چاپ پارچه طرح برگ خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام چاپ پارچه طرح دار در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

 
چاپ پارچه طرح برگ خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

در هنگام چاپ پارچه طرح دار، نکات زیر را به عنوان مهمترین و اساسی‌ترین نکات در نظر بگیرید:

1. نوع پارچه طرح دار: انتخاب پارچه با کیفیت و مناسب برای چاپ اهمیت زیادی دارد. از فروشگاه‌ها و تامین‌کنندگان مورد اعتماد خرید کنید تا از کیفیت پارچه مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

2. آماده‌سازی پارچه: قبل از چاپ، پارچه را به طور مناسب آماده‌سازی کنید. این مورد شامل شستشو و اتوکشی ملایم است تا پارچه بدون چین و چروک باشد و برای چاپ بهتر آماده شود. مراقب باشید که در حین آماده‌سازی پارچه طرح دار، به آن آسیب نرسانید.

3. طرح و رنگبندی: طرح و رنگبندی مورد نظر را با دقت انتخاب کنید. مطمئن شوید که طرح‌ها و رنگ‌ها بر روی پارچه انتخاب شده به خوبی ظاهر می‌شوند. همچنین سعی کنید از طرح های معروف و شناخته شده نیز بهره ببرید.

4. کیفیت چاپ: از چاپگرهای دیجیتال با کیفیت برای چاپ روی انواع پارچه استفاده کنید. چاپگرهایی با دقت بالا و توانایی چاپ جزئیات ریز می‌توانند بهترین نتیجه را در چاپ پارچه طرحدار به ارمغان بیاورند.

چاپ پارچه طرح برگ خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده | فروشگاه فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماید که چاپ پارچه طرح برگ را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران به صورت عمده تقدیم خریداران عزیز می نماید. شاید شما با جستجوی ساخت مهر چاپ روی پارچه-چاپ مقاوم-چاپ پیچمان-دستگاه چاپ روی پارچه خانگی وارد این سایت شده اید لطفا با ما همراه باشید.

چاپ پارچه طرح برگ خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات ساخت مهر چاپ روی پارچه-چاپ مقاوم-چاپ پیچمان-دستگاه چاپ روی پارچه خانگی وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد چاپ پارچه طرح برگ سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

چاپ پارچه طرح برگ خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( ساخت مهر چاپ روی پارچه-چاپ مقاوم-چاپ پیچمان-دستگاه چاپ روی پارچه خانگی )

چاپ پارچه طرح برگ خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

وسایل مورد نیاز برای آموزش چاپ طرح برگ بر روی تیشرت:
تی شرت
طرح مورد نظر
طلق بی رنگ
رنگ مخصوص پارچه
مداد پاک کن دار

مرحله ی اول:
ابتدا طرح دلخواه خود را بر روی کاغذ ضخیم و یا طلق میکشیم( بهتر است از طلق و یا کاغدی که رنگ از آن عبور نکند استفاده کنیم)

مرحله ی دوم:
با استفاده از قیچی طرح را جدا میکنیم
مرحله ی سوم:
آن را در محل مورد نظر روی لباس قرار میدهیم و با حرارت خیلی کم اتو میزنیم (این کار فقط جهت صاف شدن طرح روی لباس است و دقت کنید اگر از طلق استفاده میکنید ، طلق را مستقیما اتو نزنید)

مرحله ی چهارم:
حال پاک کن ته مداد را داخل رنگ مخصوص پارچه میزنیم و از روی طرح شروع به ضربه زدن میکنیم .( هر چه از طرح دور میشویم ، رنگ محو تر میشود)
مرحله پنجم:
اجازه می دهیم رنگ کاملا خشک شود

امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه
به سادگی نقاشی روی پارچه را تجربه کنید.
چاپ پارچه طرح برگ خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات ساخت مهر چاپ روی پارچه-چاپ مقاوم-چاپ پیچمان-دستگاه چاپ روی پارچه خانگی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله چاپ پارچه طرح برگ با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله چاپ پارچه طرح برگ را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 02155630274 - 09120437716 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.