خرید آنلاین پارچه نخی چاپی طرح مانتویی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



پارچه نخی چاپی با طرح مانتویی، یک نوع پارچه طرح دار است که بر روی آن طرح‌های چاپی و مانتویی به کار رفته است. این نوع پارچه به دلیل داشتن طرح‌های شیک و مانتویی، معمولاً برای تولید مانتو، پالتو و سایر پوشاک زنانه استفاده می‌شود.

پارچه نخی چاپی طرح مانتویی باعث جلب توجه و خلق جوی شیکی در محیط می‌شود. این نوع پارچه به دلیل داشتن نخ‌های نرم و مقاوم، آسان برای خیاطی و دوخت بوده و در انواع مدل‌های مختلف قابل دسترسی است. همچنین می‌توان با استفاده از پارچه نخی چاپی طرح مانتویی، مانتوهایی با طرح‌های شیک و برجسته تولید کرد.

خرید آنلاین پارچه نخی چاپی طرح مانتویی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات قیمت پارچه مانتویی دیجی کالا-خرید اینترنتی پارچه مانتویی-قیمت پارچه مانتویی مجلسی-خرید پارچه طرح دار وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد خرید آنلاین پارچه نخی چاپی طرح مانتویی سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

خرید آنلاین پارچه نخی چاپی طرح مانتویی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( قیمت پارچه مانتویی دیجی کالا-خرید اینترنتی پارچه مانتویی-قیمت پارچه مانتویی مجلسی-خرید پارچه طرح دار)

خرید آنلاین پارچه نخی چاپی طرح مانتویی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

اهمیت مانتو و پارچه مانتویی
بانوان ایرانی، سالانه حدود شش عدد مانتوی خریداری می کنند. از این موضوع می توان استنباط کرد که به طور میانگین هر دو ماه یکبار هر بانوی ایرانی اقدام به خرید مانتو می کند.
مصرف بالای مانتو و پارچه مانتویی، سبب ایجاد یک بازار بزرگ رقابتی میان کارخانجات نساجی، طراحان پارچه، عمده فروشی های پارچه و مانتو، مزون ها و ایده پردازان مد و لباس شده که هر کدام با ارایه جنس، طرح و مدلی متفاوت، قصد سبقت گرفتن از دیگری را دارند. البته این امر جنبه دیگری نیز دارد، بازار بزرگ پارچه مانتویی و مانتو سبب سردرگمی مصرف کنندگان و حتی تولیدی های پوشاک نیز شده است.
این روزها در فضاهای مختلف مجازی از جمله اینستاگرام، تلگرام و فیس بوک، مزون ها عکس های فراوانی از انواع مختلف مدل های مانتو و پارچه های مانتویی قرار می دهند و با یکدیگر به رقابت می پردازند. کانال های تلگرام مانتوفروشی ها و عمده فروشان پارچه و مانتو نیز درر این زمینه فعال هستند. البته بی شک هر کدام از این بخش ها برای ماندگاری در بازار رقابت ناگزیر است که هماهنگ با سلایق روز مشتریان پیش رود.
انواع مانتو و پارچه مانتویی
هر نوع مانتویی برای محیط و شرایطی خاص تهیه می شود. برای مثال مانتویی که مناسب مجلس عروسی است با مانتوی مخصوص دانشگاه یا محیط اداری، در نوع پارچه، طرح و دوخت آن متفاوت است.
تولیدی مانتو
از این رو مانتوها با توجه به نوع مصرف به انواع اصلی زیر تقسیم می شوند:
– ساده
– اسپرت
– مجلسی
– یونیفرم اداری
– بهاره، تابستانی، پاییزه، زمستانی
– دانشجویی
با توجه به مدل مانتو، نوع دوخت، پارچه، یقه، طرح پارچه، کاربرد، کشور سازنده، نام برند، رنگ، چاپ پشت مانتو، عدد سال و حتی نام بازیگران، به بعضی از مانتو ها القابی اختصاص یافته است:
مانتو خفاشی، فیس بوک، سنتی، هنری، جلو باز و بسته، نخی، ٢٠١۶، ۲۰۱۷، عبایی، نوشته دار، شیشه ای، بارداری، سمر، ثانی، ویکی، ونیسا، ورزشی، طرح کاشی، لالوند، رسمی، راه راه، ظریفی، اریکا، انگلیسی، روزنامه ای، لی، ترک، گلدار، پشمی، بلوچ، ترمه،کیمونو، فرانسوی – یقه ارشال ایستاده یا گرد و غیره.
خرید آنلاین پارچه نخی چاپی طرح مانتویی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات قیمت پارچه مانتویی دیجی کالا-خرید اینترنتی پارچه مانتویی-قیمت پارچه مانتویی مجلسی-خرید پارچه طرح دار پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله خرید آنلاین پارچه نخی چاپی طرح مانتویی با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله قیمت عمده چاپ دیجیتال پارچه مخمل را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.