چاپ بر روی پارچه پلی استر خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



چاپ بر روی پارچه پلی استر خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده | فروشگاه فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماید که چاپ بر روی پارچه پلی استر را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران به صورت عمده تقدیم خریداران عزیز می نماید. شاید شما با جستجوی چاپ روی پارچه های پنبه پلی استر-چاپ روی پارچه-چاپ روی تیشرت پلی استر-ساخت و چاپ پارچه‌های ‌‌پلی‌استر وارد این سایت شده اید لطفا با ما همراه باشید.

چاپ بر روی پارچه پلی استر خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات چاپ روی پارچه های پنبه پلی استر-چاپ روی پارچه-چاپ روی تیشرت پلی استر-ساخت و چاپ پارچه‌های ‌‌پلی‌استر وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد چاپ بر روی پارچه پلی استر سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

چاپ بر روی پارچه پلی استر خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( چاپ روی پارچه های پنبه پلی استر-چاپ روی پارچه-چاپ روی تیشرت پلی استر-ساخت و چاپ پارچه‌های ‌‌پلی‌استر)

چاپ بر روی پارچه پلی استر خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

در مورد چاپ پنبه پلی استر چه می دانید ؟ چاپ پارچه های پنبه پلی استر به روش های مختلف انجام می شود که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
دسته بندی پارچه های پنبه پلی استر به چه صورت است ؟
به طور کلی پارچه های پنبه پلی استر را می توان به سه گروه تقسیم کرد.

۱- پنبه – پلی استر با نسبت مخلوط کمتر از ۲۰ درصد پلی استر: چون نسبت پنبه در این پارچه بیش از ۸۰ درصد می باشد بنابراین چاپ این گونه پارچه ها را می توان همانند پارچه پنبه، انجام داد. در این نوع چاپ از رنگ های مستقیم – راکتیو – خمی استفاده می شود. چون مقداری از پارچه که پلی استر است رنگ نمی گیرد به همین خاطر کمی حالت سفیدی در پارچه مشاهده می گردد.
۲- پنبه – پلی استر با نسبت مخلوط کمتر از ۲۰ درصد پنبه: در این پارچه چون میزان پلی استر از ۸۰ درصد بیشتر است بایستی شیوه چاپ را با رنگ دیسپرس انتخاب کرد. چون پنبه نیز به راحتی دمای ۱۸۰-۲۰۰ را به راحتی تحمل می کند برای تثبیت از بخار تحت فشار و یا حرارت خشک با دمای ۱۸۰ الی ۲۰۰ استفاده کنید. بعضی مناطق چاپ حالت سفیدی خواهد داشت که این موضوع طبیعی است.
۳- چاپ پارچه پنبه – پلی استر با نسبت های دیگر: این گونه پارچه ها دارای مقدار قابل توجهی از هر کدام از الیاف می باشد و امکان نادیده گرفتن هیچ کدام میسر نیست. به همین خاطر ابتدا باید نسبت دقیق دو جنس را مشخص کنید.
رنگ دیسپرس برای پلی استر مناسب است ولی چون باید رنگ و مواد دیگری نیز به خمیر بیافزاییم، بنابراین ابتدا با مراجعه به کاتالوگ، رنگ دیسپرسی را انتخاب می کنیم که برای مخلوط با رنگ راکتیو مشکلی نداشته باشد. برای رنگ راکتیو نیز دقت لازم را با مراجعه به کاتالوگ اعمال کنید.
رنگ مورد نظر برای پنبه را به عنوان مثال رنگ راکتیو، انتخاب می نماییم. چون رنگ دیسپرس در یک مرحله چاپ می شود روش چاپ برای رنگ راکتیو را نیز یک مرحله ای در نظر می گیریم.
محاسبه مقدار هر کدام از رنگ ها:
فرض کنیم مقدار پنبه a درصد و مقدار پلی استر b درصد باشد و میزان کل رنگ مورد نظر ۵۰ گرم بر کیلوگرم باشد.
نسخه چاپ: با توجه به اینکه در هر خمیر دو نوع رنگ وجود دارد، خمیر حاوی موادی خواهد بود که برای هریک احتیاج می باشد. با مراجعه به نسخه ها و کاتالوگ های چاپ روی پارچه پلی استر مواد موردنظر و مقدار آنها را بنویسید و سپس همین کار را برای چاپ رنگ راکتیو روی پنبه بنویسید.
پس از اتمام عملیات چاپ و خشک شدن پارچه، آن را از فولارد حاوی کربنات سدیم عبور دهید و سپس به مدت ۴۵ دقیقه بخار دهید.
چاپ بر روی پارچه پلی استر خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات چاپ روی پارچه های پنبه پلی استر-چاپ روی پارچه-چاپ روی تیشرت پلی استر-ساخت و چاپ پارچه‌های ‌‌پلی‌استر پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله چاپ بر روی پارچه پلی استر با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله چاپ بر روی پارچه پلی استر را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.