خرید پارچه طرح سنتی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید پارچه طرح سنتی در نظر گرفته شود بیان نمایید.


خرید پارچه طرح سنتی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر 

در هنگام خرید پارچه با طرح سنتی، مهمترین و اساسی‌ترین نکاتی که باید در نظر گرفته شود عبارتند از:
1. نوع پارچه: بررسی کنید که نوع پارچه مناسب نیاز شما است. انواع مختلفی از پارچه‌ها وجود دارند، مانند ابریشم، کتان، پنبه و غیره. انتخاب پارچه‌ای که با دستورالعمل‌ها و نیازهای شما سازگار است، اهمیت دارد.
2. طرح و الگو: بررسی کنید که طرح و الگوی پارچه به سلیقه شما و لباس مورد نظرتان می‌خورد. پارچه‌های سنتی معمولاً طرح‌ها و الگوهای خاصی دارند که ممکن است به جنبه‌های فرهنگی و تاریخی خاصی مرتبط باشند.
3. کیفیت پارچه: توجه کنید که پارچه از جنس با کیفیت و مطابق با استانداردهای لازم باشد. از جنس وزن پارچه و دستگاه بافت آن، می‌توان به کیفیت آن پی برد. همچنین، بررسی کنید که پارچه محکم و مقاوم در برابر پارگی و ساییدگی است.

خرید پارچه طرح سنتی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده | فروشگاه فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماید که خرید پارچه طرح سنتی را با مناسبترین قیمت در بین تمامی فروشگاه های اینترنتی در بازار ایران به صورت عمده تقدیم خریداران عزیز می نماید. شاید شما با جستجوی قیمت پارچه جاجیم سنتی-قیمت پارچه سنتی برای پشتی-پارچه جاجیم دیجی کالا-خرید اینترنتی جاجیم سنتی وارد این سایت شده اید لطفا با ما همراه باشید.

خرید پارچه طرح سنتی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات قیمت پارچه جاجیم سنتی-قیمت پارچه سنتی برای پشتی-پارچه جاجیم دیجی کالا-خرید اینترنتی جاجیم سنتی وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد خرید پارچه طرح سنتی سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

خرید پارچه طرح سنتی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( قیمت پارچه جاجیم سنتی-قیمت پارچه سنتی برای پشتی-پارچه جاجیم دیجی کالا-خرید اینترنتی جاجیم سنتی)

خرید پارچه طرح سنتی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

در بسیاری از کشورهای باستانی جهان لباس های سنتی زیبایی با پارچه های مخصوص به خود آن کشور دوخته می شود که جز نمادهای اصیل فرهنگی است و برای دوخت آن از پارچه های سنتی با نقش و نگارهای زیبا و پیچیده استفاده می شود. این لباس ها شامل کیمونوی ژاپنی، دامن اسکاتلندی یا پارچه های مخملی و نخی ایرانی است.
اصولاً اگر استعداد هنری دارید و به فرهنگ و هنر ایرانی نیز علاقه دارید، احتمالاً با هنر نساجی ایران آشنایی دارید. هنری که از سالهای قبل از اسلام در ایران وجود داشته و هنوز هم پابرجاست. استفاده از پارچه های بومی ایرانی همچنان یکی از محبوب ترین گزینه های طراحان لباس برای به کارگیری در طرح های هنری خود است.
برخی از این پارچه ها یا لباس های دوخته شده با استفاده از آن ها به قدری زیبا هستند که برای تزئین استفاده می شوند و ارزش بالایی دارند. در این مقاله به اسامی پارچه های ایرانی با طرح های بسیار جذاب و زیبا می پردازیم و علاوه بر بیان تاریخچه و داستان پیدایش آن ها، اطلاعاتی در مورد هنر بافندگی ارائه می دهیم. این پارچه ها می توانند سوغاتی های خوبی هم باشند.

پارچه سنتی ایرانی
تاریخ باستانی ایران پیشرفت باورنکردنی ایرانیان در زمینه نساجی را نشان داده است باستان شناسان بارها قطعات ظریف ابریشم یا کتان را در میان آثار تاریخی یافته اند که نشان از ظرافت لباس های افراد آن زمان است.
با توجه به تغییر نوع طرز زندگی، پوشش و فرهنگ مردم امروزه نقش پارچه ای سنتی کم رنگ تر شده است و مردم اکثرا به دنبال خرید طرح های مدرن هستند. در این میان افرادی نیز هستند که همچنان طرفدار پارچه های قدیمی هستند و در فکر خرید آن هستند به طوری یکی از پر سرچ ترین سوالات در گوگل پارچه سنتی از کجا بخرم است. در ادامه شمارا با انواع پارچه های ایرانی سنتی آشنا خواهیم کرد.


