چاپ دیجیتال پارچه مخمل خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



چاپ دیجیتال پارچه مخمل خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده | فروشگاه فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماید که چاپ دیجیتال پارچه مخمل را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران به صورت عمده تقدیم خریداران عزیز می نماید. شاید شما با جستجوی چاپ روی پارچه نخی-چاپ مخمل روی پارچه-چاپ روی مخمل کالیفرنیا-قیمت چاپ روی پارچه مخمل وارد این سایت شده اید لطفا با ما همراه باشید.

چاپ دیجیتال پارچه مخمل خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات چاپ روی پارچه نخی-چاپ مخمل روی پارچه-چاپ روی مخمل کالیفرنیا-قیمت چاپ روی پارچه مخمل وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد چاپ دیجیتال پارچه مخمل سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

چاپ دیجیتال پارچه مخمل خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( چاپ روی پارچه نخی-چاپ مخمل روی پارچه-چاپ روی مخمل کالیفرنیا-قیمت چاپ روی پارچه مخمل )

چاپ دیجیتال پارچه مخمل خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

امروزه با پیشرفت فناوری صنعت چاپ پارچه وارد عصر جدیدی شده است و همه طراحان در تلاش اند تا با استفاده از این فناوری و با ایده های خلاقانه طراحی های خوبی را خلق کنند. یکی از پارچه هایی که بعد چاپ بر روی آن موارد استفاده گسترده ای دارد و به عنوان یکی از پارچه های مجلل شناخته می شود پارچه مخمل نام دارد. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با چاپ پارچه مخمل بیشتر آشنا شویم.
چاپ پارچه
امروزه و با پیشرفت صنعت نساجی، تکنولوژی هایی مثل چاپ پارچه رونق زیادی پیدا کرده و طراحان با ایده ها و نوآوری های خاص در بسیاری از کارهای خود از این تکنولوژی استفاده می کنند. البته لازم به ذکر است که در گذشته هم چاپ بر روی پارچه وجود داشت ولی به دلیل مشکل بودن و قیمت زیاد آن، زیاد مورد توجه طراحان نبود.
یکی از نکات مهم در چاپ پارچه، انتخاب پارچه مناسب است. برای انتخاب مهم ترین نوع پارچه باید دو ویژگی مهم را رعایت کرد:
پارچه دارای ۷۰ درصد پلی استر باشد
پارچه دارای رنگی روشن باشد.
نکته مهمی که در مورد چاپ پارچه باید به آن توجه کرد، جنس پارچه مناسب برای چاپ پارچه است. از آنجایی که تار و پود نخ بر روی چاپ تاثیر می گذارد، هر چه میزان مواد پلی استر در پارچه زیاد باشد، کیفیت نهایی مطلوب خواهد بود. یکی از جنس های پارچه که برای چاپ مناسب است، پارچه مخمل می باشد.
پارچه مخمل
مخمل نوعی پارچه کرکی است که از ابریشم، پنبه، کتان یا پشم بافته می شود. از مخمل همیشه به عنوان یک پارچه اشرافی و لوکس به حساب می آید. البته این مورد به دلیل آن است که برای ساخت و تولید پارچه مخمل سختی ها و دشواری های زیادی را باید تحمل کرد. هر چند که با پیشرفت قناوری، تولید آن هزینه و دشواری کمتری دارد.
مخمل بافی همزمان و در زمان صفوی در سه کشور چین، ایتالیا و ایران رواج پیدا کرد. از مراکز مهم مخمل بافی در ایران می توان به کاشان، یزد، اصفهان، تبریز و مشهد اشاره کرد. در دوره صفوی کارگاه های زیادی در دوره اصفهان وجود داشت که استادانی همچون غیاث الدین نقشبند یزدی در آن به خلق هنر می پرداختند.
انواع پارچه مخمل
انواع مختلفی از پارچه مخمل وجود دارد که از مشهور ترین آن ها می توان به:
مخمل مرمر:
این پارچه از سنگ مرمر است.
مخمل براق:
این نوع مخمل بافتی چروک دارد که به کمک دستگاه های مکانیکی و فشرده شدن و پیچاندن آن به وجود می آید.
مخمل ولور:
مخملی ضخیم، گرم و مجلل
مخمل پنبه:
پارچه ای که با فشردن کرک ها روی الیاف پارچه ساخته می شود
مخمل خرد شده:
نوعی مخمل معمولی و جامد.
چاپ پارچه مخمل
مخمل به دلیل ویژگی های ظاهری منحصر به فرد همیشه مورد توجه طراحان برای چاپ پارچه بوده است و بعد از چاپ بر روی مخمل می توان از آن در صنعت پارچه پرده، تابلو تزئینی و دیگر صنایع از آن استفاده کرد. از دیگر موارد استفاده چاپ بر روی پارچه مخمل، استفاده از درصنعت لباس مانند: مجلل زنانه، دامن، جلیقه و کت اشاره کرد. دیگر موارد موارد استفاده چاپ روی پارچه مخمل نیز می توان به استفاده از دکوراسیون داخلی اشاره کرد. پارچه مخمل می تواند به عنوان رومیزی، پارچه پرده، روکش تخت خواب و … اشاره کرد.
چاپ دیجیتال پارچه مخمل خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات چاپ روی پارچه نخی-چاپ مخمل روی پارچه-چاپ روی مخمل کالیفرنیا-قیمت چاپ روی پارچه مخمل پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله چاپ دیجیتال پارچه مخمل با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله چاپ دیجیتال پارچه مخمل را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.