سفارش عمده چاپ پارچه طرح مانتویی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



برای چاپ پارچه با طرح مانتویی، ابتدا باید طرح مورد نظر را روی کاغذ رسم کرده و آن را به یک متخصص چاپخانه پارچه بدهید. در چاپ پارچه با طرح مانتویی، از چاپ دیجیتال استفاده می‌شود که برای چاپ با کیفیت بالا و طرح‌های پیچیده مناسب است.

سفارش عمده چاپ پارچه طرح مانتویی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

پس از انتخاب پارچه مناسب، پارچه باید برای چاپ آماده شود. برای این کار، پارچه باید تمیز و خشک باشد و هیچ نوع آب یا روغنی در آن وجود نداشته باشد. همچنین، باید اطمینان حاصل شود که پارچه خیس نیست و برای چاپ کاملاً خشک است.

سفارش عمده چاپ پارچه طرح مانتویی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

پس از آماده کردن پارچه، طرح مانتویی باید به صورت دیجیتال به چاپگر پارچه ارسال شود. پس از چاپ، پارچه باید به خشک کننده داده شود تا جوهر چاپ به طور کامل خشک شود و پارچه آماده برای دوخت شود.

همچنین، برای دوخت مانتویی، پارچه باید به صورت مناسب برش داده شود و سپس برای دوخت به یک کارگاه دوخت مراجعه کرد. در این کارگاه، پارچه با توجه به طرح مورد نظر به صورت دقیق دوخته خواهد شد.

سفارش عمده چاپ پارچه طرح مانتویی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات انواع پارچه مانتویی تابستانی-پارچه کرپ ابروبادی چیست-قیمت پارچه مانتویی بهاره وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد سفارش عمده چاپ پارچه طرح مانتویی سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

سفارش عمده چاپ پارچه طرح مانتویی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( انواع پارچه مانتویی تابستانی-پارچه کرپ ابروبادی چیست-قیمت پارچه مانتویی بهاره)

سفارش عمده چاپ پارچه طرح مانتویی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

همه ما هر روزه بر تن بانوان ایرانی مانتوهایی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف می‌بینیم. مانتو در کنار چادر به عنوان یکی از پوشش های رایج میان بانوان ایرانی است. گستردگی استفاده بانوان از این پوشش و پیشرفت صنعت چاپ پارچه، قسمتی جدید را در علم نساجی به وجود آورده که با نام چاپ مانتو شناخته می‌شود.
مانتو
مانتو (به فرانسوی: Manteau) یا روپوش، لباسی گشاد است که بر روی لباس‌های دیگر پوشیده می‌شود.
مانتو انواع مختلفی دارد که با توجه به شرایط و مکان استفاده از مانتو هر کدام از آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. از انواع مانتو می‌توان به:
مانتو ساده:
مانتو ساده نوعی از مانتو است که برای استفاده روزانه و انجام فعالیت‌های روزمره مانند خرید کردن، قدم زدن و …. مناسب است.
مانتو اسپرت:
مانتو اسپرت، مانتویی است شبیه به مانتو ساده که دارای طرح و یا نقوش متداول با مد روز است.
مانتو مجلسی:
مانتو مجلسی در زمان‌هایی که شما قصد رفتن به یک مهمانی و یا مجلس مهم را دارید گزینه مناسبی محسوب می‌شود.
یونیفرم اداری:
در اکثر شرکت‌های دولتی لباسی به عنوان یونیفرم اداری وجود دارد. این یونیفرم که مانتو هم در ذیل آن قرار می‌گیرد، معمولا به رنگ سازمانی آن شرکت و طرحی کاملا رسمی‌ دارد.

سفارش عمده چاپ پارچه طرح مانتویی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر
دانش آموزی:
دانش آموزان دختر در ایران می‌بایست از اولین سال تحصیل خود لباس فرم بر تن کنند. این لباس فرم شامل مانتو، مقنعه و شلوار است. معمولا این نوع مانتو در رنگ‌های شاد و مناسب با روحیات کودکان طراحی می‌شود.
فصلی:
هر فصل نوع مانتو خاص خود را دارد. به عنوان مثال شما هیچگاه نمی‌توانید مانتو تابستانی خود را در فصل زمستان به تن کنید. تفاوت مانتو‌های فصلی در پارچه مورد استفاده در آن‌هااست.
اشاره کرد.
تاریخچه مانتو
در اواخر قرن هفدهم و هجدهم میلادی نوعی پیراهن با نام مانتو در کشور‌های اروپایی مرسوم بوده است که با مانتوی مورد استفاده ما تفاوت زیادی دارد. واژه مانتو در ابتدا به پیراهن‌های زنانه که در کشور‌های اروپایی برای مجالس و مهمانی‌هادوخته می‌شد، گقته می‌شد. به ندرت و با گذشت زمان تغییراتی در این پوشش زنانه ایجاد شد که نتیجه آن پوشش بلندی است که امروزه با نام مانتو شناخته می‌شود و بر روی لباس‌های دیگر به تن می‌کنند.
هدف از طراحی مانتو در قرن هفدهم میلادی، ایجاد پوششی بود که جایگزین مناسبی برای کت دامن‌های مرسوم آن زنان باشد. آستین این پوشش را تا آرنج می‌دوختند و یک نوع پارچه متفاوت را برای قسمت دامن استفاده می‌کردند.
در اواخر قرن هجدهم بود که مانتو به عنوان پوششی متداول برای مکان‌های رسمی ‌شناخته شد و نخستین بار در دادگاه‌هامورد استفاده قرار گرفت.

