در عین سادگی، یکی از جذاب ترین گزینه هایی است که می توانید انتخاب کنید.
شومیز قرمز و دامن کوتاه مشکی
اگر جزو افرادی هستید که بلوز به تن تان می آید بهتر است از یک شومیز قرمز به همراه یک دامن مشکی استفاده کنید و از همسرتان هم بخواهید به همین شیوه لباس به تن کند. این ست جذاب اگر با گردنبند مروارید مشکی، ناخن های لاک زده قرمز و کفش های مشکی ست شود، شما را به طرز شگفت آوری خیره کننده خواهد کرد.
از اکسسوری های یلدایی استفاده کنید
اگر میانه ای با لباس های طرح دار یا رنگی رنگی ندارید میتوانید همان لباس های مشکی یا سنگین رنگین خود را با اکسسوار یلدایی مثل پاپیون ، گل سینه ، گل سر ، دستبند با رنگ بندی و طرح هایی یلدایی حس و حال متناسب با شب چله ببخشید .
طراحی ناخن شب یلدا
طراحی ناخن برای مهمانی های رسمی یکی از کارهای جالبی است که می توانید انجام دهید. دست بر قضا تعداد طراحی هایی که برای این شب وجود دارد و شما می توانید از آن استفاده کنید بسیار زیاد است.
برای شب یلدا می توانید دو مدل طراحی ناخن داشته باشید یکی مدل انار و دیگری مدل هندوانه. که البته مدل هندوانه طراحی های بیشتری دارد و معمولا از این طرح استفاده می کنند. برای طراحی کردن ناخن های تان با طرح هندوانه می توانید کاملا راحت و آسوده در خانه تان مشغول به کار شوید.
در اولین قدم کافیست روی ناخن های تان یک بار براق کننده بزنید و روی آن را با لاک قرمز بپوشانید. حالا نوبت پوست هندوانه می رسد که سبز رنگ است. قسمت بالایی ناخن تان را با رنگ سبز پررنگ پر کنید و اجازه بدهید کاملا خشک شود. حالا برای اینکه رگه های سبز رنگ هندوانه را کاملا روی ناخن تان مشخص کنید باید از لاک سبز پررنگ کمک بگیرید.
برای این کار یک قلموی ساده که آن را خیلی لازم ندارید بردارید و به رنگ سبز پررنگ آغشته کنید و همانطور که در تصویر می بینید آن را نوک ناخن تان بکشید تا رگه های سبز پررنگ روی آن نمایان شود. حالا نوبت می رسد به پوست سفید داخل هنداوانه که با یک لاک طراحی نازک سفید رنگ می توانید آن را هم به طراحی ناخن تان اضافه کنید.
نهایی ترین کار شما اضافه کردن تخم های هندوانه با لاک سیاه روی قسمت قرمز زنگ است. این دانه ها را به شکل بیضی های کوچک و با فاصله از هم روی ناخن تان بکشید و اجازه بدهید تمام آن ها خشک شود. در نهایت هم با یک برق ناخن با کیفیت به هنداونه تان کمی رنگ و لعاب بدهید.
اگر این یلدا، اولین شب یلدای شما است قطعا با این فرم برای همیشه در خاطر همه به عنوان عروس باسلیقه ماندگار خواهید شد.
قیمت پارچه شب یلدا خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات پارچه نخی طرح هندوانه شب یلدا-قیمت و خرید پارچه ست مخمل سوییت و مازراتی یلدا-پارچه یلدایی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله قیمت پارچه شب یلدا با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله قیمت پارچه شب یلدا را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.