چاپ حرارتی روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



چاپ حرارتی روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده | فروشگاه فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماید که چاپ حرارتی روی پارچه را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران به صورت عمده تقدیم خریداران عزیز می نماید. شاید شما با جستجوی چاپ روی پارچه نخی-آموزش چاپ روی پارچه-فیلم آموزش چاپ روی پارچه وارد این سایت شده اید لطفا با ما همراه باشید.

چاپ حرارتی روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات چاپ روی پارچه نخی-آموزش چاپ روی پارچه-فیلم آموزش چاپ روی پارچه وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد چاپ حرارتی روی پارچه سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

چاپ حرارتی روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( چاپ روی پارچه نخی-آموزش چاپ روی پارچه-فیلم آموزش چاپ روی پارچه )

چاپ حرارتی روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

چاپ پرس حرارتی چگونه انجام می شود ؟
در این روش، شما به وینیل یا کاغذ انتقال گرما و جوهر مخصوص نیاز خواهید داشت. این روش برای پروژه های کوچک و تقاضای اندک چاپی ایده‌آل می‌باشد. بسیاری از افراد در کسب و کارهای کوچک در حوزه تی‌شرت، برای راحتی کار، استفاده از دستگاه پر حرارتی را ترجیح می‌دهند. این کار نیازمند فضای وسیع برای راه‌اندازی کار ندارد و کار کردن با دستگاه نسبتا آسان است.

چاپ پرس حرارتی، به دلیل قابلیت در چاپ طرح و تصاویر رنگی بر روی لباس، محبوبیت بسیار بالایی دارد. تنها ۲ تا ۳ دقیقه زمان لازم است تا هر چیزی را چاپ کنید. این مدت زمان بستگی به طراحی و نوع پوشاک دارد.
مزایای استفاده از دستگاه پرس حرارتی
برای راه اندازی دستگاه، به حداقل مهارت فنی نیاز است.
دستگاه فضای محدودی را نیاز دارد. میتوانید آنرا در گوشه ی یک اتاق قرار دهید و نیازی نیست فضای خاصی را برای راه اندازی دستگاه ترتیب دهید.

این دستگاه در مقایسه با چاپ اسکرین، تمیز تر کار می‌کند. این دستگاه اصلا پاشیدگی جوهر بر روی تی‌شرت ندارد و تنها به طرح لازم است تا آنرا چاپ کنید.
دستگاه پرس حرارتی قادر به چاپ تصاویر با کیفیت و پیچیده، با چندین رنگ و رزولوشن بالا می‌باشد.
این دستگاه برای کسب‌وکارهای کوچک، مقرون به صرفه می‌باشد. می‌توانید از آن برای چاپ تعداد کمی از پوشاک استفاده کنید.
این دستگاه به شما این امکان را میدهد تا بر روی انواع پارچه مانند پنبه، اطلس، مصنوعی و اسپاندکس چاپ کنید.
همچنین میتوانید روی متریال های مختلف مانند کاشی، فنجان، موس‌پد، چتر و غیره چاپ را انجام دهید.
برای چاپ عکس‌های واقعی بر روی مواد بسیار عالی می‌باشد
این دستگاه مقرون به صرفه می‌باشد.
برای چاپ با تعداد بالا مناسب نیست.
این نوع چاپ، به دلیل شستن مداوم به تدریج محو می‌شود.
برای چاپ بر روی تی‌شرت های تیره مناسب نیست و فقط برای تی‌شرت های روشن مناسب است.

موارد چاپ شده قابل اتوکشیدن نیستند.
روند چاپ برای تعداد تی‌شرت‌های بالا، بسیار زمان بر می‌باشد.
چاپ چندین لایه و رنگ احساس سنگینی بر روی لباس ایجاد می‌کند.
چه زمانی باید به سراغ دستگاه پرس حرارتی رفت؟
چاپ تعداد کم
از آنجایی که دستگاه به شما اجازه نمیدهد تا چندین تی‌شرت را در یک زمان چاپ کنید، بنابراین تعداد زیادی از محصول را نمی‌توانید چاپ کنید. از این رو، تنها برای تعداد کمی از محصولات مناسب است.
پوشاک سفارشی یا شخصی
اگر می‌خواهید هر تی‌شرت را با متن، اسم، طرح و تصویر متفاوت چاپ کنید، بنابراین دستگاه پرس حرارتی به طور موثر آنها را چاپ خواهد کرد.
چاپ آسان و مناسب
برای رویدادها، موقعیت‌های خاص و فستیوال‌ها که در آن افراد نیاز به چاپ موقتی تی‌شرت خود دارند، این دستگاه بهترین انتخاب می‌باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است یک طرح را بریده و برای تصعید آن بر روی دستگاه قرار دهید.

سطوح‌هایی با شکل عجیب
دستگاه پرس حرارتی به غیر از پوشاک، قادر به چاپ بر روی فنجان‌ها، لیوان‌ها و دیگر متریال‌هایی که شکل نامنظم دارند مناسب است. برای چاپ بر روی لایه‌های سخت چاپی، پالت‌هایی وجود دارند که این کار را انجام می‌دهند.
طرح‌های سفارشی و لازم
اگر از طریق تی‌شرت کسب و کار خود را دارید و طرح های خود را به این شکل از طریق وبسایت‌های تجارت الکترونیک، وبلاگ و دیگر وسایل ارتباط دیجیتال به نمایش می‌گذارید، بنابراین می‌توانید سفارشات خود را گرفته و با استفاده از دستگاه پرس حرارتی آنها را چاپ کنید.
چاپ حرارتی روی پارچه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات چاپ روی پارچه نخی-آموزش چاپ روی پارچه-فیلم آموزش چاپ روی پارچه پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله چاپ حرارتی روی پارچه با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله چاپ حرارتی روی پارچه را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.