چاپ پارچه طرح راه راه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



چاپ پارچه با طرح راه راه با توجه به نوع پارچه، نوع ماشین چاپ و همچنین نوع رنگ مورد استفاده متفاوت است. برای انجام این کار، ابتدا باید طرح راه راه را با کیفیت بالا طراحی کرده و به فرمت قابل قبول برای ماشین چاپ تبدیل کنید. سپس با توجه به نوع پارچه، ماشین چاپ و رنگ مورد نظر، فرآیند چاپ را شروع کنید.

به طور کلی، برای چاپ پارچه با طرح راه راه از ماشین‌های چاپ دیجیتال با کیفیت بالا و روش‌های حرفه‌ای استفاده می‌شود. همچنین، نوع پارچه نیز باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا چاپ با کیفیتی انجام شود. در نهایت، برای افزایش دوام چاپ و جلوگیری از پریدن رنگ، پارچه باید پس از چاپ و خشک شدن، با اتوی بخار و یا در دمای مناسب کیتوشیشه خشک شود.

چاپ پارچه طرح راه راه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات پارچه شانتون راه راه-قیمت پارچه پلوتی راه راه-پارچه راه راه به انگلیسی-پارچه های مانتویی راه راه وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد چاپ پارچه طرح راه راه سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

چاپ پارچه طرح راه راه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( پارچه شانتون راه راه-قیمت پارچه پلوتی راه راه-پارچه راه راه به انگلیسی-پارچه های مانتویی راه راه )

چاپ پارچه طرح راه راه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

قبل از معرفی روش هایی چاپ پارچه باید بدانید که همه روش های چاپ پارچه با یکی از تکنیک های زیر انجام میشود:
تکنیک های چاپ پارچه:
چاپ مستقیم (Direct printing): چاپ بطور مستقیم، بر روی سطح پارچه با رنگ یا رنگدانه است. چاپ راکتیو پارچه و چاپ مستقیم پیگمنت یا حتی چاپ سابلیمیشن پارچه از زیر مجموعه های این روش هستند.
چاپ تخلیه (Discharge printing): حذف رنگ ها از نواحی مشخص شده ای از پارچه ای است که قبلا به طور کامل رنگ شده است. این کار با استفاده از مواد شیمیایی انجام میشود. چاپ اسید زیر مجموعه ای از این روش است.
چاپ مقاوم(Resist printing): در این روش قسمت هایی از پارچه توسط خمیر یا ماده ای مخصوص پوشانده میشود. سپس پارچه رنگ میشود. بطوریکه قسمت های خمیری شده رنگ نمیگیرند. چاپ مقاوم مومی(باتیک) و رنگرزی گِره ای، نمونه هایی از این مدل چاپ پارچه هستند. چاپ شابلنی یا چاپ سیلک هم از این روش به حساب می آید
روش های چاپ پارچه
چاپ غلتکی پارچه یا روتاری
چاپ اسکرین
چاپ سابلیمیشن
چاپ مستقیم پیگمنت
چاپ مستقیم راکتیو
چاپ DTF
چاپ DTG
چاپ شابلون استنسیل
چاپ باسمه (Block printing)
چاپ اسپری
چاپ پارچه طرح راه راه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات پارچه شانتون راه راه-قیمت پارچه پلوتی راه راه-پارچه راه راه به انگلیسی-پارچه های مانتویی راه راه پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله چاپ پارچه طرح راه راه با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله چاپ پارچه طرح راه راه را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.