سفارش عمده چاپ پارچه طرح هاوایی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



چاپ پارچه طرح هاوایی یکی از روش های چاپ پارچه است که در آن از طرح های گل و گیاهی، پرنده، دریا و درخت، مرغ، ستاره و ... الهام گرفته شده است. این طرح ها عمدتاً از رنگ های شاد و جذابی استفاده می کنند که مناسب برای محصولاتی مانند پوشاک، لوازم خانگی، تزئینات داخلی و غیره هستند.

سفارش عمده چاپ پارچه طرح هاوایی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

چاپ پارچه طرح هاوایی اغلب با استفاده از تکنیک های چاپ دیجیتال و سیلک اسکرین صورت می گیرد. در تکنیک چاپ دیجیتال، تصویر از طریق کامپیوتر طراحی می شود و سپس با استفاده از پرینترهای خاص بر روی پارچه چاپ می شود. در تکنیک سیلک اسکرین نیز، تصویر روی صفحات چاپ شده و سپس از آن برای چاپ بر روی پارچه استفاده می شود.

قیمت چاپ پارچه طرح هاوایی به عوامل مختلفی مانند اندازه و تعداد قطعات، میزان جزئیات طرح و کیفیت پارچه بستگی دارد.

سفارش عمده چاپ پارچه طرح هاوایی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات پارچه نخی طرح هاوایی-پارچه طرح هاوایی مردانه-پارچه طرح فلامینگو-پارچه هاوایی پسرانه وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد سفارش عمده چاپ پارچه طرح هاوایی سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

سفارش عمده چاپ پارچه طرح هاوایی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( پارچه میوه ای آشپزخانه-پارچه کیفی-خرید چرم بزی-فروش چرم گاوی )

سفارش عمده چاپ پارچه طرح هاوایی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

پارچه هاوایی نوعی پارچه لطیف، خنک، غیر رسمی، طرح‌دار و بسیار پرطرفدار است که و با الهام از عناصر طبیعی نواحی گرمسیری طراحی می‌شود. این محصول منحصر به‌فرد تا همین چند سال پیش فقط برای دوخت پیراهن‌های مردانه‌ای به‌کار می‌رفت که در گوشه‌وکنار دنیا با نام پیراهن‌های Aloha هم شهرت دارند. پیراهن‌های Aloha معمولا به‌صورت یقه‌دار با آستین کوتاه یا آستین سه ربع تولید می‌شوند. اما این روزها، لباس‌های زنانه و بچه‌گانه شاد و زیبایی را هم با استفاده از پارچه‌ها درست می‌کنند. پارچه‌های هاوایی معمولا در طرح‌های بسیار متنوع و با استفاده از الیاف نخی تولید می‌شوند.
تاریخچه پارچه هاوایی چیست؟
در اوایل قرن بیستم، رکود اقتصادی و بیکاری همه دنیا را فراگرفت. بنابراین، بسیاری از افراد برای کار کردن و پول درآوردن ناچار به مهاجرت شدند. در آن روزگار، جزیره هاوایی یکی از بهترین مکان‌هایی بود که به دلیل برخورداری از مزارع بزرگ نیشکر و آناناس کارگران زیادی را از کشورهای آسیایی و نقاط مختلف ایالات متحده جذب خودش کرد. این مهاجران علاوه بر زبان و آداب‌ورسوم‌، انواع لباس‌ها و استایل‌های مختلف را هم وارد جزیره کردند. کیمونوهای پر نقش‌ونگار ژاپنی، لباس‌های رنگارنگ و ابریشمی چینی و پیراهن‌های یقه‌دار آمریکایی از همین دسته بودند.
در دهه‌های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰، کارگران مزارع نیشکر هاوایی پیراهن‌های آستین کوتاه یقه‌داری می‌پوشیدند که به دلیل شرایط اقتصادی نابسامان آن دوران معمولا از پارچه کیمونوهای قدیمی مهاجران ژاپنی درست می‌شدند. این لباس‌ها اولین نسل پیراهن‌های هاوایی بودند که با گذشت زمان به نماد این جزیره تبدیل شدند.
با به پایان رسیدن دوران رکود و بهتر شدن وضعیت اقتصادی، به‌تدریج پای گردشگران ثروتمند و خوش‌گذران به جزیره هاوایی باز شد. این افراد به پیراهن‌های Aloha علاقه نشان دادند. بنابراین، چند نفر تصمیم گرفتند با استفاده از پارچه‌های طرح‌دار و زیبا، نسخه به‌روز شده این پیراهن‌های آستین کوتاه و یقه‌دار را برای توریست‌ها تولید کنند و از این طریق، کسب‌وکارشان را بهبود بخشند. کم‌کم کار به‌جایی رسید که گردشگران به‌محض ورود به هاوایی یکی از این پیراهن‌ها را می‌پوشیدند و طرح‌های دیگر آن را هم به‌عنوان سوغات خریداری می‌کردند. به این ترتیب، تجارت پیراهن Aloha رونق گرفت. اما متاسفانه در سال‌های ۱۹۳۹ تا ۱۹۴۵، دنیا درگیر جنگ جهانی دوم شد. بنابراین، تولید پارچه‌ها و پیراهن‌های هاوایی متوقف شد و تولیدکنندگان آن‌ها هم درست مانند دیگران مشغول تامین مایحتاج جنگ شدند.
بعد از جنگ، سال‌ها طول کشید تا دوباره نظر مردم به این پیراهن‌های زیبا جلب شود. سرانجام در دهه ۱۹۶۰، افراد ثروتمند و سلبریتی‌هایی مانند «الویس پریسلی» با پوشیدن پیراهن‌های هاوایی در موقعیت‌های مناسب به رواج دوباره این استایل کمک کردند.

