چاپ متن روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



چاپ متن روی پارچه، یکی از روش‌هایی است که می‌تواند برای تزیین و چاپ متن‌های مورد نظر بر روی پارچه‌های مختلف از جمله پارچه برای ساخت پرده، رومیزی، روانشیبان و ... استفاده شود. برای چاپ متن روی پارچه، می‌توان از دو روش زیر استفاده کرد:

۱. چاپ دیجیتال: در این روش، متن مورد نظر بر روی پارچه با استفاده از پرینتر دیجیتال چاپ می‌شود. این روش برای تولید کمیت کمی از پارچه‌ها مناسب است و می‌تواند در چاپ متن‌هایی با تعداد رنگ کم به کار رود.

چاپ افست: در این روش، پارچه‌ها به صورت متوالی بر روی یک صفحه افست چیده می‌شوند و سپس متن مورد نظر با استفاده از جوهر چاپگر افست بر روی پارچه چاپ می‌شود. این روش برای تولید کمیت بالای پارچه‌ها، مناسب است و می‌تواند در چاپ متن‌هایی با تعداد رنگ بیشتر به کار رود.

چاپ متن روی پارچه، می‌تواند برای تزیین پرده‌ها، روانشیبان‌ها و رومیزی‌ها، استفاده شود. همچنین، این روش می‌تواند برای چاپ متن‌های تبلیغاتی، نمایشگاهی و تبلیغاتی محیطی مورد استفاده قرار گیرد.

چاپ متن روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات چاپ روی پارچه-قیمت دستگاه چاپ سابلیمیشن روی پارچه-قیمت دستگاه چاپ روی پارچه وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد چاپ متن روی پارچه سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

چاپ متن روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( چاپ روی پارچه-قیمت دستگاه چاپ سابلیمیشن روی پارچه-قیمت دستگاه چاپ روی پارچه)

چاپ متن روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

چاپ روی تیشرت
یکی از خدمات مجموعه چاپ روی لباس فابریک سنتر، چاپ روی تیشرت میباشد. در مجموعه فابریک سنتر ما دستگاه ها و تجهیزات مختلف چاپی را گرد هم آورده ایم تا بتوانیم بهترین کیفیت چاپ را برای شما به ارمغان بیاوریم. تیم مجموعه فابریک سنتر به کمک دستگاه های چاپ دیجیتال و سابلیمیشن این قابلیت را به شما میدهد تا بتوانید لوگو و یا طرح دلخواه خود را روی هر لباسی چاپ کنید. شما میتوانید بصورت دلخواه انواع تیشرت ها را با روش مخصوص خود چاپ زده و ظاهری شیک و اختصاصی به آن ها بدهید.
جنس های مختلف پارچه
مجموعه فابریک سنتر بر روی انواع مختلف تیشرت چاپ انجام خواهد داد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که هر نوع لباس، چاپ مخصوص خود را دارد. بدین منظور که بعضی لباس ها با دستگاه سابلیمیشن ، بعضی با دستگاه سیلک و بعضی دیگر باید با دستگاه چاپ دیجیتال انجام شود. از جنس هایی که میتوان بر روی آن ها چاپ زد میتوان به تیشرت پلی استری ، تیشرت ملانژ ، تیشرت نخی ، پنبه ای و.. اشاره کرد. چاپ روی تیشرت در واقع یکی از جدیدترین راهکار های فروشندگان برای تولید و عرضه محصولات مشتری پسند تر می باشد. همچنین با چاپ روی لباس با طرح اختصاصی خودتان، میتوانید آن
انواع مدل ها و سایز ها
از نظر نوع تیشرت و اندازه مجموعه فابریک سنتر هیچ محدودیتی را نمیشناسد. سایز بندی لباس هیچ محدودیتی ندارد ، بدین معنی که از تیشرت کودک تا یک تیشرت با سایز چند ایکس لارج هم قابل چاپ میباشد . طرح های اختصاصی شما هم عموما در اندازه های A3 و A4 چاپ میشوند. در نتیجه مشتریان گرامی باید طرح های خود را با این اندازه ها هماهنگ کرده و به تیم ما تحویل دهند. از نظر نوع تیشرت هم هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت . شما میتوانید بر روی تیشرت ساده ، تیشرت یقه دار و حتی آستین حلقه ای هم طرح خودتان را چاپ بزنید.
رنگ بندی متنوع
از نظر رنگ بندی هم مجموعه فابریک سنتر نه نمی گوید! شما میتوانید هر رنگ لباسی را برای چاپ از ما درخواست کرده و تحویل بگیرید . چاپ روی تیشرت هم برای اکثر تیشرت ها بصورت تمام رنگ قابل انجام میباشد. پس نگرانی از این بابت وجود نداشته و میتوانید همین حالا تیشرت با طرح اختصاصی خود را سفارش دهید. سفارش ها بصورت تکی و تیراژ پذیرفته خواهد شد .
چاپ متن روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات چاپ روی پارچه-قیمت دستگاه چاپ سابلیمیشن روی پارچه-قیمت دستگاه چاپ روی پارچه پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله چاپ متن روی پارچه با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله چاپ متن روی پارچه را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.