چاپ گره ای روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



کیفیت بالا و جزئیات دقیق استفاده می‌شود. در این روش، چاپگر با استفاده از جوهر اسپری، مستقیماً بر روی پارچه چاپ می‌کند و در هر نقطه، چندین گره از پارچه را رنگ می‌کند که باعث ایجاد تنوع رنگ در طرح می‌شود.

قابل ذکر است که چاپ گره ای روی پارچه، برای چاپ تصاویر و طرح‌های با ابعاد بزرگ و تعداد محدود مناسب است. همچنین، برای رسیدن به نتایج بهتر، پارچه باید پس از چاپ حتماً به خشک کنی مناسبی تحت عمل گرفته شود.

چاپ گره ای روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات چاپ روی پارچه نخی-انواع چاپ روی پارچه-چاپ دستی روی پارچه-دستگاه چاپ روی پارچه نخی وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد چاپ گره ای روی پارچه سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

چاپ گره ای روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( چاپ روی پارچه نخی-انواع چاپ روی پارچه-چاپ دستی روی پارچه-دستگاه چاپ روی پارچه نخی )

چاپ گره ای روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

آموزش چاپ گره ای روی لباس برای مدل دار کردن رنگ های لباس
با استفاده از روش محبوب چاپ گره ای روی لباس ، می توان طرح هایی بی نظیر بر روی لباس ها ایجاد کرد. طرح هایی که شاید در نگاه اول ایجاد آنها بسیار سخت و پیچیده باشد. اساس این روش ایجاد مانع در قسمت هایی از پارچه است که باعث می شود رنگ یا محلول مورد استفاده به آن قسمت ها نرسیده یا کمتر برسد که این موضوع باعث ایجاد اشکال متنوع و خاصی بر روی پارچه می شود. این آموزش با سادگی استفاده از یک لباس کتان و سفید کننده است. با ما همراه باشید.
وسایل لازم جهت چاپ گره ای روی لباس :
لباس کتان
سفید کننده
دستکش و نوارهای لاستیکی
ظرف پلاستیکی
آموزش چاپ گره ای روی لباس :
اگر لباس شما قبلا شسته نشده است، آن را بشویید. در ابتدا آستین ها را گره بزنید. در اینجا روش درست یا غلطی برای انجام آن وجود ندارد، اما سعی کنید شکل نهایی به اصطلاح آکاردئونی باشد تا سطح قسمت گره خورده منظم باشد.
پس از اینکه آستین ها را گره زدید، لباس را مچاله کنید و بوسیله نوارهای لاستیکی آن را محکم گره بزنید. نتیجه نهایی چیزی مانند شکل زیر خواهد بود.
حال در یک ظرف پلاستیکی ۳ لیتر سفید کننده و ۳ لیتر آب بریزید و لباس را در آن غرقاب کنید. استفاده از دستکش را فراموش نکنید !
اگر محلول تمام لباس را نمی پوشاند، هر طرف لباس را ۱۵ دقیقه در محلول قرار دهید. در غیر اینصورت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه برای ماندن لباس در محلول کافیست. به محض اتمام زمان مشخص شده لباس را از محلول خارج کنید، نوارهای لاستیکی را باز کنید و آن را با آب بشوئید.
آن را درون خشک کن بیاندازید و در نهایت لباس شما آماده استفاده است. ملاحظه کردید که روند انجام این روش بسیار راحت است، بنابراین از این پس می توانید لباس هایی با طرح هایی بسیار متنوع و جذاب ایجاد کنید.
چاپ گره ای روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات چاپ روی پارچه نخی-انواع چاپ روی پارچه-چاپ دستی روی پارچه-دستگاه چاپ روی پارچه نخی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله چاپ گره ای روی پارچه با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله چاپ گره ای روی پارچه را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.