سفارش عمده چاپ پارچه طرح هاوایی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر
مهم‌ترین دلایل محبویت پارچه هاوایی چیست؟
پارچه هاوایی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و با استفاده از الیاف نخی و باکیفیت بافته می‌شوند. لباس‌های دوخته شده با این پارچه‌ها کاملا خنک، سبک و کژوال هستند. بنابراین، راحتی، زیبایی و خنک بودن از مهم‌ترین عواملی هستند که توجه افراد بی‌شماری را به این پارچه‌های رنگارنگ جلب می‌کنند. اما دلیل محبوبیت بسیار زیاد پارچه هاوایی به مراتب فراتر از این‌هاست.
همان‌طور که قبلا گفتیم، این پارچه‌ها در ابتدا فقط در هاوایی و با الهام از عناصر طبیعی این سرزمین تولید می‌شدند. در آن زمان، سفر به جزایر هاوایی کار هر کسی نبود. یعنی، بیش‌تر افراد ثروتمند با صرف هزینه‌ قابل توجهی برای موج‌سواری، شنا، آفتاب گرفتن و سپری کردن اوقاتی خوش به سواحل اقیانوس آرام می‌رفتند. این مسافران سرخوش در هنگام بازگشت پیراهن‌های گل‌دار، رنگارنگ و نسبتا گران‌قیمتی را بر تن می‌کردند که از گذراندن تعطیلاتی لوکس، شاد و متفاوت خبر می‌داد.
اغلب این افراد هم از ورزشکاران و خواننده‌های مشهوری به حساب می‌آمدند که در بین مردم محبوبیت داشتند. از آن زمان به بعد، پیراهن‌های Aloha به نماد خوش‌گذرانی، ثروت و بی‌خیالی نسبت به استانداردهای معمول جامعه تبدیل شدند. بنابراین، اقشار دیگر جامعه هم با تبعیت از چهره‌های مورد علاقه‌شان کم‌کم به پوشیدن این لباس‌ها تمایل نشان دادند. این‌جاست که صنعت مد دست‌به‌کار شد تا نسخه‌های ارزان‌قیمت‌تری از آن را تولید کند و در دسترس همگان قرار دهد. ثابت بودن رنگ، مقاومت بالا و امکان شست‌وشو به روش‌های مختلف از دیگر دلایلی است که محبوبیت این پارچه‌ها را افزایش می‌‌دهد.

