چاپ کامپیوتری روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



چاپ کامپیوتری روی پارچه از روش‌های متداول برای چاپ روی پارچه است. در این روش، ابتدا طرح یا تصویر مورد نظر با استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی روی کامپیوتر طراحی می‌شود. سپس با استفاده از دستگاه‌های چاپ دیجیتالی، تصویر مورد نظر بر روی پارچه چاپ می‌شود.

این روش چاپ، به دلیل دقت و کیفیت بالای خروجی، پراستفاده در صنعت پوشاک، تبلیغات، تزئینات داخلی و ... است. قیمت این نوع چاپ بستگی به اندازه و تعداد پارچه‌های چاپی دارد و می‌تواند متغیر باشد.

چاپ کامپیوتری روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات قیمت چاپ روی پارچه-قیمت دستگاه چاپ دیجیتال روی پارچه-قیمت دستگاه چاپ روی پارچه دیجی کالا وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد چاپ کامپیوتری روی پارچه سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

چاپ کامپیوتری روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( قیمت چاپ روی پارچه-قیمت دستگاه چاپ دیجیتال روی پارچه-قیمت دستگاه چاپ روی پارچه دیجی کالا)

چاپ کامپیوتری روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

فرایند چاپ دیجیتال روی پارچه
عملکرد این دستگاه شباهت بسیاری به چاپ پرینترهای جوهر افشان خانگی دارد. در ابتدا پارچه روی یک میز غلتان قرار می گیرد و طرح مورد نظر توسط کامپیوتر طراحی می شود. اطلاعات چاپ از طریق کامپیوتر به دستگاه منتقل می شود. این دستگا‌ه ها مجهز به هدهای پرینتر هستند که در فاصله چند میلی متری از پارچه قرار دارند. نازل های موجود بر روی این هد‌ها به طور مستقیم رنگ ها را در ابعاد میکروسکوپی به پارچه منتقل می کنند و فرایند چاپ را انجام می دهند. در مرحله آخر با عبور پارچه از تونل های حرارتی رنگ ها خشک می شوند و طرح مورد نظر روی پارچه تثبیت می شود.
مزایای چاپ دیجیتال
این دستگاه ها کیفیت چاپ بالایی دارند حتی قادر به ایجاد سایه برای طرح ها نیز هستند.
در این روش محدودیتی در انتخاب رنگ وجود ندارد و از طیف وسیعی از رنگ ها می توان استفاده کرد.
دستگاه چاپ دیجیتال سرعت بالایی دارد به گونه ای که در هر ساعت قادر به چاپ ۵۰ لباس روشن و ۱۵ لباس تیره است.
چاپ روی پارچه توسط جوهرهای با کیفیت انجام می شود که چسبندگی و مقاومت بالایی در برابر شستشو دارند.
جوهر مصرفی در این روش بسیار کم است که از این نظر مواد شیمیایی کمتری وارد محیط زیست می شود.
در این روش می توان فرایند چاپ را در عرض های بیشتر از ۱۶۰ سانتی متر به راحتی و با کیفیت بالا انجام داد.
معایب دستگاه چاپ دیجیتال
این روش چاپ روی انواع پارچه ها قابل انجام نیست و همچنین روش مناسبی برای چاپ روی پارچه های تیره محسوب نمی شود. هزینه در تعداد بالا سرشکن نمی شود به گونه‌ای که هزینه چاپ برای یک عدد با تیراژ بالا هیچ فرقی ندارد.
پارچه های مورد استفاده در چاپ دیجیتال
فرایند چاپ دیجیتال روی پارچه های کتان، ویسکوز، پشمی، ابریشمی و پلی آمید لاکرا انجام شدنی است. این روش برای چاپ روی پارچه های پلی آستر مناسب نیست؛ زیرا این پارچه ها سرعت چاپ را پایین می آورند و غبار حاصل از جوهر موجب آلودگی هد‌های پرینتر می شود.
کاربرد چاپ دیجیتال
از این روش می توان برای چاپ روی انواع شال، مانتو، کراوات، تیشرت، پیراهن، حوله های تبلیغاتی، پرچم های اهتزاز، پرچم های تبلیغاتی، رومبلی، پرده، روبالشتی و… استفاده کرد.
سخن پایانی
چاپ دیجیتال روی پارچه، لباس ساده شما را به یک لباس منحصر به فرد تبدیل می کند. مسلماً این روش تنها روش چاپ بر روی پارچه نیست و روش های بسیاری وجود دارد، اما بدون شک یکی از بهترین روش های چاپ محسوب می شود و از کیفیت و محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است. امروزه از چاپ دیجیتال روی پارچه برای انجام تبلیغات استفاده می شود و کاربردهای مختلفی دارد. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر در این حوزه دارید، از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فابریک سنتر در ارتباط باشید.
چاپ کامپیوتری روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات قیمت چاپ روی پارچه-قیمت دستگاه چاپ دیجیتال روی پارچه-قیمت دستگاه چاپ روی پارچه دیجی کالا پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله چاپ کامپیوتری روی پارچه با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله چاپ کامپیوتری روی پارچه را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.