خرید پارچه طرح شب یلداخرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید پارچه طرح شب یلدا در نظر گرفته شود بیان نمایید

در هنگام خرید پارچه با طرح شب یلدا، موارد زیر را در نظر بگیرید:

1. نوع پارچه: مشخص کنید که نوع پارچه مورد نظرتان چیست. می‌تواند پارچه‌های نخی، ابریشمی، پلی استر، کتان و غیره باشد. هر نوع پارچه دارای ویژگی‌ها و نقاط قوتی است، بنابراین انتخاب نوعی که به سلیقه و نیاز شما بخورد مهم است.

2. طرح و الگو: طرح مخصوص شب یلدا بر روی پارچه می‌تواند متنوع باشد. بنابراین بررسی کنید که طرح و الگوی پارچه شامل عناصری از جشنواره یلدا مانند شاخه‌های جنگلی، ستاره‌ها، کریسمس و غیره باشد.

3. کیفیت پارچه: بررسی کنید که پارچه دارای کیفیت خوبی است. مطمئن شوید که پارچه نرم و محکم بوده و بافت مناسبی دارد. همچنین، بررسی کنید که پارچه قابل شستشو و نگهداری آسان باشد.

 

خرید پارچه طرح شب یلداخرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

خرید پارچه طرح شب یلداخرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده | فروشگاه فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماید که خرید پارچه طرح شب یلدارا با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران به صورت عمده تقدیم خریداران عزیز می نماید. شاید شما با جستجوی پارچه طرح هندوانه دیجی کالا-پارچه شب یلدا دیجی کالا-خرید پارچه طرح یلدایی-پارچه مخصوص شب یلدا-پارچه طرح انار دیجی کالا وارد این سایت شده اید لطفا با ما همراه باشید.

خرید پارچه طرح شب یلداخرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات پارچه طرح هندوانه دیجی کالا-پارچه شب یلدا دیجی کالا-خرید پارچه طرح یلدایی-پارچه مخصوص شب یلدا-پارچه طرح انار دیجی کالا وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد خرید پارچه طرح شب یلداسوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

خرید پارچه طرح شب یلداخرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( پارچه طرح هندوانه دیجی کالا-پارچه شب یلدا دیجی کالا-خرید پارچه طرح یلدایی-پارچه مخصوص شب یلدا-پارچه طرح انار دیجی کالا )

خرید پارچه طرح شب یلداخرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

تقریبا غیر ممکن است ایرانی باشی و ندانی شب یلدا (شب چله) چه شبی است؟ همه ما با آداب و رسوم و آیین برگزاری شب یلدا آشنا هستیم. مردم ایران برای این شب مانند جشن عید نوروز، شور و اشتیاق دارند و سعی می کنند به بهترین شکل ممکن در کنار عزیزانشان این شب را سپری کنند.
آجیل، انار و هندوانه که پای ثابت مهمانی های شب چله هستند. حافظ خوانی، شاهنامه خوانی و نقل داستان های کهن نیز در مهمانی ها و جشن های شب چله جایگاه مخصوص خود را دارند. در این میان، مسئله ای که شاید کمتر مورد توجه قرار گیرد، لباس شب یلدا است. اینکه در این شب خاص چه لباسی بپوشیم، به اندازه خوراکی ها و نوشیدنی هایی که آماده می کنیم اهمیت دارد.

خرید پارچه طرح شب یلداخرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

شب یلدا چیست؟

شب یلدا یکی از جشن های باستانی کشور عزیزمان ایران است که به مناسبت طولانی ترین شب سال برگزار می شود. این شب با غروب خورشید در آخرین روز پاییز(آخرین روز آذر ماه) شروع و تا طلوع خورشید در اولین روز زمستان(اولین روز دی ماه) ادامه دارد.
ممکن است برایتان سوال شود چرا نام بلندترین شب سال را شب یلدا نامیده اند؟ یلدا به معنای تولد دوباره (طلوع خورشید) است و برای پیروزی نور بر تاریکی، این شب را یلدا نامیده اند. علاوه بر ایران، شب چله در کشورهای تاجیکستان، افغانستان، آذربایجان، ارمنستان جشن گرفته می شود. مراسمی مشابه یلدا نیز در پاکستان و هند تقریباً در همین زمان از سال برگزار می شود.