سفارش عمده چاپ پارچه طرح هاوایی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر
کاربرد پارچه هاوایی چیست؟
قبلا هم گفتیم که پارچه هاوایی بیش‌تر برای دوخت پیراهن‌های آستین کوتاه، یقه‌دار و دکمه‌داری به‌کار می‌رود که علاوه بر آقایان، سایر افراد خانواده هم با هر سن‌وسالی می‌توانند از آن استفاده کنند. این پیراهن‌های خنک و زیبا کاملا کژوال هستند. اما پوشیدن آن‌ها در محل کار اصلا توصیه نمی‌شود؛ چرا که از همان ابتدا نماد تعطیلات و خوش‌گذرانی بوده‌اند. در عوض، می‌توانید این پیراهن‌های متنوع را در هنگام سفرهای تابستانی، گشت‌وگذار در شهر، میهمانی‌های دوستانه و تفرج در ساحل دریا به تن کنید.
در حال حاضر، تعداد زیادی از برندهای محبوب با استفاده از این پارچه‌ها، لباس‌های تابستانی زنانه و دخترانه بسیار راحت و زیبایی تولید می‌کنند. دامن‌های بلند، تاپ‌های گل‌دار و پیراهن‌های بلند و کوتاهی که با کمک پارچه‌های هاوایی دوخته می‌شوند در میان همه خریداران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند. این دسته از لباس‌ها هم درست مثل پیراهن‌های Aloha به‌ویژه در مسافرت‌های تابستانی و شهرهای ساحلی کاربرد دارد.
آیا برندهای معتبر هم پیراهن هاوایی را تولید می‌کنند؟
جواب مثبت است. علاوه بر تولیدکنندگان لباس‌های اقتصادی، «تامی»، «دیور»، «رالف لورن»، «ایو سن‌ لورن» و «ورساچه» از معتبرترین برندهایی هستند که مرغوب‌ترین پیراهن‌های هاوایی را تولید می‌کنند. قیمت این پیراهن‌ها بسته به جنس، طرح و برند تولیدکننده می‌تواند از حدود ۱۰ دلار تا چند هزار دلار متغیر باشد.
ست کردن پیراهن‌های هاوایی
پیراهن‌های هاوایی معمولا طوری طراحی می‌شوند که آزاد یا Over Size باشند. این لباس‌های راحت با اکسسوری‌ها، کیف و کفش و شلوارهای راحت ترکیب زیبا و جذابی را ایجاد می‌کنند. حالا وقت آن است که ببینیم، آن‌ها را با چه چیزهایی می‌توانیم ست کنیم؟
از اکسسسوری‌ ساده و طبیعی استفاده کنید
از آنجا که این پارچه‌ها با گل‌ها و برگ‌های ریز و درشت، پرندگان زیبا، میوه‌های رنگارنگ و سایر طرح‌های شلوغ تزیین شده‌اند با اکسسوری‌های متعدد و پرزرق‌وبرق جلوه زیبایی پیدا نمی‌کنند. در صورت لزوم خوب است از کمربندهای ساده‌ای استفاده کنید که چندان جلب توجه نمی‌کنند. در ضمن، همراه این لباس‌ها بهتر است آویزهای گران‌قیمت را به‌کار نبرید؛ چون اصلا با یکدیگر هم‌خوانی ندارند.

سفارش عمده چاپ پارچه طرح هاوایی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر
بستن کروات‌ها و پاپیون‌های اسپورت هم با این نوع پیراهن به‌هیچ عنوان توصیه نمی‌شود؛ چون به هم نمی‌آیند و در ترکیب با هم ظاهری به‌هم ریخته و عجیب‌وغریب ایجاد می‌کنند. شاید دانستن این نکته برایتان جالب باشد، بهترین لوازم جانبی و اکسسوری‌ها برای این استایل آن‌هایی هستند که از مواد موجود در طبیعت درست شده‌اند. برای مثال، در جزایر هاوایی و دیگر نواحی ساحلی استفاده از آویزهایی که با گل‌های درشت گرمسیری یا با صدف‌های زیبا تزیین شده‌اند همراه با این لباس‌ها رواج دارد.
تی‌شرت‌های ساده بپوشید
ممکن است ترجیح بدهید پیراهن‌ هاوایی را به تنهایی بپوشید. با این حال، در صورت تمایل می‌توانید دکمه‌هایش را باز بگذارید و زیرش یک تی‌شرت ساده با رنگ خنثی به تن کنید. تی‌شرت‌های سفید گزینه مناسبی برای ترکیب کردن با پیراهن‌های هاوایی به حساب می‌آیند. در عین حال، می‌توانید رنگ تی‌شرت را با یکی از گل‌ها یا طرح‌های روی پارچه هم ست کنید. پوشیدن تی‌شرت‌های طرح‌دار، شطرنجی، راه‌راه و شلوغ در زیر این پیراهن‌ها اصلا توصیه نمی‌شود. دلیلش هم این است که پارچه هاوایی به‌خودی خود طرح‌دار است و در کنار پارچه‌های طرح‌دار دیگر نه تنها جلوه خوبی ندارد، بلکه ممکن است آزاردهنده هم به‌نظر برسد.
شلوارهای کتان با رنگ‌های خنثی بهترین گزینه‌اند
شلوارک‌ها یا شلوارهای ساده و کژوال با رنگ‌های خنثی از بهترین گزینه‌ها برای ست کردن با این پیراهن‌ها به حساب می‌آیند. برای مثال، یک شلوار لینن یا کتان به رنگ خاکی، سفید یا کرم را می‌توانید با اغلب طرح‌های پارچه هاوایی به تن کنید. این ترکیب رنگ و جنس معمولا ظاهری بسیار شیک و در عین حال، خودمانی و راحت ایجاد می‌کند.
خوشبختانه این روزها، شلوارهای تابستانی متنوعی با پارچه‌های خنک تولید می‌شوند که کمرشان با بند یا با کش محکم می‌شود و فوق‌العاده راحت و سبک هستند و با این نوع پیراهن سازگاری دارند. البته، پیراهن‌های هاوایی با زمینه تیره را می‌توانید با شلوارهای کتان یا جین مشکی هم ست کنید. شلوار جین آبی نیز به دلیل ماهیت غیر رسمی و راحتی که دارد همیشه یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای مواقعی است که می‌خواهید شیک و در عین حال، صمیمی و راحت باشید.
از کت‌ لینن و کتان استفاده کنید
تا چند وقت قبل پوشیدن پیراهن‌های هاوایی با کت چندان رایج نبود. چرا که کت و شلوار حتی اگر با پارچه‌های اسپرت و خنک هم دوخته شود اساسا حالت رسمی‌تری دارد. با این حال، اکنون استانداردهای صنعت مد به شکل قابل توجهی دچار تغییر و تحول شده؛ همین موضوع، تعداد زیادی از طرفداران پیراهن‌های هاوایی را ترغیب کرده که آن‌ها را با کت بپوشند. اگر شما هم جزو این دسته هستید، پیشنهاد می‌کنیم از کت‌های تابستانی کتانی یا لینن با رنگ‌های خنثی استفاده کنید. این پیراهن‌ها با کت جین آبی و مشکی هم ظاهر جذابی پیدا می‌کنند.

