خرید پارچه طرح راه راه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر



پارچه‌های طرح راه راه، یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین طرح‌های پارچه هستند که در طراحی و تولید پوشاک، لوازم خانگی، کیف و کفش، پوشش صندلی، پوشش مبلمان و ... استفاده می‌شوند.

این طرح شامل خطوط راه راه و شبکه هایی از خطوط موازی می‌باشد که به صورت عمودی، افقی و یا در هر زاویه‌ای با یکدیگر ترکیب شده‌اند. این طرح به دلیل ظاهری منظم و هندسی که دارد، به عنوان یک طرح کلاسیک و بسیار جذاب در نظر گرفته می‌شود.

ارچه طرح راه راه از جنس‌های مختلفی مانند پنبه، پلی استر، نایلون، ویسکوز و ... ساخته می‌شود و می‌تواند در رنگ‌های متنوعی از جمله سفید، مشکی، خاکستری، آبی، قرمز و ... تهیه شود. در طراحی پارچه طرح راه راه، از روش‌های چاپ دیجیتال و سیلک اسکرین استفاده می‌شود و می‌تواند به شکل یکپارچه یا کاملاً جداگانه طراحی شود.

خرید پارچه طرح راه راه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده : ما در مجموعه بزرگ فابریک سنتر با افتخار اعلام می نماییم که چاپ پارچه تخصص ما می باشد اگر با جستجوی یکی از عبارات قیمت پارچه پلوتی راه راه-خرید پارچه راه راه مانتویی-پارچه راه راه مانتویی دیجی کالا وارد این صفحه شده ایید به شما خوش آمد میگوییم .لطفا اگر در مورد خرید پارچه طرح راه راه سوالی دارید حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید .

خرید پارچه طرح راه راه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده: فابریک سنتر تلاش می نمایید تا سفارشات مشتریان خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد این تعهد ما به مشتریانمان می باشد ارائه نماییم.( قیمت پارچه پلوتی راه راه-خرید پارچه راه راه مانتویی-پارچه راه راه مانتویی دیجی کالا )

خرید پارچه طرح راه راه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف فروش عمده | فابریک سنتر

چگونه لباس راه راه بپوشیم؟
وقتی صحبت از پوشیدن لباس‌های طرح‌دار می‌شود، لباس‌ راه‌ راه جزو گزینه‌های اول ماست که سال‌هاست در دنیای مد و فشن محبوبیت دارد. لباس‌ راه ‌راه معمولاً به همه می‌آید و هیچ وقت هم از مد نمی‌افتد. بنابراین گزینه مناسبی است که تا مدت‌ها در کمد لباس شما باشد. لباس‌های راه ‌راه در همه آیتم‌های لباس کاربرد دارد، از شال و روسری گرفته تا جوراب. تنوع طرح‌های راه ‌راه هم زیاد است، راه‌راه عمودی، افقی، باریک، اریب و … حالا که می‌دانیم طرح‌های راه ‌راه نقش مهمی در دنیای طراحی لباس دارند، پس بهتر است چند نکته برای انتخاب و پوشیدن لباس‌های راه ‌راه را مرور کنیم
۱. راه راه‌ رنگی
یکی از ایده‌های خوب برای پوشیدن طرح‌های راه راه، راه راه‌ رنگی است؛ طرحی متفاوت که می‌تواند استایل شما را منحصربه‌فرد کند. از پوشیدن لباس‌های راه راه رنگی خجالت نکشید و مطمئن باشید هرچه رنگی‌تر باشد، بهتر است.
۲. مانتوی راه راه
طرح‌های مانتوی راه راه به خصوص در رنگ‌های سفید و آبی روشن برای پوشیدن در فصل‌های بهار و تابستان به شدت پیشنهاد می‌کنیم. این رنگ‌های به راحتی ست می‌شوند و طرفداران زیادی هم دارند.
۳. بافت‌ راه راه
از ترندهای محبوب برای فصل‌های پاییز و زمستان بافت راه راه است که می‌تواند کمد لباس شما را منحصربه‌فرد و به‌روز کند.
۴. راه راه باریک
اگر می‌خواهید لباس‌های جذب مثل شلوار و دامن در پایین تنه بپوشید، پیشنهاد ما طرح‌های راه راه عمودی باریک است؛ مخصوصاً اگر می‌خواهید باریکتر و لاغرتر به نظر بیایید.
۵. راه راه ترکیبی
اگر دوست دارید هم در بالاتنه راه راه بپوشید و هم در پایین تنه، پیشنهاد می‌کنیم یک طرح را به عنوان طرح غالب درنظر بگیرید و سعی کنید جنس لباس‌های متفاوتی را در پوشش خود انتخاب کنید.
۶. راه راه نامحسوس
به جای اینکه لباسی را انتخاب کنید که تماماً راه راه باشد، می‌‌توانید لباس‌هایی را انتخاب کنید که فقط قسمتی از آنها راه راه است . اینگونه کم‌کم راه راه را به استایل خود اضافه خواهید کرد.
۷. به عنوان لایه زیرین استایل خود بپوشید
یکی از راه‌های این طرح لباس، پوشیدن به عنوان لایه زیرین استایل خود مثل پوشیدن زیر کت و مانتو است.
۸. راه راه‌های متفاوت
یکی از طرح‌هایی که می‌تواند استایل شما را متفاوت کند، پوشیدن لباسی است که دو طرح راه راه داشته باشد، مثلا آستین‌ها راه راه‌های افقی باشند، و تنه راه راه‌های عمودی.
کم‌کم شروع کنید
اگر خیلی اهل پوشیدن لباس راه راه نیستید، می‌توانید از آیتم‌های کوچکتر شروع کنید، مثل تل، جوراب و … . حتی می‌توانید از تیشرت‌هایی که راه‌های درشتری دارند شروع کنید و کم‌کم این طرح لباس را به کمد خود اضافه کنید.
خرید پارچه طرح راه راه خرید و سفارش تا 30 % تخفیف و فروش عمده - ما در این مطلب به موضوعات قیمت پارچه پلوتی راه راه-خرید پارچه راه راه مانتویی-پارچه راه راه مانتویی دیجی کالا پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه چاپ پارچه فابریک سنتر تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین چاپ بر روی پارچه را از جمله خرید پارچه طرح راه راه با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت به مشتریان خود ارائه نماییم. توصیه وخواهش ما این است که حتما قبل از اینکه تصمیم به دریافت هر نوع خدمات چاپ و اطلاعات از جمله خرید پارچه طرح راه راه را از هر شخص و شرکتی نمایید با شماره 09120437716-02155630274 تماس برقرار کنید تا از مشاوره های رایگان قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.