سفارش چاپ دیجیتال پارچه کرپ خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام چاپ دیجیتال پارچه کرپ در نظر گرفته شود را بیان نمایید.


سفارش چاپ دیجیتال پارچه کرپ خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

در هنگام چاپ دیجیتال پارچه کرپ، نکات زیر را به عنوان مهمترین و اساسی‌ترین نکات در نظر بگیرید:

1. نوع پارچه کرپ: پارچه کرپ، یک نوع پارچه نرم و خنک است. مطمئن شوید که پارچه کرپ با کیفیت و مناسب را برای چاپ دیجیتال انتخاب کرده اید. سعی کنید از فروشگاه‌ها و تامین‌کنندگان با اعتبار خرید کنید تا از کیفیت پارچه اطمینان حاصل کنید.

2. آماده‌سازی پارچه: قبل از چاپ، پارچه کرپ را به طور مناسب آماده‌سازی کنید. این مورد شامل شستشو و اتوکشی ملایم است تا پارچه بدون چین و چروک بوده و برای چاپ بهتر آماده شود.

3. طرح و رنگبندی: طرح و رنگبندی مورد نظر را با دقت انتخاب کنید. ممکن است بخشی از طرح‌ها در چاپ دیجیتال بر روی پارچه کرپ کمی ضعیف تر ظاهر شود. در نظر بگیرید که طرح‌هایی با رنگ‌های زنده و پررنگ تر بر روی پارچه کرپ بهتر قابل مشاهده هستند.

سفارش چاپ دیجیتال پارچه کرپ خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده | فروشگاه فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماید که سفارش چاپ دیجیتال پارچه کرپ را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران به صورت عمده تقدیم خریداران عزیز می نماید. شاید شما با جستجوی چاپ دیجیتال پارچه تهران-چاپ مخمل روی پارچه-چاپ روی پارچه-چاپ روی پارچه ارزان وارد این سایت شده اید لطفا با ما همراه باشید.

سفارش چاپ دیجیتال پارچه کرپ خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات چاپ دیجیتال پارچه تهران-چاپ مخمل روی پارچه-چاپ روی پارچه-چاپ روی پارچه ارزان وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد سفارش چاپ دیجیتال پارچه کرپ سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

سفارش چاپ دیجیتال پارچه کرپ خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( چاپ دیجیتال پارچه تهران-چاپ مخمل روی پارچه-چاپ روی پارچه-چاپ روی پارچه ارزان ).

سفارش چاپ دیجیتال پارچه کرپ خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

پارچه کرپ چیست
پارچه کرپ به پارچه‌ای نرم و یا زبر و کمی براق که افت خوبی دارد و کاملاً بر روی اندام می‌نشیند گفته می شود. به همین دلیل از پارچه کرپ برای انواع لباس ها ازجمله دوخت مانتو و شلوارو لباس‌های مجلسی و شومیز و… در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع استفاده می‌شود.

ضخامت پارچه کرپ متغیر است و البته جنس آن نیز می‌تواند نرم یا زبر باشد. دو نوع متمایز از بافت‌ پارچه‌های کرپ وجود دارند که نوع اول به کرپ نرم یا کرپ مشرقی و نوع دوم به کرپ سخت یا پیچ خورده معروف هستند.. کرپ ابریشمی که معروف‌ترین نوع آن می‌باشد، از نخ ابریشمی حاوی چسب و مواد طبیعی اولیه خود تهیه می‌شود.

از انواع مدل های پارچه کرپ میتوان به موارد زیر اشاره داشت:
کرپ ژرسه
کرپ موهر
کرپ لئونارد
کرپ پوپلین
کرپ خاویار
کرپ سیلک
کرپ گاباردین
کرپ باربی
کرپ اسکاچی
کرپ مازراتی
کرپ بوگاتی
و….

پارچه کرپ از منظر چاپ
پارچه کرپ یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین پارچه ها در تولید لباس های بانوان عزیز می باشد.
این پارچه به دلیل دارا بودن پلی استر و براقیت نسبی یکی از موفق ترین متریال ها از نظر چاپ سابلیمیشن می باشد.
پارچه کرپ بعد از چاپ طرح و رنگ ها را با وضوح و کیفیت بالا و با شفافیت زیادی به نمایش میگذارد و از این رو پارچه کرپ طرحدار عضوی جدایی ناپذیر از لباس مورد استفاده بانوان گردیده است

سفارش چاپ دیجیتال پارچه کرپ خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات چاپ دیجیتال پارچه تهران-چاپ مخمل روی پارچه-چاپ روی پارچه-چاپ روی پارچه ارزان پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله سفارش چاپ دیجیتال پارچه کرپ با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله سفارش چاپ دیجیتال پارچه کرپ را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 02155630274 - 09120437716 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید