خرید پارچه طرح گل ریز خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید پارچه طرح گل ریز در نظر گرفته شود بیان نمایید.


خرید پارچه طرح گل ریز خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر 

در هنگام خرید پارچه طرح گل ریز، به موارد زیر توجه کنید:

1. نوع پارچه: بررسی کنید که نوع پارچه مورد نظرتان مناسب باشد. پارچه‌های مختلفی مانند پنبه، کتان، ابریشم و پلی استر با طرح گل ریز وجود دارند. انتخاب پارچه با توجه به نیازهای شخصی شما و مورد استفاده آن، متفاوت است.

2. کیفیت پارچه: به کیفیت پارچه توجه کنید. بررسی کنید که پارچه نرم و لطیف بوده و متناسب با استانداردها باشد. همچنین، مطمئن شوید که پارچه محکم و مقاوم است و به سادگی پاره نمی‌شود.

3. طرح و رنگ پارچه: بررسی کنید که طرح و رنگ پارچه به دلخواه شماست. طرح گل ریز ممکن است به صورت چاپی و یا بافته شده روی پارچه باشد. مهم انتخاب طرح و رنگی است که مطابق با سلیقه شما باشد.

خرید پارچه طرح گل ریز خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده | فروشگاه فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماید که خرید پارچه طرح گل ریز را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران به صورت عمده تقدیم خریداران عزیز می نماید. شاید شما با جستجوی پارچه گل ریز-اینستاگرام پارچه گل گلی-پارچه گل گلی برای لباس-پارچه نخی طرح زنجیری-پارچه گل گلی دیجی کالا-پارچه گل گلی صورتی وارد این سایت شده اید لطفا با ما همراه باشید.

خرید پارچه طرح گل ریز خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات پارچه گل ریز-اینستاگرام پارچه گل گلی-پارچه گل گلی برای لباس-پارچه نخی طرح زنجیری-پارچه گل گلی دیجی کالا-پارچه گل گلی صورتی وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد خرید پارچه طرح گل ریز سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

خرید پارچه طرح گل ریز خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( پارچه گل ریز-اینستاگرام پارچه گل گلی-پارچه گل گلی برای لباس-پارچه نخی طرح زنجیری-پارچه گل گلی دیجی کالا-پارچه گل گلی صورتی)

 

خرید پارچه طرح گل ریز خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

اگر شما هم از طرح های ساده پارچه خسته شده اید و می خواهید به ظاهرتان تنوع دهید و در عین حال روی مد باشید، لباس های گلدار انتخاب خوبی برایتان خواهد بود؛ اما قبل از پوشیدن، نکاتی ست که باید رعایت کنید. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
سایز گل های لباس
تضاد رنگی در لباس هایی که طرح های گلدار کوچکی دارند، کمتر از لباس هایی با گل های درشت به چشم می آید، حتی اگر تضاد رنگی هر دو لباس یکسان باشد. بنابراین اگر دوست دارید که طرح گل های لباس تان واضح باشد و شما بیش از همیشه توی چشم باشید، لباسی با طرح های بزرگ را انتخاب کنید.
گر دوست دارید که طرح گل های لباس تان واضح باشد، لباسی با طرح های بزرگ را انتخاب کنید

تضاد رنگی لباس
در تصویر زیر، دو لباس با طرح های گلدار هم اندازه وجود دارد اما طرح گل آن لباسی که تضاد رنگی بالاتری دارد، واضح تر از دیگری است. تاثیری که این دو طرح لباس روی ظاهر شما می گذارند نیز متفاوت است به طوری که لباسی که تضاد رنگی کمتری دارد، شما را لاغرتر و دیگری شما را درشت تر نشان می دهد. بنابراین اگر دوست دارید که باریک از اندام واقعی تان به چشم آیید، لباسی را انتخاب کنید که تضاد رنگی کمتری دارد.
لباسی که تضاد رنگی کمتری دارد، شما را لاغرتر و دیگری شما را درشت تر نشان می دهد

تراکم طرح های لباس
حتی تراکم طرح های لباس نیز تاثیرات متفاوتی را روی ظاهر شما ایجاد می کنند. به عنوان مثال گل های پراکنده، چشم ها را آرام می کند و تمرکز را به سمت چیزهای دیگری مانند سایز لباس یا همان اندام شما، می برد. در واقع هر چه تراکم گل های لباس بیشتر باشد، به این دلیل که چشم ها وقت استراحت ندارند و مدام از روی طرحی به روی طرح دیگر می چرخند، شما لاغرتر به نظر می آیید.
هر چه تراکم گل های لباس بیشتر باشد، شما لاغرتر به نظر می آیید
در واقع، از آنجا که مغز روی یک مورد تمرکز می کند، می توانید با درگیر کردن آن روی طرح لباس تان، تمرکز را از روی سایز بدن تان منحرف کنید.
تراکم و اندازه گل ها
اگر تراکم گل های لباس زیاد اما در عین حال فضای منفی میان آنها وجود داشته باشد، چشم فرصت تمرکز روی طرح های لباس را پیدا می کند، در نتیجه سایز واقعی تان یا حتی بیشتر از آنچه هستید، به چشم می آید.
اما اگر فضای منفی میان طرح های گل لباس کم باشد، چشم فرصتی برای استراحت و تمرکز ندارد، در نتیجه اندام شما به چشم نمی آید و لاغرتر به نظر می رسید.

خرید پارچه طرح گل ریز خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات پارچه گل ریز-اینستاگرام پارچه گل گلی-پارچه گل گلی برای لباس-پارچه نخی طرح زنجیری-پارچه گل گلی دیجی کالا-پارچه گل گلی صورتی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله خرید پارچه طرح گل ریز با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله خرید پارچه طرح گل ریز را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 02155630274 - 09120437716 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.