سفارش عمده چاپ پارچه طرح هاوایی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر
در هنگام انتخاب کفش دقت کنید
بهتر است با چنین لباس خودمانی و کژوالی، کفش‌های راحتی بپوشید. صندل‌های تابستانی، گیوه و لوفر یا همان کفش کالج از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای پوشیدن با پیراهن‌های هاوایی به حساب می‌آیند. حتی بعضی‌ها، در نوار ساحلی و کنار دریا این لباس‌ها را با دمپایی‌های زیبا، لا‌انگشتی و خوش‌آب و رنگ ست می‌کنند. البته، سلبریتی‌ها و دیگر افرادی هم هستند که پیراهن هاوایی را با کفش‌های رسمی می‌پوشند. این انتخاب تا اندازه زیادی به موقعیت و شرایط پوشیدن این لباس بستگی دارد. برای مثال، اگر قرار است پیراهن زیبا و گل‌دارتان را در یک میهمانی دوستانه بر تن کنید طبیعتا نمی‌توانید همراهش صندل و دمپایی بپوشید.
انتخاب کیف مناسب اهمیت دارد
یک کیف دستی از جنس کنف، حصیر یا کتان بهترین گزینه‌ای است که به‌راحتی می‌تواند با پیراهن‌های هاوایی ست شود و به زیبایی استایل‌تان بیافزاید. از سوی دیگر، استفاده از کیف‌های رنگی اسپرت و کوله‌پشتی‌های زیبا و رنگارنگ هم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.
بهترین پیراهن‌های هاوایی چه ویژگی‌هایی دارند؟
بهترین پارچه‌های هاوایی از الیاف نخی مرغوب، بسیار ظریف و نرم ساخته می‌شوند. در واقع، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک پیراهن هاوایی خوب این است که رها، نرم، خنک و ساخته‌شده از الیاف طبیعی باشد. به همین دلیل هم هست که این لباس‌ها برای فصل تابستان، سفرهای تفریحی و کنار دریا مناسب هستند. بنابراین، در هنگام خرید پیراهن هاوایی دقت کرده و پارچه‌هایی را انتخاب کنید که الیاف پلاستیکی در آن‌ها به‌کار نرفته باشد.

سفارش عمده چاپ پارچه طرح هاوایی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر
سفارش عمده چاپ پارچه طرح هاوایی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات پارچه نخی طرح هاوایی-پارچه طرح هاوایی مردانه-پارچه طرح فلامینگو-پارچه هاوایی پسرانه پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله سفارش عمده چاپ پارچه طرح هاوایی با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله سفارش عمده چاپ پارچه طرح هاوایی را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.