چاپ دیجیتال پارچه کرپ خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



چاپ دیجیتال پارچه کرپ خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده | فروشگاه فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماید که چاپ دیجیتال پارچه کرپ را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران به صورت عمده تقدیم خریداران عزیز می نماید. شاید شما با جستجوی چاپ عکس روی پارچه مخمل مشهد-پارچه کرپ الوند-قیمت چاپ روی پارچه مخمل وارد این سایت شده اید لطفا با ما همراه باشید.

چاپ دیجیتال پارچه کرپ خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات چاپ عکس روی پارچه مخمل مشهد-پارچه کرپ الوند-قیمت چاپ روی پارچه مخمل وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد چاپ دیجیتال پارچه کرپ سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

چاپ دیجیتال پارچه کرپ خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( چاپ عکس روی پارچه مخمل مشهد-پارچه کرپ الوند-قیمت چاپ روی پارچه مخمل )

 

چاپ دیجیتال پارچه کرپ خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

با رشد روز به‌ روز فناوری، تغییر و تحولات زیادی در صنعت چاپ نمایان شده است. همچنین نیاز به تنوع در مد و دکوراسیون همیشه افراد را مجبور کرده تا ایده‌های جدیدی خلق کنند. چاپ روی پارچه که به‌ صورت دیجیتال انجام می‌شود، صنعت تازه‌ای است. کاربردهای صنعت چاپ دیجیتال را می‌توانید در طراحی لباس نیز مشاهده کنید. بنابراین خلق ایده‌ای جدید یکی از دلایلی است که صنعت چاپ روی پارچه را بیشتر از قبل برای مردم جالب کرده است.
در ابتدای کار پارچه مد نظر روی میز دستگاه قرار داده می‌شود. سپس دستور چاپ متن یا تصویری که قرار است روی پارچه چاپ شود، از طریق کامپیوتر به دستگاه منتقل می‌شود. پس از اتمام کار دستگاه و انجام چاپ، می‌توانید پارچه را بردارید. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، میزان ماندگاری چاپ است. برای ماندگاری بیشتر چاپ از پرس حرارتی بعد از چاپ استفاده می‌کنند. دستگاه چاپ پارچه به‌ صورت حرفه‌ای کار می‌کند و قابلیت چاپ با سرعت 50 لباس روشن و 15 لباس با رنگ تیره در هر ساعت را دارد. از طریق دستگاه چاپ روی انواع پارچه می‌توانید روی انواع پیراهن، حوله، شلوارجین، پیش بند، ساک دستی پارچه‌ای و سایر پارچه‌های نخ پنبه و کتان یا ترکیب پنبه و پلی‌استر نیز چاپ کنید.
جوهرهای باکیفیت بالای موجود در دستگاه چاپ، باعث می‌شوند طرح‌های چاپ‌شده، ماندگاری بیشتری روی پارچه داشته باشند. جوهر سفید این دستگاه نیز برای پارچه‌های تیره و رنگی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ چسبندگی بالایی که جوهرها نسبت به پارچه دارند، باعث می‌شوند در مقابل شستشو نیز مقاوت بوده و رنگ آنها ار بین نرود. برای چاپ روی پارچه‌های پلی‌استری، از روش چاپ کاغذی که ماندگاری بالایی دارد استفاده می‌کنند.
پارچه مناسب برای چاپ چه جنسی دارد؟
چاپ روی انواع پارچه که پلی‌استر در تولید آنها به کار برده شده است، خیلی بهتر انجام می‌شود. کیفیت چاپ در چنین پارچه‌هایی خیلی بالا بوده و نتیجۀ کار نیز وضوح زیادی دارد. طرح نهایی چاپ‌ شده روی این پارچه‌ها باکیفیت بالایی چاپ می‌شود. چاپ سابلیمیشن یکی از روش‌های چاپ روی پارچه است. در این نوع چاپ، رنگ تعیین شده، با دمای بالای 200 درجه از روی کاغذ بخار می‌شود و بر روی پارچه می‌ریزد. پلی‌استر که روی پارچه است باعث می‌شود رنگ در درون بافت‌های پارچه با حرارت زیاد نفوذ کند. هرچقدر که میزان پلی‌استر درون پارچه بیشتر باشد، رنگ بهتر به درون بافت پارچه نفوذ می‌کند. همچنین باعث می‌شود وضوح آن بهتر باشد و طرح چاپ‌شده روی پارچه ماندگاری بیشتری داشته باشد.