خرید پارچه طرح شب یلداخرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر


شب یلدا چه لباسی بپوشیم؟

لباسی که شب چله می پوشید به نحوه برگزاری جشن شب یلدا بستگی دارد. برخی افراد ترجیح می دهند این شب را فقط در کنار اعضای خانواده خود با یک دورهمی صمیمانه جشن بگیرند؛ این افراد معمولا شب را با لباس های راحتی سپری می کنند.
از طرف دیگر عده ای هم به مهمانی ها و جشن های بزرگ در کنار عزیزان، دوستان و فامیل علاقه دارند و ترجیح می دهند لباس مناسب این مراسم را بپوشند. ممکن است انتخاب لباس برای هر کدام از این جشن ها و مهمانی ها برایتان مشکل باشد.

خرید پارچه طرح شب یلداخرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر


لباس شب یلدا زنانه

معمولا خانم ها در انتخاب استایل شب یلدا حساسیت بیشتری به خرج می دهند، البته دستشان در انتخاب لباس هم نسبت به آقایان بازتر است. تم لباس شب چله عموما حول دو رنگ قرمز و سبز می گردد. خانم ها می توانند با تکیه بر این رنگ ها، لباس های مجلسی با پارچه های متنوع انتخاب کنند.
اگر مهمانی و دورهمی شما فضای صمیمی داشته باشد می توانید لباس های ساده و راحت تری را انتخاب کنید. تیشرت ها یا لباس های ست مناسب شب چله که با تصویر انار، هندوانه و سایر المان های شب یلدا تزئین شده اند، انتخاب مناسبی هستند.
پیراهن ها، دامن ها و اکسسوری ها نیز برای مهمانی ها و جشن های بزرگ تر و رسمی تر مناسب هستند.

خرید پارچه طرح شب یلداخرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

لباس شب یلدا مردانه

آقایان هم مانند خانم ها می توانند به مناسبت شب چله لباس های خاص بپوشند. با اینکه انتخاب های مردان نسبت به زنان محدودتر است، اما با کمی سلیقه به خرج دادن می توانند استایل خود را با فضای جشن و مهمانی هماهنگ کنند.
اولین انتخاب برای مردان، تیشرت های آماده موجود در بازار است که مخصوص شب چله طراحی شده اند. این تیشرت ها بیشتر برای مهمانی های خانوادگی و دورهمی ها مناسب هستند.
برای شرکت در مهمانی های رسمی تر، انتخاب پیراهن قرمز یا حتی سبز یک استایل ساده و متناسب با تم یلدا برای آقایان ایجاد خواهد کرد. گزینه های دیگری که پیش روی آقایان قرار می گیرد، استفاده از کراوات یا پاپیون هایی است که با تم مهمانی شب چله هماهنگی داشته باشند.

خرید پارچه طرح شب یلداخرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر


لباس شب یلدا بچگانه

بچه ها معمولا در لباس پوشیدن محدودیت ندارند. به این معنا که می توانند از لباس های مختلف با طرح ها و تصاویر گوناگون استفاده کنند. پیراهن های دخترانه ای که با پارچه های طرحدار دوخته می شوند، همراه با گل سرها یا توربان های شیک در کنار هم یک استایل متفاوت و مناسب با شب چله برای دختر بچه ها می سازند.
ست های تیشرت و شلوار، تیشرت و شلوارک و تاپ و دامن دخترانه با طرح های شب چله، جزو گزینه های روی میز برای دختر بچه ها هستند.

خرید پارچه طرح شب یلداخرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر


خرید پارچه طرح شب یلداخرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات پارچه طرح هندوانه دیجی کالا-پارچه شب یلدا دیجی کالا-خرید پارچه طرح یلدایی-پارچه مخصوص شب یلدا-پارچه طرح انار دیجی کالا پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله خرید پارچه طرح شب یلدابا مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله خرید پارچه طرح شب یلدارا از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 02155630274 - 09120437716 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.