سفارش عمده چاپ پارچه طرح مانتویی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر
مانتو در ایران
مانتو در ایران، بعد از انقلاب اسلامی و در سال ۵۷ رواج یافت و تا قبل از آن بانوان ایران زمین یا حجاب خاصی نداشتن و یا از چادر به عنوان پوشش و حجاب استفاده می‌کردند. بعد از آن و در دهه ۶۰، مانتو دوزی در ایران به بدترین نوع خود رسید. در آن زمان مانتو‌هایی با سایز گشاد مد شدند و مانتو‌های کرم رنگ و خاکی رنگ به وفور یافت می‌شد. اما در دهه ۸۰، صنعت مانتوی ایران دچار تحولی عظیم شد. در این دهه مانتوهای شاد و رنگی طراحی و تولید می‌شد. تقریبا می‌توان گفت به دلیل حجاب اجباری موجود در جامعه ما، مانتو به عنوان پوشش اصلی هر بانوی ایرانی به شمار می‌آید.
چاپ پارچه
امروزه چاپ پارچه به یکی از محبوب ترین صنایع تبدیل شده و اکثر طراحان تلاش می‌کنند تا ایده‌هاو طراحی‌های خاص خود را بر روی پارچه‌هاپیاده کنند. در گذشته به دلیل وقتگیر و پر هزینه بودن چاپ پارچه کمتر کسی به فکر چاپ بر روی پارچه می‌افتاد ولی امروزه و با پیشرفت در صنعت رنگرزی و نساجی این اتفاق تقریبا برای همه در دسترس است.

سفارش عمده چاپ پارچه طرح مانتویی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر
چاپ پارچه انواع مختلفی دارد. چاپ پارچه دیجیتال، چاپ تخلیه، چاپ مقاوم، چاپ غلتکی، چاپ استنسیل و چاپ قالبی از انواع آن است.
انتخاب پارچه مناسب در نتیجه نهایی چاپ پارچه تاثیر بسزایی خواهد داشت. برای اینکه چاپ پارچه شما نتیجه مطلوبی داشته باشد، پارچه شما باید دو ویژگی داشته باشد:

  • ۷۰ درصد پلی استر باشد
  • رنگی روشن داشته باشد

باید توجه داشت که بر روی پارچه‌های تیره مانند مشکی، سرمه ای و قهوه ای قابلیت چاپ را ندارند. همچنین پارچه‌هایی که در ساختار خود الیاف پنبه زیادی دارند و یا از الیاف طبیعی و کتان ساخته شده اند نیز پارچه‌های مناسبی برای چاپ پارچه نیستند.
چاپ مانتو
همانطور که گفته شد، مانتو پر استفاده ترین پوشش بانوان در ایران است. بانوان ایرانی اغلب می‌خواهند که مانتو‌های طرح دار و زیبا به تن کنند که با پیشرفت صنعت چاپ پارچه و پاچ مانتو این امر بیش از پیش محقق شده است.
چاپ مانتو این اجازه را به طراحان می‌دهند تا مانتو‌هارا در طرح‌ ها و رنگ‌های مختلف از جمله طرح‌های اصیل ایرانی طراحی کنند و به بازار عرضه کنند.
مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر با در دست داشتن آخرین تکنولوژی چاپ مانتو و طراحان زبر دست می‌تواند طرح‌های مورد نظر شما را بر روی انواع پارچه مانتو طراحی کند.

سفارش عمده چاپ پارچه طرح مانتویی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر
سفارش عمده چاپ پارچه طرح مانتویی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات انواع پارچه مانتویی تابستانی-پارچه کرپ ابروبادی چیست-قیمت پارچه مانتویی بهاره پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله سفارش عمده چاپ پارچه طرح مانتویی با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله سفارش عمده چاپ پارچه طرح مانتویی را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.