رنگ، در چاپ بر روی پارچه چه نقشی دارد؟
همان‌طور که می‌دانید بهترین رنگ برای چاپ روی انواع پارچه سفید است؛ اما شاید بگویید که چرا حتماً باید رنگ پارچه سفید باشد؟ اگر رنگ پارچۀ شما کاملاً سفید باشد باعث می‌شود بتوانید هر رنگ و طرحی را روی کل پارچه چاپ کنید. می‌توانید به هر سلیقه‌ای که دوست دارید پارچۀ خود طراحی کنید. شما هیچ محدودیتی در طرح و رنگ چاپی خود در پارچه‌های سفید ندارید؛ اما به‌جز پارچه‌های سفید، پارچه‌هایی با رنگ‌های روشن نیز مناسب چاپ است. رنگ‌هایی مثل زرد روشن، صورتی روشن، آبی روشن، کرم روشن، سبز روشن و هر پارچه‌ای که رنگ آن به‌اندازۀ کافی روشن باشد برای چاپ روی انواع پارچه مناسب هستند.
چه پارچه‌ هایی برای چاپ مناسب هستند؟
پارچه‌هایی که برای چاپ مناسب هستند شامل پارچه ساتن، اسپان، فلامنت، ریون، شانتون، پورش، حریر، ونیزی، غواصی و برخی پارچه‌های خانوادۀ ویسکوز است. هرکدام از این پارچه‌ها کاربرد خود را دارند و هرکدام از آن‌ها برای مواقع خاصی استفاده می‌شوند. تمام پارچه‌هایی که ذکر شد اصلاً مشکلی در چاپ ندارند و چاپ بر روی این نوع پارچه‌ها قبلاً صورت گرفته و نتیجه‌ای ایده آل را به نمایش گذاشته‌اند. اما به این دلیل که پارچه‌ها در کارخانه‌های مختلفی تولید می‌شوند، جنس آن و مواد و الیافی که در آن‌ها به‌کاررفته است متفاوت است. برای همین شما قبل از اینکه پارچۀ خود را برای چاپ بفرستید باید آن را تست کنید. بهترین کار این است از یک مرکز معتبر اقدام به خرید پارچه کنید
چه پارچه‌ هایی برای چاپ مناسب نیستند؟
زمانی که درصد پلی‌استر یک پارچهکم باشد، نتیجۀ چاپ کاملاً برعکس آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. پارچه‌هایی که پنبۀ زیادی دارند اصلاً مناسب چاپ نیستند و چاپ بر روی این نوع پارچه‌ها به‌ خوبی انجام نخواهد شد. ممکن است در بعضی پارچه‌ها که پنبۀ زیادی دارند چاپ صورت بگیرد و نتیجه رضایت بخش باشد؛ ولی قطعاً بعد از شستشو، رنگ آن از بین می‌رود یا پارچه تغییر رنگ خواهد داد. همچنین در برخی از روش‌های چاپ روی انواع پارچه ممکن است چاپ بر روی پارچه‌های تیره انجام نشود. مثلاً در چاپ سابلیمیشن رنگ سفید وجود ندارد و پارچه‌هایی که رنگ قهوه‌ای یا مشکی یا تیره دارند اصلاً مناسب چاپ نیستند و عملاً طرحی بر روی آن‌ها چاپ نخواهد شد.
ماندگاری طرح چاپ‌ شده برای پاچه چه مدت است؟
روش‌های مختلفی برای چاپ روی انواع پارچه وجود دارد. در تمام این روش‌ها به‌جز اینکه رنگ روی پارچه ریخته می‌شود، روی آن نیز فیکس و ثابت هم می‌شود. این کار به این دلیل صورت می‌گیرد تا رنگ مورد استفاده برای چاپ روی پارچه ماندگاری بیشتری داشته باشد. برای اکثر پارچه‌ها این کار صورت می‌گیرد. اما باز هم ماندگاری رنگ مورد استفاده در چاپ، به نوع، جنس و الیاف موجود در پارچه بستگی دارد. همان‌طور که گفته شد اگر پارچۀ شما مناسب چاپ نباشد، رنگ مورد استفاده در چاپ‌ روی آن ممکن است با رنگ اصلی طرح شما متفاوت باشد. همچنین این موضوع باعث می‌شود بعد از شستشو و استفاده، رنگ پارچه از بین رفته یا تغییر رنگ دهد.
چاپ دیجیتال پارچه کرپ خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات چاپ عکس روی پارچه مخمل مشهد-پارچه کرپ الوند-قیمت چاپ روی پارچه مخمل پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله چاپ دیجیتال پارچه کرپ با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله چاپ دیجیتال پارچه کرپ را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.