همه این موارد باعث شده است که آنچه از منسوجات سنتی ایران باقی مانده، ماشین آلات زری و مخمل بافی است که در کارگاه های هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی در شهرهای:
تهران
کاشان
اصفهان
یزد
​​موجود است. علاوه بر این در شهر های :
یزد
کاشان
کرمان
خوزستان
گیلان
مازندران
آذربایجان
کردستان
کرمانشاه
به صورت سنتی بافته می شود. و به دست خریداران میرسد. برخی از پارچه های معروع سنتی ایرانی را در ادامه معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید.
پارچه ابریشم سنتی
ابریشم نوعی نخ طبیعی است که از غده های کرم ابریشم به دست می‌آید. با استفاده از نخ به دست آمده از غده های کرم ابریشم، یکی از ظریف ترین و نرم ترین پارچه ها بافته می شود.
ظاهر ابریشم به این صورت است که اگر از زوایای مختلف به آن نگاه کنید، رنگ های متفاوتی به نظر می رسد و نکته جالبت این است که امروزه پارچه پلی استر به عنوان نخ مصنوعی جای ابریشم خالص را گرفته است. در ادامه مدل ها و نوع های مختلف پارچه ابریشم را معرفی می کنیم.
ابریشم خام
ابریشمی که هنوز بر روی پیله است و از آن جدا نشده است ابریشم خام گفته می‌شود، محققان برای تهیه چنین محصولی پیله را فریز می‌کنند تا پروانه ابریشم را هنگام بیدار شدن پاره نکند و سپس اقدام به جدا کردن ابریشم از دور پیله می‌کنند.
ابریشم چینی
این پارچه ابریشمی ساده، شفاف و سبک است که بافت و تولید عمده آن در چین و ژاپن اتفاق می‌افتد و نخ‌های آن یکنواخت، ساده و فوق‌العاده نرم هستند. بعد از تولید شدن آن یا رنگ‌آمیزی میشوند و یا طرح های مختلف بر رویآن ها چاپ می‌شود.
ابریشم وحشی
به نخی که از حشره غیر پرورش شده گرفته می‌شود ابریشم وحشی میگویند، این نوع از پارچه ها نسبت به مدل پرورشی کمی زبر تر است. همچنین قابل ذکر است که کشور چین یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان ابریشم وحشی در جهان است.
پارچه ترمه
ترمه یکی از گران ترین و مرغوب ترین پارچه هایی است که از الیاف بسیار ظریف بافته شده است. ترمه از نقش های منحنی مانند گل رز و گل های شاه عباسی تشکیل شده است. برای تهیه پارچه ترمه از نخ ابریشم و نخ پشمی استفاده می شود. و همچنین روش رنگ کردن این پارچه به دو صورت طبیعی و مصنوعی انجام میشود.
تاریخچه پارچه های سنتی
طبق تحقیقاتی بر روی تاریخچه تولید پارچه های اصیل ایرانی مشخص شده است که ایرانیان در عصر حجر به هنر پارچه بافی علاقه بسیاری داشته اند و به همین دلیل این هنر زیبا به دستان مردم ایران رونق یافته است. ایرانیان از اولین افرادی بوده اند که هنر پارچه بافی را رونق بخشیده و رواج داده اند.
شروع صنعت پارچه بافی در ایران با استفاده از ساده ترین مواد که از پشم و موی گوسفندان بوده و به منظور استفاده های مختلف، انواع پارچه ها را می بافند. شکوه و عظمت تاریخ پارچه های اصیل و سنتی ایران در زمان ساسانیان شکوفا شد به گونه ای که نیمی از جلال و شکوه زمان ساسانیان را به دلیل هنر زیبای پارچه بافی می دانند.


اسم انواع پارچه سنتی
اگر شما هم از آن دسته از افراد می باشید که علاقه بسیاری به خرید پارچه دارید و می خواهید برای آماده سازی لباس های زیبا از پارچه های سنتی استفاده کنید، اما شناختی بر اسم پارچه های سنتی ندارید، برای شناخت شما از نوع نخ بکار رفته و کاربرد هر کدام از پارچه ها توضیحات بیشتری خواهیم داد. پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما باشید.
انواع پارچه های اصیل و سنتی ایرانی عبارتند از:
پارچه ابریشمی
پارچه ترمه
پارچه مخمل
پارچه زربفت یا زری بافت
پارچه کرباس
پارچه شعربافی
پارچه جاجیم و پارچه های پشمی و کلفت
خرید پارچه طرح سنتی خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات قیمت پارچه جاجیم سنتی-قیمت پارچه سنتی برای پشتی-پارچه جاجیم دیجی کالا-خرید اینترنتی جاجیم سنتی پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله خرید پارچه طرح سنتی با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله خرید پارچه طرح سنتی را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 02155630274 - 09120437716 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.